Güncellemeler
+1 yıl
Başkası sorsa bana bu soruyu çok yüksek ihtimalle faydalanmaya çalışıyor, onun yolunu yapıyor derdim ama şimdi kendim işin içinde oluna adamın böyle değişik ( ya da ben öyle yorumladım:)) bana bakmaya çalışan nadiren de olsa bakışlarını kaçıran, konuşurken sürekli onun yüzüne bakmaktan çekindiğim zamanlarda ben gözlerimi kaçırınça konuşmanın devamında onun da gözlerini kaçırmaya çalışması,
Güncellemeler
+1 yıl
beraber görüldüğümüzde yanlış anlaşılmalara çok açık bir görüntü olduğundan arabadan inine hemen vedalaşıp gitmesi, ya da yemek yemeye gittiğimiz yerde benle aynı anda yan yana girmemeye dikkat edip yine öyle çıkması
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aradaki ilişki biraz saçma geldi bana. Var ya da yok gibi karmakarışık
haklısın değişik sinyaller veriyor, ya da tam anlamıyla dengesiz nasıl konuşağını bilmiyor, böyle garip bir durum çıkıyor ortaya
Kendinden uzak tut ne istediğini bilmeyen insanları
aslında okumuş , eğitimli belli şeyleri aşmış bir insan, ne istediğini mi bilmiyor aradaki sorundan ötürü benim tepkimimi ölçüyor olabilir miyiz diye ya da dediğin gibi ne istediğini bilmeyen gereksizin teki mi ama inanılmaz centilmen kibar
Ben ne istediği konusunda kararsız olduğunu düşünüyorum canım. Ve bir ilişkiye başlasanız da böyle bir durumda o ilişki çok uzun ömürlü olmayabilir.
doğru diyorsun ilk başta net olmalı, başta aklını karıştıran bir şey varsa o ara sıra yine gün yüzüne çıkar, şimdi de şöyle diyorum ama ama biz iş sebebiyle tanıştık ona ihtiyaım var, daha yeni tanışmışken direkt belli ederse kaçar giderim diye mi korkuyor :D
Korkusu yersiz değil. Ben olsam çoktan kacmistim. Bence sen de öyle yapmalısın.
aradaki iş bağından ötürü mümkün değil, yoksaki zaten benim için sıkıntılı bir durum oluşturaçak yemeğe gitmezdim, evet korkusu yersiz değil, ama kaçamıyorumda, tavrımı korumam lazım, en azından kapıları kapatmak gerek ama ortada hiç böyle bir niyet yoksa da tepki göstermiş olmak istemiyorum
Bu kadar detaylara takılıyorsan asosyal yaşa bence. Kafan rahat olur.
yani siz çok normal olduğunu düşündünüz bu söylenenlerin, belki o da siz gibidir, son dereçe normal şeyler söylediğini düşünüyordur ama bakın karşınızdaki insanlar farklı yorumlayabiliyor, dikkat etmek lazım ama çoğu kişinin bu konuşmaları siz kadar normal karşılayaçağını sanmıyorum
Hoslanmis senden
bende öyle düşünüyorum ama ''küçük engel'' den ötürü de tam ne yapacağını kestiremiyor sanki, bu da benim tavrımı belirlememe engel oluyor
Aşık olmuş
tamaaaaaam dalga geçme, şu an yeterine dalga geçiyorum kendimle zaten :( çouk gibi ne yapıyor diye çözmeye çalışıyorum.
Takılıyor kendince
öyle mi dersin, hani bazı erkekler kızlarla konuşmayı daha çok sever ya öyle bir durum diyorsun yani, peki şu da garip geliyor bana, telefonda acıktım, yemek yemek istiyorum dedi, sende gelmek ister misin dedi, zaten önceki günden konuşuruz demişti, ben kahve içeriz diye düşünmüştüm, bende tamam dedim, tamam dedim kendi isteğimle ama tamam demek zorundaydım da benim işim için geliyordu çünkü, arabada giderken ben yemek yemeyi çok seviyorum halimden de belli zaten, sen hep böyle zayıf mıydın vs dedi, sanki iltifat bekler gibiydi, ki zaten kilolu falan değil olması gerekn kiloda, bende bir şey onun için bir şey demedim, kendim için benim yemeye çok düşkün olmadığım zaten halimden de belli dedim:) ama sanki beni deniyor, tepkimi ölçmeye çalışıyor gibi, acaba dengesizin biride ne dediğini bilmiyor bazen de diyorum, aramı da aslında sadece bu resmi iş için bir tanışıklık var, ikinci yüz yüze görüşmemiz fakat telefonda bu iş sebebiyle defalara konuştuk, belki bu dengesizliğine ben mi sebep oldum diyorum, ona şöyle dedim: aslında ben başkasıyla anlaşacaktım, çünkü sizi bana tavsiye eden kişiye çok kızgındım fakat yanınıza gelip konuşunca dedikleriniz mantıklı geldi ve sizle anlaştım dedim, sanki bozuldu mu anlamadım aslında iyi birsey dedim.
Cekmeli
ne demek istedin anlamadım