Bu durum olmasaydı belki de hiç tanışamazdık diyen erkek ne demek istiyor, dostane mi yoksa başka tarafa mı çekmeli miyim?

Şöyleki aramızda böyle bir durum olacaksa bile şu an için küçük resmi bir engel var, fakat en geç bir sene içinde çözülecektir. sorun şu ki, ne yaptığını anlamıyorum, bu sebeple tavrımı belirleyemiyorum, tanışmamıza bu kötü durum sebep oldu aslında , bana yine hayatına birileri girecektir, gençsin diyor, genel olarak çok kibar davranıyor ( ki bu zaten normal ama) bazende garip davranıyor, bu kötü olay olmasaydı belki de hiç tanışamazdık diyor ama mesela benim bulunduğum şehire geldiğinde bana hesap ödettiriyor ( bu bi kriter midir, o kibarca ödeyeyim dedi bende ben ev sahibiyim dedim), sevgilisi olmamasından bahsetti arada derede, ailemle ilgili birseylerde soruyor ama bende sordum yani anlamıyorum bunlar gayet normal konuşmalar mıdır, yoksa farklı yorum yapılacak şeyler midir, mesela ben araca binmeden telefonda konuşuyordu erkek bi yakınıyla, güzel keyifli bir sohbeti vardı hemen kapatmadı bunu saygısızlık olarak mı algılamalıyım yoksa günlük hayatındaki bir iki küçük rutini duymam için özellikle mi yaptı, yoksa benim kuruntum mu? bazende ben samimi insanım böyle konuştuğuma bakmayın, sizi samimi bulduğumdan böyle konuşuyorum diyor (yani güler yüzlü, resmi olmayan, keyifli konuşma tarzından ötürü) ben ne düşünmeliyim

Güncellemeler
+1 yıl
Başkası sorsa bana bu soruyu çok yüksek ihtimalle faydalanmaya çalışıyor, onun yolunu yapıyor derdim ama şimdi kendim işin içinde oluna adamın böyle değişik ( ya da ben öyle yorumladım:)) bana bakmaya çalışan nadiren de olsa bakışlarını kaçıran, konuşurken sürekli onun yüzüne bakmaktan çekindiğim zamanlarda ben gözlerimi kaçırınça konuşmanın devamında onun da gözlerini kaçırmaya çalışması,
Güncellemeler
+1 yıl
beraber görüldüğümüzde yanlış anlaşılmalara çok açık bir görüntü olduğundan arabadan inine hemen vedalaşıp gitmesi, ya da yemek yemeye gittiğimiz yerde benle aynı anda yan yana girmemeye dikkat edip yine öyle çıkması
Bu durum olmasaydı belki de hiç tanışamazdık diyen erkek ne demek istiyor, dostane mi yoksa başka tarafa mı çekmeli miyim?
Cevapla