• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

32 yaşındayım adam akıllı bir ilişki kurup evlenemedim, nerde yanlış yaptım? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
826
Yapay Zekaya Sor
32 yaşındayım adam akıllı bir ilişki kurup evlenemedim, nerde yanlış yaptım?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
34 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

144

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 26,9b cevap paylaştı.

    Armudun sapı üzümün çöpü diye diye bu hallerdesin belki de

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Belki de…

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      4 ay

      Karşına de gibi biri çıkar inşallah

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      4 ay

      Sen gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Dua mı beddua mı

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      4 ay

      Bana göre dua sana göre beddua belki de. Kişi nasılsa öylesi denk geliyor genelde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Benim gibi olursa zor, ben kaçan tarafım hep

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      4 ay

      Niye kaçıyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Bilmiyorum.

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      4 ay

      Öğrenince kısmetini de göreceksin belki de

      Yorumla
  • HarddFB92
    HarddFB92 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 500 cevap paylaştı.

    Sevilmenin yaşı yokta. Gençlikte erkeklerden uzak duran tiplerdensi galiba

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Öyle oldu maalesef. Daha doğrusu maalesef mi bilmiyorum belki de kötü bir ilişkiden ya da kişiden korunmuşumdur

      Yorumla
    • HarddFB92
      HarddFB92
      4 ay

      Tamamda hiç sevilmemiş dokunulmamışsın. Çok eksik kalmıssın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ve hep de kalacağım galiba

      Yorumla
    • HarddFB92
      HarddFB92
      4 ay

      Onu bilemeyiz. Kalmamaya calis. Sosyalles insanlara yanaş.. Hayat soğuk ve donuk olarak geçmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Off değil işte gayet sosyal ve sıcakkanlı biriyim. Ama tutup da herhangi bir erkeğe de kendimi yamayamam yani

      Yorumla
    • HarddFB92
      HarddFB92
      4 ay

      Sakin ol. Yamamak da ne ya. Bu ne çirkin ağız.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Bilmiyorum ben de ilk kez kullandım o kelimeyi 🤦🏻‍♀️

      Yorumla
  • Arsenikkkk
    Arsenikkkk Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İnatçı misin.

    Çirkin misin

    Seçici misin nesin

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Seçici demek istemiyorum çünkü öyle aman aman kriterlerim yok. Ama kalbim ısınsa aklıma yatmıyor aklıma uyana kabim atmıyor 🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • Arsenikkkk
      Arsenikkkk
      4 ay

      Böyle böyle diye zaman geçti. Ne iş yapiyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ne önemi var

      Yorumla
    • Arsenikkkk
      Arsenikkkk
      4 ay

      Kariyer mi yaptın diye sord7m
      . Huysuz birisin belli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yaptım evet ama kariyeri olan herkes yalnız değil ki

      Yorumla
    • Arsenikkkk
      Arsenikkkk
      4 ay

      İşte sen huyssuzun

      Bence soğuk da birisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      😅😅 hı hı aynen tamam 👍

      Yorumla
    • Arsenikkkk
      Arsenikkkk
      4 ay

      Hiç yanılmam.. kahve uapta içelim

      Yorumla
  • defii
    defii Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 41%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı.

    Arkadaşım sorun sende değil erkekler prenses oldu artık ve hepsi takılma peşinde

    1
    4 Yorumla
    • EnesBT
      EnesBT
      4 ay

      Abla bence hiç kendini kandırma, sorularını biliyorum sen de yalnızlıktan şikayetçisin

      Yorumla
    • defii
      defii
      4 ay

      Neden evlenemiyoruz erkeklerin prenses olmasından ve takılmacılığından

      Yorumla
    • EnesBT
      EnesBT
      4 ay

      Evet erkekler böyle, peki bu durumda ne yapmamız lazım? Sanırım yalnızlığı kabul etmek. Çünkü senin bakış açından bakarsak başka ihtimal kalmıyor. Çünkü yalnız olmanın nedenini başkalarında arıyorsun.

      Yorumla
    • antiquark
      antiquark
      4 ay

      Ne yapsın erkek?

      Yorumla
  • Kübroooşşş
    Kübroooşşş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay

    İlişkilerinde nasılsın ki

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Teklif edenleri sebepsiz şekilde daha görüşmeden reddediyorum. Görüşünce de içim ısınmıyor mutlaka bir şey bulup bitiriyorum 🤦🏻‍♀️ ama bunlar dışında çok güleç ince düşünceli yumuşak huylu biriyim

      Yorumla
    • Kübroooşşş
      Kübroooşşş
      4 ay

      Ee reddedersen nasıl tanışacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ne bilym işte 🥲

      Yorumla
    • Kübroooşşş
      Kübroooşşş
      4 ay

      Yapcak bişi yok

      Yorumla
  • berkatak
    berkatak Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    kriterlerin ortamina ve potansiyeline gore yuksek tutmussun

    0
    0 Yorumla
  • ceza2
    ceza2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    4 ay

    Dert ettiğin şeye bak evlilik çokta önemli bir şey değil. Hayattan bekarlıktann tat almaya bak.

    0
    0 Yorumla
  • schrodçg
    schrodçg Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 35%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Bende 28 yaşındayım aynı duyguları yaşıyorum valla 🥹🥲😃😃

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    4 ay

    Dışarı çıkman sosyal ortamlara girmen yeni insanlarla tanışman yeni arkadaşlar edinmen lazım belki de bir yolculuğa çıkmalısın belki de aradığın kişiyi o hiç görmediğin yerlerde bulacaksın ✨

    0
    0 Yorumla
  • KemGözlüPislik
    KemGözlüPislik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay

    Ben de 32 yim yoksa bu bir tesadüf mü? Yoksa tanışmalı mıyız 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    4 ay

    Karakterini kişiliğini bilmemek lazım ona göre nerede yanlışlar yaptığını bilebiliriz

    0
    1 Yorumla
    • YecücMecüc
      YecücMecüc
      4 ay

      * bilmek

      Yorumla
  • Yayageldiyaya
    Yayageldiyaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay

    Eminim ki kaşına gözüne bakıp taliplerini begenmedin hepsine bir kusur buldun

    0
    0 Yorumla
  • kalp-komutanı
    kalp-komutanı Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Cok sacma. Evlenip mutlu olmuycaksan ne doye okadar cabalayasinki bu dugumun dunyasinda

    0
    1 Yorumla
    • kalp-komutanı
      kalp-komutanı
      4 ay

      Yuruyen egonun tekisin. Senj kim ne etsin.

      Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Bu saatten SONRA evlenip ne yapacan. Hayatın tadını çıkart

    0
    0 Yorumla
  • PokerFace001
    PokerFace001 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı.

    Şu hayatta senden 3 yıl daha tecrübeliyim hala anlamlandıramadım yürütemedik ilişkileri

    0
    0 Yorumla
  • YorForger
    YorForger Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    4 ay

    Acele etme o konuda. Doğru insan olsunda. Boşanmak evlenmekten daha zor çünkü.

    0
    1 Yorumla
    • antiquark
      antiquark
      4 ay

      Diye diye yaşı 50 olur

      Yorumla
  • KaRa-MaSKe-34
    KaRa-MaSKe-34 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 963 cevap paylaştı.

    kuzum birinden adam olmasını.. seven yerini başkasını seçmen

    0
    0 Yorumla
  • GoldenFireBall_06
    GoldenFireBall_06 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Çevren yoksa normal seyler gökten düşmüyor sonuçta insanlarla konuşman lazım

    0
    0 Yorumla
  • LonelyThinker
    LonelyThinker Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 100%
    4 ay

    Yanlış insanlara bel bağlayıp kötü kalpleri sevmenizden sebep.

    0
    0 Yorumla
  • SarışınHukukçu
    SarışınHukukçu Takip Et
    Master Yaş: 36
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    İçin fesattır. İnsanları da kendin gibi gördüğün için de evlenemeyip hatta ilişki yaşayamayayıp hayatını boş boş idame ettiriyorsundur.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Tıpkı sen gibi

      Yorumla
    • SarışınHukukçu
      SarışınHukukçu
      4 ay

      Aynen öyle

      Yorumla
    • mistikkadin__
      mistikkadin__
      4 ay

      Hayatın doluluğu sence neyle ölçülüyor? Evlilik ya da ilişki bunu tek başına belirleyen şeyler değil bence. İnsanı bazen konuşup bağ kuramadığı bir ilişkide olmasındansa, hiç olmaması daha iyi hissettirebiliyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      @mistikkadın kesinlikle 👍
      Ama boş ver açıklamaya bile değmez

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    31 yaşındayım. Gerçekten hiç umurumda değil! 🤓 Kendime şunu söylüyorum: Adam gibi biri vardı da biz mi evlenmedik?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 ay

    Seçici olabilirsin ama seçtiklerin için sen seçilecek kişi değilsindir ben o yüzden evlenemedim mesela

    0
    0 Yorumla
  • pskyüsrameşekalkan
    pskyüsrameşekalkan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    4 ay

    Merhaba bir çok insan maalesef bu sorundan muzdarip aradığı kişiyi bulamamaktan benim tavsiyem kendinize yatırım yapmanız ve geliştirmeniz evleneceğiniz insan kendiliğinden ortaya çıkacaktır

    0
    31 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Öyle biriyim zaten, kendimi anlamadan bilmeden evliliğe adım atmak istememem de zaten bundan dolayı.
      Artık akışına bıraktım nasipse olur

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Inşallah önemli olan ne istediğimizi bilmek bence gerisi kendiliğinden gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Umarım artık biliyorumdur ne istediğimi :)

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Mesela nasıl bir insan isterdiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Merhametli, güvenilir, sorumluluk sahibi.
      Birlikte vakit geçirmekten keyif aldığımız, sohbetimizin akıp gittiği, birbirimizi anladığımız ve anlaşıldığımız bir ilişki.
      Önceden bunları bile sayamıyordum baya gelişmişim bu konuda 😁

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Inşallah çıkar karşına böyle insanlar genelde zamanla kendilerini belli ederler çevrende mesela nasıl insanlar var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ya zaten şu an asıl sorun çevremde herhangi bir erkek olmayışı. Çalıştığım yerde evli ve yaşlı hepsi. Nasıl olacak bilmiyorum bakalım

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Yaa ne iş yapıyorsun peki hiç kurslara vs gittin mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Memurum
      Kurslara vs çok giderim severim öyle şeyleri ama hep kız arkadaşlarımla gidiyorum ve ortam genelde kız ortamı oluyor

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Hmm anladım peki erkeklerle iletişimin nasıl mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ya asıl sorun orada biliyor musun, ben buraya sordum ama kendimi az çok biliyorum ben.
      Bir erkek eğer bekarsa ve yakınlık kurma potansiyeli taşıyorsa genelde çok rahat olamam mesafeli olurum. Ama diyelim ki evli ya da sevgilisi var işte o zaman sorun yaşamıyorum, iletişim kurmakta zorlanmıyorum. Arkadaşça veya iş gereği gayet güzel iletişim kurabiliyorum

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Peki neden mesafeli oluyorsun bekar olursa kötü bir şey yaşanır diye mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yok işte bekar olunca bana alıcı gözüyle bakabilir, aramızda bir ilişki yaşanabilir ihtimali var sonuçta, o yüzden geriliyorum mesela kendim olamıyorum rahat davranamıyorum falan. Ama evli olunca oo nasılsa diyorum öyle bir gözle bakmaz ve daha rahat oluyorum normal davranıyorum

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Heyecan oluyor demek o an beğenilmeme korkusundan mi peki yoksa onun zarar verme korkusundan mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      İlk an için genelde beğenilmeme korkusu bence. Ama adım attıysam ilişki içine girdiysem diğer kaygılar da olabiliyor, acaba beni gerçekten seviyor mudur, gerçekten anlaşabilir miyiz, evlenince değişir miyiz vs bir sürü şey 😕

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Bu kaygılar ilk normal aslında ama zamanla o güveni elde edersin bide ilk anda ilişki kurmak biraz riskli olur tanımak lazım ilk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Evet zaten bu kaygılar üzerinde baya çalıştım. Ama uygulayabileceğim bir ilişki denk gelmiyor bu sefer de. Bakalım her şeyde vardır bir hayır.

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Nasıl kişiler denk geliyor peki aceleci tipler mi mesela

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Istersen özelden yaz ordan konuşalım olur mu 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yok aceleden ziyade şimdi Allah var düzgün insanlar denk geldi ama biri mesela iş düzeni vs oturmamıştı diğer bir kaçıyla da görüştüm ama böyle içim ısınmıyor o uyum tam yakalanmıyor nedense.
      Teşekkür ederim cevapların için özelden de konuşsak bir şey değişmeyecek ki ☺️

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Rica ederim ne demek 😊 ben sadece yardımcı olmak istedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Evet yardımcı olmaya çalıştığının farkındayım 🙏 psk kısaltması psikolog mu oluyor yoksa :)

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Evet psikologum normalde kendimce ücretsiz danışmanlık yapıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ne güzel 🌸

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Umarım sizi hakeden bir karşınıza çıkar bence yaş problem değil önemli olan doğru zamanda olması

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Umarım 🙏 yaşı da zamanı da problem etmiyorum önemli olan güzel olması.
      Siz bekar mısınız, aynı problemler var mı sizde de

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Ben nisanlandim eşim subay normalde bu sene evlenecektik düğün vardı ama görevi gereği gecikti biraz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Allah tamamına erdirsin, mutluluklar diliyorum 🌸

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      Sağol teşekkür ederim 😊🌸 inşallah tez zamanda seninde kısmetin olur 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Amin hayırlısıyla inşallah 🙏 ☺️

      Yorumla
    • pskyüsrameşekalkan
      pskyüsrameşekalkan
      4 ay

      🙏🙏🤲

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 ay

    Yanlz değilsin bende öyleyim yas 38 hala bekarim aslında sorunlarım var Bu yüzden evlilikten çekiniyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Umudunu kaybetme 33te evlendim 34 hamileyim nasip kısmet 🙏🏻

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Nasıl denk geldi peki, sen de umudu kesmiş miydin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 ay

    Yaş şartın var mı ve eğitimin nedir Umarım cevap verirsin

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Bir şey sordum zilli

    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Zilli ne demek

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Neşeli dişi ve ateşli kadın demek
      Zilli misin sen?

    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Öyle miyim değil miyim bilmiyorsan niye öyle hitap ediyorsun ki tanımadığın birine

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Soruma cevap verir misin lütfen neşeli dişi ve ateşli misin

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Cevap verecek misin

    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Hayır

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Peki

  • hayaldegil
    hayaldegil Takip Et
    Guru Yaş: 31
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 891 cevap paylaştı.

    Bu kadar kafana takabilecegin kadar güzel bir şey değil bence evlilik

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 ay

    İlişkilerinde hep sen daha fazla emek harcıyorsun muhtemelen

    0
    24 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yapım biraz öyle evet ama kendimi kullandıracak kadar değil tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Ama hevesli olduğunu hissettirdiysen karşı taraf bunu kullanıyor maalesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yok aksine ben hevesim isteğim yokmuş gibi yapıyorum asıl problem o oluyor bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Bunu neden yapma gereği duyuyorsun peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Çünkü o kişiyle ilgili ya da ilişkiyle ilgili korkularım, güvensizliklerim oluyor ve otomatikman hevesim kaçıyor elimde olmadan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      İyi ama senin hevesinin olmadığını düşünen sende neden ısrar etsin ki ! tanımaya fırsat vermiyorsan büyük hata yapıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      İşte tek eksiğim ya da yanlışım bu zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Benzer bir durumla bende yakın zamanda karışlaştım dilersen uzun uzadıya artılarını eksilerini konuşabiliriz. Bir yerde büyük yalnışlar yapıyoruz bu çok açık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Benim gibi olan biriyle mi görüştün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Detay vermiyim burada ama evet. bir erkek gözüyle olanları anlatıp kadın gözüylede neler yaşandığını merak ettim açıkçası eğer istersen tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      İşte bu yüzden yalnış yapıyorsun🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Nasıl :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Konuşalım sana deneyimlerimden bahsedeyim belki aynı noktada hata yapıyorsundur dedim ciddiye almadın 🤦‍♂️🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ciddiye almadığımı nerden biliyorsun sadece karşılık vermedim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Tamam işte tamda sorunun cevabına uyan davranış Halbuki sana hayatın sırrını verecektim belkide 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      O sırrı istesen burdan da verebilirdin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Sana burada yaşadıklarımı anlatıp herkese hikayemi mi paylaşayım mahremiyetimiz nerde kaldı aceba sayın soran 😒🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Nasipte yokmuş :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Ohoo nasipte yokmuş diyorsan sana hiç bir tavsiye işlemez. Bende okumuş bilgili zeki biri diye düşünüp sana tecrübelerimi paylaşmak istemiştim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Nasibimizide biz buluruz bu arada emek olmadan yemek olmaz demişler 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Ayrıca sana yürüdüğümü düşünüyorsan ayıp etmiş olursun bilesin. Ben tamamen konuyla alakalı konuşuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Tamam teşekkürler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Tamam ne ya :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Soran sorununu buldum senin 🤣

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 ay

    Kendini en iyi sen tanırsın sence nerde yaptın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Doğru diyorsun aslında biliyorum ama olması gereken de oydu ve öyle yamak zorundaydım, her şey de elimizde değil sonuçta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Anlatmak ister misiniz

      Yorumla
  • ŞeymaNuraktan
    ŞeymaNuraktan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    4 ay

    Hiç evlenme derim ben annemin çok çok isteği ile istemeden az tanıdığım biri ile evlendim. Şu an ailem arkamda olduğu halde kaynanam zorbalık yapıyo

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Bu ülkede yalnız kalmak bir bayan için zor olsa gerek 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Fiziksel olarak tercih edilmeyen biri misin?

    0
    0 Yorumla
  • Rzgarrlar
    Rzgarrlar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    4 ay

    eğer cinsellik yaşıyorsan birlikte olduğun kişilerle seni evlenecek kişi olarak gôrmezler hiç şaşmaz bunu yapıyorsan yapma

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yapmıyorum ki

      Yorumla
    • Rzgarrlar
      Rzgarrlar
      4 ay

      o zaman doğru yoldasın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    4 ay

    Çalışıyorsan genelde İş yerinde oluyor yok mu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Benimde öyle oldu 6 7 sene bir erkeğe harcadım oda ne oldu hiçbirsey beni aldati

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Ben de merak ediyorum bunu ama yaşım biraz daha küçük

    0
    1 Yorumla
    • antiquark
      antiquark
      4 ay

      Küçük mu? 25 ustusun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Evlenenler de aldatılıyo zaten boş ver

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Bildirim geliyor Sürekli güncelleme yapıyorsun umrumuzdaymış gibi üfff..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      😂😂 benim sorum istediğimi yaparım. Kim olduğunu da biliyorum ayrıca

      Yorumla
  • Cuckkcucky
    Cuckkcucky Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    4 ay

    Gamer biri bul hep gözün arkada kalmaz hem eve bağlı kalır madem evlilik istiyorsun bu tip erkeklerden birine volta at

    0
    0 Yorumla
  • Gizemliadamim
    Gizemliadamim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    4 ay

    Sadik guvenilir kimse kalmadi evlenilecek sende cabuk guveniyorsun buyuk ihtimalle o yizden olmuyor olabilir

    0
    0 Yorumla
  • İstanbul-bey
    İstanbul-bey Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    4 ay

    Kaçıyorsan erkeklerden normal

    1
    0 Yorumla
  • AlparslanHANEDAN
    AlparslanHANEDAN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    4 ay

    Hanfendi yanlış hayatın kendisidir belki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Muhtemelen bi kırıklık vardır sende kanka yoksa imkansız fhshshs boy kılo kaç

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Mesleğin ne? Karşına çıkan kişilerin karakterleri nasıl oluyor ya da senin ön yargıların mi var?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ön yargı var evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Karşı taraf mi geri çekiyor kendini, yoksa sen mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Ben maalesef. Hep öyle oldu

      Yorumla
  • Taozok
    Taozok Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    4 ay

    Ben de aynı durumdayım, sonumun ne olacağını bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Tanısanseversin1234
    Tanısanseversin1234 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    4 ay

    Bende 32 yaşında aynı şeyleri düşünüyorum nerede oturuyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Aynı şeyi ben de düşünüyorum yalandab olsa biri acaba sever mi ya da bir şeyler olur mu çok zor işler. Millet gibi kullanmayı da beceremiyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • solancan
    solancan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    4 ay

    Yqnlış yok dönem kötü zamanı gelince her şey düzgün olur

    0
    0 Yorumla
  • SelanikliAngel
    SelanikliAngel Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    4 ay

    Arayan mevlasini da bulur belasını da umarım sen Mevlana'i bulursun 🙋🏻‍♀️

    0
    4 Yorumla
    • antiquark
      antiquark
      4 ay

      Sen buldun mu

      Yorumla
    • SelanikliAngel
      SelanikliAngel
      4 ay

      Ben belamı buldum sen mevlani bulursun inşallah

      Yorumla
    • antiquark
      antiquark
      4 ay

      Amen

      Yorumla
    • SelanikliAngel
      SelanikliAngel
      4 ay

      Aminn

      Yorumla
  • Eros3435
    Eros3435 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    4 ay

    Yaşayacak eğlenecek kadar paran varsa koy g. tüne gitsin ne uğraşcan adamıyla çocuğuyla

    0
    0 Yorumla
  • Ssman
    Ssman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    4 ay

    Binlerce kişi akılda tek soru yanlış neredeydi bulamadı kimse bu sorunun cevabını

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Yalnız değilsin ülkenin yarısından çoğu bu halde sistem insanları bu hale getirdi seninle ilgili bir şey değil

    1
    0 Yorumla
  • Princess045
    Princess045 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    4 ay

    Bazı şeyler için geç kalmışsın

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Geç diye bir şey olduğunu düşünmüyorum, herkesin zamanı farklıdır. Zamanla ilgili sorunum yok yapamıyor olmakla ilgili problem yaşıyorum

      Yorumla
    • Princess045
      Princess045
      4 ay

      Tabi herkesin düşüncesi farklıdır hakkında hayırlısı olsun

      Yorumla
    • antiquark
      antiquark
      4 ay

      Zamanla ilgili problem yok diyorsan problem daha da buyuk

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    4 ay

    Burada zibilyon tane abaza erkek var sana birini verelim :)

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Onlardan istemiyorum 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Eee o zaman? Bakımsız çirkin biri falan mısınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Hani ben mesela normalde olgun bayanlardan hoşlanırım ve sizi tanımak isterdim ama 32 bana bile çok geldi bdjdbjxnd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Çok gelmiş olabilir de ben de yalvarmadım nolur beni tanı diye niye açıklama yapma gereği duyuyorsun 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Kızlar peşimden koşuyor da ondan 👻🤣😜

      Yorumla
  • thegladius35
    thegladius35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    4 ay

    Evde kalmışsın geçmiş olsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Hahhah

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    4 ay

    Cok gec kalmıssın ben ikinciyi aldım 😂 auran düşük olabilir fizigin nasıl

    0
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Valla evlenenlere bakıyorum da mesele ne fizik ne de güzellik. Çoğundan daha güzelim her anlamda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      Bahtın kötü ozaman güzellik onemli degıl

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      İkinci bulurken zorlandın mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle hayır ben bulmadım o buldu ztn

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Çocuk falan var mı nasıl oldu sosyal medyadan mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle hayır yok iş yerinde

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Evlimisiniz şu an

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle herhalde

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Nasıl gidiyor bari

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle sen evlenıp ayrıldın mı

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle evlenmek zor olur su an senın ıcın

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Senin için kolaymıydı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle konu sensin yok mu biri hayatında bulamadın mı

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Konu senide alakadar ettiği için sana sordum bende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle sen zorlanıyosun ki dulsun hala daha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle cocugun varsa kabul etmez cogu erkek ztn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Arkadaşlar sohbetinize özelden devam eder misiniz sürekli bildirim geliyor

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Anladım sende var mı

      Yorumla
    • Snmlle
      Snmlle
      4 ay

      Ben gizli değilim zaten kb

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Snmlle ıstek attım ordan mesaj at ne bende var mı?

      Yorumla
  • Berat06905
    Berat06905 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Abla zor mu ya i yaşa gelipte yalnız kalmak

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Zor değil aşırı zor. Dönüp baktığında kocaman bir boşlukla karşılaşıyorsun

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      4 ay

      Yalnızlıgin vermiş olduğu acinin tarifi yok gerçekten ben kendi ellerimle yalnızlığı seçtim cok pişman olacam ama evlilik adamı değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Yani bak o da bir başarı. En azından ne olduğunu anlamışsın ve diyorsun ki istemiyorum. Ben istediğim hade yapamıyor olmakta zorlanıyorum

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      4 ay

      Bak bu benim bu durumumdan daha kötü bir gün bir ablayla tanistim igden bana ilk defa hayati sorgulatti ya dedim evlilik escrtla bile olsa sartmi dedim?

      28 yaşında kipir kıpır din ogretmeni görsen nasil üzgün evlenmek ile kafayi bozmuş diyim sen anla dertleştik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Aslında evlenmekle kafayı bozmak değil biliyor musun. Yani evlenme bir başarı ya da evlenmemek başarısızlık değil. Ama neden diyosun ya neden başkaları bir ilişkiyi yürütebiliyorken ben yapamıyorum. İş desen var ahlak güzellik yani ne eksik mesela diğer kızlardan. Neyi yanlış yapıyorum

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      4 ay

      Onu anla diye dedim aşağılamak için değildi tam dediğin gibi yalnızlığın içinde çaresiz kalıp sessizce ağladığında insan ben nerde hatâ yaptımda hiç sevilmedim diyor geri dönüşü olmayan bir tünele girmiş gibi ne korkunç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      O yüzden şu hayatta ne istediğini iyi düşünüp iyi anlamak lazım

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      4 ay

      Hep mutlu ol canim benim 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      4 ay

      Teşekkürler 🙏

      Yorumla
    • Berat06905
      Berat06905
      4 ay

      🙏🙏

      Yorumla
  • Yengecliktenistifa
    Yengecliktenistifa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 18 , eic 100%
    4 ay

    Benim muhtemel son

    1
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bende kendi adıma merak ediyorum bunu…

    1
    1 Yorumla
    • antiquark
      antiquark
      4 ay

      Neyi merak ediyorsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 ay

    Eğitimli, bir insanim ciddi ilişki ariyorum uygunsa tanişmayi isterim

    1
    0 Yorumla
  • Kaelys
    Kaelys Takip Et
    Xper 6 Yaş: 102 , eic 100%
    4 ay

    Güzel bir şey tabii ama olmayınca olmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (79)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 32 yaşındayım adam akıllı bir ilişki kurup evlenemedim, nerde yanlış yaptım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

26 yaşındayım ve 56 yaşında adamla evlendim herkes hata yaptığımı söylüyor neden? 23 cevap verildi
31 yaşındayım şuana kadar 2 kez boşandım neden düzgün erkek denk gelmiyor bana? 61 cevap verildi
30 yaşındayım ve evlenemedim hata bende mi? 86 cevap verildi
27 yaşındayım evlenmeyerek çok büyük aptallık ettim değil mi? 18 cevap verildi
29 yaşındayım ama evlilik nasip olmadı, neyi yanlış yapıyorum? 30 cevap verildi
30 yaşında yanlış bir evlilik yaptım şimdi bana ne olacak? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨