Ayrıldık, 4 ay oldu. Ben hâlâ neden özlem duyuyorum ve aklıma geliyor?

Yaşım 29 erkeğim o ise 26. Benden ayrıldı, tam 4 ay olacak. 2. ay sonu sevgilisi olduğunu öğrendim. Öğrendiğim günden 4 gün önce içimi döken bir yazı yazmıştım wpden. Tabi yazı öncesi hiç iletişime geçmedim. Ama haberi geliyordu sosyal medya kullanmıyorum, ortak arkadaşların telefonlarından merak edip bakıyordum. Ayrıldıktan 1 hafta sonra tatiller eğlenceler vs. Ayrılma sebebimiz bana güvenmedi ve kırdı. Yapmayacağımı bilmesine rağmen saçma sapan bir nedenden ayrıldı. Nedenin saçmalığı ve ayrılırken söyledikleri çok ama çok kırdı. O yüzden yazmadım, bekledim, bekledim, bekledim.. Fakat o mutlu mesut hayatına devam etti. 2 ay sonra doldum taştım özlemekten artık gerçekten ve gururu bir kenara bırakıp saçma da olsa durumu izah ettim o da içten içe biliyordur ya işte bir psikoloji ile yazdım uzun uzun. Cevap yok, 4 gün sonra bir fotoğraf geldi ve yanında bir çocuk mutlu mesut nazar boncuk emojili. Yıkıldım, bittim.. 3 yıllık ilişkiydi, evlilik vs. konuşuluyordu. Beni çok seviyordu çok. Çok şaşırdım ama bir taraftan da kalbimdeki 2 aylık ağırlık kalktı. Umut... umut bitti. canım gibi içimi döktüm 4 gün öncesi hala nasıl yaptım diye hayıflanıyorum. Sonra hayatıma işime dönmeye çabaladım. Güzel bir işim iyi de bir kariyerim var. Çok boşlamıştım ve dönmeye çabaladım. Tabi yine sabah kalkıyorum aklımda akşam yatıyorum aklımda maalesef.. Bu olayın ardından 20 gün sonra bir mesaj "nasılsın?" diye. yine kalakaldım öyle ne alaka hayatında biri var falan. "iyiyim sen" dedim. "Iyi merak ettim her şey yolunda mı? " off içim gitti ya sinirlendim de bir yandan ama yine de medeniyet dedim ve "yolunda, sağol" dedim. bu kadar tüm konuşma sonra herhangi bir şey konuşulmadı, böyle kaldı. 3-5 gün sonra içim içimi kemirmeye başladı, yahu neden yazdı vs. neyse sonra devam ettim yoluma 4 ay olacak. Ve ben istemsizce onu özlüyorum. Yaptığımız tatiller, gezdiğimiz, yediğimiz, içtiğimiz tüm sahneler gözümün önüne hala geliyor. İlk zaman gibi değil ama geçmiyor bir türlü. Yeni bir ilişki enerjim de hiç yok. Ne yapacağım bilmiyorum. Buraya yazmak iyi gelir diye yazmak istedim. Okuyan herkese selamlar..

Ayrıldık, 4 ay oldu. Ben hâlâ neden özlem duyuyorum ve aklıma geliyor?
Cevapla