Ayrılalı 1 yıl oldu ve hala kendimi toparlayamadım ne yapacağım?

Hiçbir şey yapmak istemiyorum; konuşmak, etkinliklere katılmak, işe gitmek bunları yapmak asla istemiyorum hatta öyle ki bazı zamanlar yaşamak bile bana zor geliyor. Hayattaki gayemi kaybetmiş gibi hissediyorum mutluluktan çok uzakmışım gibi geliyor. Ayrılığın neredeyse 9 ayı ona nefret ve kim dolu geçiriyordum ama şu birkaç aydır adını daha fazla zikreder oldum sanki bilmiyorum içimden bir sesin tekrardan biraraya geleceksiniz biraz daha sabret diyor ve bu inançla sanırım aylar sonra ilk kez sevgilimin fotoğrrafını cüzdanıma ekledim. Başka biriyle konuşmak beni normal hayata döndürür zannettim yanılmışım eski sevgililerden bahsedince hala onu unutamadığımı söyledim bana benim boş muhabbet yapma niyetim yok diyerekten beni gönderdi
Ayrılalı 1 yıl oldu ve hala kendimi toparlayamadım ne yapacağım?
Cevapla