Ayrılalı 4 ay oldu ben hâlâ boşluktayım hayalkırıklığı yaşıyorum üzülüyorum ne yapabilirim?

Bu yüzden hiçbir şey yapasım yok ideallerim var ama çalışmıyorum planlarım var yapmıyorum onunla olan hayallerim gerçekleşmeyecek bu bana öyle bir ağır geliyor ki aklıma gelince birdaha onunla konuşamayacağım göremeyeceğim kahroluyorum

Ayrılalı 4 ay oldu ben hâlâ boşluktayım hayalkırıklığı yaşıyorum üzülüyorum ne yapabilirim?
Cevapla