AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Armudun sapı üzümün çöpü diye diye bu hallerdesin belki de
Belki de…
Karşına de gibi biri çıkar inşallah
Sen gibi
Dua mı beddua mı
Bana göre dua sana göre beddua belki de. Kişi nasılsa öylesi denk geliyor genelde
Benim gibi olursa zor, ben kaçan tarafım hep
Niye kaçıyorsun?
Bilmiyorum.
Öğrenince kısmetini de göreceksin belki de
Sevilmenin yaşı yokta. Gençlikte erkeklerden uzak duran tiplerdensi galiba
Öyle oldu maalesef. Daha doğrusu maalesef mi bilmiyorum belki de kötü bir ilişkiden ya da kişiden korunmuşumdur
Tamamda hiç sevilmemiş dokunulmamışsın. Çok eksik kalmıssın.
Ve hep de kalacağım galiba
Onu bilemeyiz. Kalmamaya calis. Sosyalles insanlara yanaş.. Hayat soğuk ve donuk olarak geçmez
Off değil işte gayet sosyal ve sıcakkanlı biriyim. Ama tutup da herhangi bir erkeğe de kendimi yamayamam yani
Sakin ol. Yamamak da ne ya. Bu ne çirkin ağız.
Bilmiyorum ben de ilk kez kullandım o kelimeyi 🤦🏻♀️
İnatçı misin.
Çirkin misin
Seçici misin nesin
Seçici demek istemiyorum çünkü öyle aman aman kriterlerim yok. Ama kalbim ısınsa aklıma yatmıyor aklıma uyana kabim atmıyor 🤦🏻♀️
Böyle böyle diye zaman geçti. Ne iş yapiyorsun.
Ne önemi var
Kariyer mi yaptın diye sord7m
. Huysuz birisin belli
Yaptım evet ama kariyeri olan herkes yalnız değil ki
İşte sen huyssuzun
Bence soğuk da birisin
😅😅 hı hı aynen tamam 👍
Hiç yanılmam.. kahve uapta içelim
Arkadaşım sorun sende değil erkekler prenses oldu artık ve hepsi takılma peşinde
Abla bence hiç kendini kandırma, sorularını biliyorum sen de yalnızlıktan şikayetçisin
Neden evlenemiyoruz erkeklerin prenses olmasından ve takılmacılığından
Evet erkekler böyle, peki bu durumda ne yapmamız lazım? Sanırım yalnızlığı kabul etmek. Çünkü senin bakış açından bakarsak başka ihtimal kalmıyor. Çünkü yalnız olmanın nedenini başkalarında arıyorsun.
Ne yapsın erkek?
İlişkilerinde nasılsın ki
Teklif edenleri sebepsiz şekilde daha görüşmeden reddediyorum. Görüşünce de içim ısınmıyor mutlaka bir şey bulup bitiriyorum 🤦🏻♀️ ama bunlar dışında çok güleç ince düşünceli yumuşak huylu biriyim
Ee reddedersen nasıl tanışacaksın
Ne bilym işte 🥲
Yapcak bişi yok
kriterlerin ortamina ve potansiyeline gore yuksek tutmussun
Dert ettiğin şeye bak evlilik çokta önemli bir şey değil. Hayattan bekarlıktann tat almaya bak.
Bende 28 yaşındayım aynı duyguları yaşıyorum valla 🥹🥲😃😃
Dışarı çıkman sosyal ortamlara girmen yeni insanlarla tanışman yeni arkadaşlar edinmen lazım belki de bir yolculuğa çıkmalısın belki de aradığın kişiyi o hiç görmediğin yerlerde bulacaksın ✨
Ben de 32 yim yoksa bu bir tesadüf mü? Yoksa tanışmalı mıyız 😂😂
Karakterini kişiliğini bilmemek lazım ona göre nerede yanlışlar yaptığını bilebiliriz
* bilmek
Eminim ki kaşına gözüne bakıp taliplerini begenmedin hepsine bir kusur buldun
Cok sacma. Evlenip mutlu olmuycaksan ne doye okadar cabalayasinki bu dugumun dunyasinda
Yuruyen egonun tekisin. Senj kim ne etsin.
Bu saatten SONRA evlenip ne yapacan. Hayatın tadını çıkart
Şu hayatta senden 3 yıl daha tecrübeliyim hala anlamlandıramadım yürütemedik ilişkileri
Acele etme o konuda. Doğru insan olsunda. Boşanmak evlenmekten daha zor çünkü.
Diye diye yaşı 50 olur
kuzum birinden adam olmasını.. seven yerini başkasını seçmen
Çevren yoksa normal seyler gökten düşmüyor sonuçta insanlarla konuşman lazım
Yanlış insanlara bel bağlayıp kötü kalpleri sevmenizden sebep.
İçin fesattır. İnsanları da kendin gibi gördüğün için de evlenemeyip hatta ilişki yaşayamayayıp hayatını boş boş idame ettiriyorsundur.
Tıpkı sen gibi
Aynen öyle
Hayatın doluluğu sence neyle ölçülüyor? Evlilik ya da ilişki bunu tek başına belirleyen şeyler değil bence. İnsanı bazen konuşup bağ kuramadığı bir ilişkide olmasındansa, hiç olmaması daha iyi hissettirebiliyor.
@mistikkadın kesinlikle 👍
Ama boş ver açıklamaya bile değmez
31 yaşındayım. Gerçekten hiç umurumda değil! 🤓 Kendime şunu söylüyorum: Adam gibi biri vardı da biz mi evlenmedik?
Seçici olabilirsin ama seçtiklerin için sen seçilecek kişi değilsindir ben o yüzden evlenemedim mesela
Merhaba bir çok insan maalesef bu sorundan muzdarip aradığı kişiyi bulamamaktan benim tavsiyem kendinize yatırım yapmanız ve geliştirmeniz evleneceğiniz insan kendiliğinden ortaya çıkacaktır
Öyle biriyim zaten, kendimi anlamadan bilmeden evliliğe adım atmak istememem de zaten bundan dolayı.
Artık akışına bıraktım nasipse olur
Inşallah önemli olan ne istediğimizi bilmek bence gerisi kendiliğinden gelir
Umarım artık biliyorumdur ne istediğimi :)
Mesela nasıl bir insan isterdiniz
Merhametli, güvenilir, sorumluluk sahibi.
Birlikte vakit geçirmekten keyif aldığımız, sohbetimizin akıp gittiği, birbirimizi anladığımız ve anlaşıldığımız bir ilişki.
Önceden bunları bile sayamıyordum baya gelişmişim bu konuda 😁
Inşallah çıkar karşına böyle insanlar genelde zamanla kendilerini belli ederler çevrende mesela nasıl insanlar var
Ya zaten şu an asıl sorun çevremde herhangi bir erkek olmayışı. Çalıştığım yerde evli ve yaşlı hepsi. Nasıl olacak bilmiyorum bakalım
Yaa ne iş yapıyorsun peki hiç kurslara vs gittin mi
Memurum
Kurslara vs çok giderim severim öyle şeyleri ama hep kız arkadaşlarımla gidiyorum ve ortam genelde kız ortamı oluyor
Hmm anladım peki erkeklerle iletişimin nasıl mesela
Ya asıl sorun orada biliyor musun, ben buraya sordum ama kendimi az çok biliyorum ben.
Bir erkek eğer bekarsa ve yakınlık kurma potansiyeli taşıyorsa genelde çok rahat olamam mesafeli olurum. Ama diyelim ki evli ya da sevgilisi var işte o zaman sorun yaşamıyorum, iletişim kurmakta zorlanmıyorum. Arkadaşça veya iş gereği gayet güzel iletişim kurabiliyorum
Peki neden mesafeli oluyorsun bekar olursa kötü bir şey yaşanır diye mi
Yok işte bekar olunca bana alıcı gözüyle bakabilir, aramızda bir ilişki yaşanabilir ihtimali var sonuçta, o yüzden geriliyorum mesela kendim olamıyorum rahat davranamıyorum falan. Ama evli olunca oo nasılsa diyorum öyle bir gözle bakmaz ve daha rahat oluyorum normal davranıyorum
Heyecan oluyor demek o an beğenilmeme korkusundan mi peki yoksa onun zarar verme korkusundan mi
İlk an için genelde beğenilmeme korkusu bence. Ama adım attıysam ilişki içine girdiysem diğer kaygılar da olabiliyor, acaba beni gerçekten seviyor mudur, gerçekten anlaşabilir miyiz, evlenince değişir miyiz vs bir sürü şey 😕
Bu kaygılar ilk normal aslında ama zamanla o güveni elde edersin bide ilk anda ilişki kurmak biraz riskli olur tanımak lazım ilk
Evet zaten bu kaygılar üzerinde baya çalıştım. Ama uygulayabileceğim bir ilişki denk gelmiyor bu sefer de. Bakalım her şeyde vardır bir hayır.
Nasıl kişiler denk geliyor peki aceleci tipler mi mesela
Istersen özelden yaz ordan konuşalım olur mu 😊
Yok aceleden ziyade şimdi Allah var düzgün insanlar denk geldi ama biri mesela iş düzeni vs oturmamıştı diğer bir kaçıyla da görüştüm ama böyle içim ısınmıyor o uyum tam yakalanmıyor nedense.
Teşekkür ederim cevapların için özelden de konuşsak bir şey değişmeyecek ki ☺️
Rica ederim ne demek 😊 ben sadece yardımcı olmak istedim
Evet yardımcı olmaya çalıştığının farkındayım 🙏 psk kısaltması psikolog mu oluyor yoksa :)
Evet psikologum normalde kendimce ücretsiz danışmanlık yapıyorum
Ne güzel 🌸
Umarım sizi hakeden bir karşınıza çıkar bence yaş problem değil önemli olan doğru zamanda olması
Umarım 🙏 yaşı da zamanı da problem etmiyorum önemli olan güzel olması.
Siz bekar mısınız, aynı problemler var mı sizde de
Ben nisanlandim eşim subay normalde bu sene evlenecektik düğün vardı ama görevi gereği gecikti biraz
Allah tamamına erdirsin, mutluluklar diliyorum 🌸
Sağol teşekkür ederim 😊🌸 inşallah tez zamanda seninde kısmetin olur 🙏
Amin hayırlısıyla inşallah 🙏 ☺️
🙏🙏🤲
Yanlz değilsin bende öyleyim yas 38 hala bekarim aslında sorunlarım var Bu yüzden evlilikten çekiniyorum
Umudunu kaybetme 33te evlendim 34 hamileyim nasip kısmet 🙏🏻
Nasıl denk geldi peki, sen de umudu kesmiş miydin
Yaş şartın var mı ve eğitimin nedir Umarım cevap verirsin
Bir şey sordum zilli
Zilli ne demek
Neşeli dişi ve ateşli kadın demek
Zilli misin sen?
Öyle miyim değil miyim bilmiyorsan niye öyle hitap ediyorsun ki tanımadığın birine
Soruma cevap verir misin lütfen neşeli dişi ve ateşli misin
Cevap verecek misin
Hayır
Peki
Bu kadar kafana takabilecegin kadar güzel bir şey değil bence evlilik
İlişkilerinde hep sen daha fazla emek harcıyorsun muhtemelen
Yapım biraz öyle evet ama kendimi kullandıracak kadar değil tabi
Ama hevesli olduğunu hissettirdiysen karşı taraf bunu kullanıyor maalesef
Yok aksine ben hevesim isteğim yokmuş gibi yapıyorum asıl problem o oluyor bence
Bunu neden yapma gereği duyuyorsun peki?
Çünkü o kişiyle ilgili ya da ilişkiyle ilgili korkularım, güvensizliklerim oluyor ve otomatikman hevesim kaçıyor elimde olmadan
İyi ama senin hevesinin olmadığını düşünen sende neden ısrar etsin ki ! tanımaya fırsat vermiyorsan büyük hata yapıyorsun
İşte tek eksiğim ya da yanlışım bu zaten
Benzer bir durumla bende yakın zamanda karışlaştım dilersen uzun uzadıya artılarını eksilerini konuşabiliriz. Bir yerde büyük yalnışlar yapıyoruz bu çok açık
Benim gibi olan biriyle mi görüştün
Detay vermiyim burada ama evet. bir erkek gözüyle olanları anlatıp kadın gözüylede neler yaşandığını merak ettim açıkçası eğer istersen tabi
İşte bu yüzden yalnış yapıyorsun🤣
Nasıl :)
Konuşalım sana deneyimlerimden bahsedeyim belki aynı noktada hata yapıyorsundur dedim ciddiye almadın 🤦♂️🤣
Ciddiye almadığımı nerden biliyorsun sadece karşılık vermedim :)
Tamam işte tamda sorunun cevabına uyan davranış Halbuki sana hayatın sırrını verecektim belkide 🤣
O sırrı istesen burdan da verebilirdin
Sana burada yaşadıklarımı anlatıp herkese hikayemi mi paylaşayım mahremiyetimiz nerde kaldı aceba sayın soran 😒🤣
Nasipte yokmuş :)
Ohoo nasipte yokmuş diyorsan sana hiç bir tavsiye işlemez. Bende okumuş bilgili zeki biri diye düşünüp sana tecrübelerimi paylaşmak istemiştim.
Nasibimizide biz buluruz bu arada emek olmadan yemek olmaz demişler 😉
Ayrıca sana yürüdüğümü düşünüyorsan ayıp etmiş olursun bilesin. Ben tamamen konuyla alakalı konuşuyorum
Tamam teşekkürler
Tamam ne ya :)
Soran sorununu buldum senin 🤣
Kendini en iyi sen tanırsın sence nerde yaptın
Doğru diyorsun aslında biliyorum ama olması gereken de oydu ve öyle yamak zorundaydım, her şey de elimizde değil sonuçta
Anlatmak ister misiniz
Hiç evlenme derim ben annemin çok çok isteği ile istemeden az tanıdığım biri ile evlendim. Şu an ailem arkamda olduğu halde kaynanam zorbalık yapıyo
Bu ülkede yalnız kalmak bir bayan için zor olsa gerek 🤣
Fiziksel olarak tercih edilmeyen biri misin?
eğer cinsellik yaşıyorsan birlikte olduğun kişilerle seni evlenecek kişi olarak gôrmezler hiç şaşmaz bunu yapıyorsan yapma
Yapmıyorum ki
o zaman doğru yoldasın
Çalışıyorsan genelde İş yerinde oluyor yok mu
Benimde öyle oldu 6 7 sene bir erkeğe harcadım oda ne oldu hiçbirsey beni aldati
Ben de merak ediyorum bunu ama yaşım biraz daha küçük
Küçük mu? 25 ustusun
Evlenenler de aldatılıyo zaten boş ver
Bildirim geliyor Sürekli güncelleme yapıyorsun umrumuzdaymış gibi üfff..
😂😂 benim sorum istediğimi yaparım. Kim olduğunu da biliyorum ayrıca
Gamer biri bul hep gözün arkada kalmaz hem eve bağlı kalır madem evlilik istiyorsun bu tip erkeklerden birine volta at
Sadik guvenilir kimse kalmadi evlenilecek sende cabuk guveniyorsun buyuk ihtimalle o yizden olmuyor olabilir
Kaçıyorsan erkeklerden normal
Hanfendi yanlış hayatın kendisidir belki
Muhtemelen bi kırıklık vardır sende kanka yoksa imkansız fhshshs boy kılo kaç
Mesleğin ne? Karşına çıkan kişilerin karakterleri nasıl oluyor ya da senin ön yargıların mi var?
Ön yargı var evet
Karşı taraf mi geri çekiyor kendini, yoksa sen mi?
Ben maalesef. Hep öyle oldu
Ben de aynı durumdayım, sonumun ne olacağını bilmiyorum
Bende 32 yaşında aynı şeyleri düşünüyorum nerede oturuyorsun
Aynı şeyi ben de düşünüyorum yalandab olsa biri acaba sever mi ya da bir şeyler olur mu çok zor işler. Millet gibi kullanmayı da beceremiyoruz.
Yqnlış yok dönem kötü zamanı gelince her şey düzgün olur
Arayan mevlasini da bulur belasını da umarım sen Mevlana'i bulursun 🙋🏻♀️
Sen buldun mu
Ben belamı buldum sen mevlani bulursun inşallah
Amen
Aminn
Yaşayacak eğlenecek kadar paran varsa koy g. tüne gitsin ne uğraşcan adamıyla çocuğuyla
Binlerce kişi akılda tek soru yanlış neredeydi bulamadı kimse bu sorunun cevabını
Yalnız değilsin ülkenin yarısından çoğu bu halde sistem insanları bu hale getirdi seninle ilgili bir şey değil
Bazı şeyler için geç kalmışsın
Geç diye bir şey olduğunu düşünmüyorum, herkesin zamanı farklıdır. Zamanla ilgili sorunum yok yapamıyor olmakla ilgili problem yaşıyorum
Tabi herkesin düşüncesi farklıdır hakkında hayırlısı olsun
Zamanla ilgili problem yok diyorsan problem daha da buyuk
Burada zibilyon tane abaza erkek var sana birini verelim :)
Onlardan istemiyorum 😀
Eee o zaman? Bakımsız çirkin biri falan mısınız
Hani ben mesela normalde olgun bayanlardan hoşlanırım ve sizi tanımak isterdim ama 32 bana bile çok geldi bdjdbjxnd
Çok gelmiş olabilir de ben de yalvarmadım nolur beni tanı diye niye açıklama yapma gereği duyuyorsun 😀
Kızlar peşimden koşuyor da ondan 👻🤣😜
Evde kalmışsın geçmiş olsun
Hahhah
Cok gec kalmıssın ben ikinciyi aldım 😂 auran düşük olabilir fizigin nasıl
Valla evlenenlere bakıyorum da mesele ne fizik ne de güzellik. Çoğundan daha güzelim her anlamda
Bahtın kötü ozaman güzellik onemli degıl
İkinci bulurken zorlandın mı
@Snmlle hayır ben bulmadım o buldu ztn
Çocuk falan var mı nasıl oldu sosyal medyadan mı
@Snmlle hayır yok iş yerinde
Evlimisiniz şu an
@Snmlle herhalde
Nasıl gidiyor bari
@Snmlle sen evlenıp ayrıldın mı
Evet
@Snmlle evlenmek zor olur su an senın ıcın
Senin için kolaymıydı
@Snmlle konu sensin yok mu biri hayatında bulamadın mı
Konu senide alakadar ettiği için sana sordum bende
@Snmlle sen zorlanıyosun ki dulsun hala daha
@Snmlle cocugun varsa kabul etmez cogu erkek ztn
Arkadaşlar sohbetinize özelden devam eder misiniz sürekli bildirim geliyor
Anladım sende var mı
Ben gizli değilim zaten kb
@Snmlle ıstek attım ordan mesaj at ne bende var mı?
Abla zor mu ya i yaşa gelipte yalnız kalmak
Zor değil aşırı zor. Dönüp baktığında kocaman bir boşlukla karşılaşıyorsun
Yalnızlıgin vermiş olduğu acinin tarifi yok gerçekten ben kendi ellerimle yalnızlığı seçtim cok pişman olacam ama evlilik adamı değilim
Yani bak o da bir başarı. En azından ne olduğunu anlamışsın ve diyorsun ki istemiyorum. Ben istediğim hade yapamıyor olmakta zorlanıyorum
Bak bu benim bu durumumdan daha kötü bir gün bir ablayla tanistim igden bana ilk defa hayati sorgulatti ya dedim evlilik escrtla bile olsa sartmi dedim?
28 yaşında kipir kıpır din ogretmeni görsen nasil üzgün evlenmek ile kafayi bozmuş diyim sen anla dertleştik
Aslında evlenmekle kafayı bozmak değil biliyor musun. Yani evlenme bir başarı ya da evlenmemek başarısızlık değil. Ama neden diyosun ya neden başkaları bir ilişkiyi yürütebiliyorken ben yapamıyorum. İş desen var ahlak güzellik yani ne eksik mesela diğer kızlardan. Neyi yanlış yapıyorum
Onu anla diye dedim aşağılamak için değildi tam dediğin gibi yalnızlığın içinde çaresiz kalıp sessizce ağladığında insan ben nerde hatâ yaptımda hiç sevilmedim diyor geri dönüşü olmayan bir tünele girmiş gibi ne korkunç
O yüzden şu hayatta ne istediğini iyi düşünüp iyi anlamak lazım
Hep mutlu ol canim benim 🙏
Teşekkürler 🙏
🙏🙏
Benim muhtemel son
Bende kendi adıma merak ediyorum bunu…
Neyi merak ediyorsun
Eğitimli, bir insanim ciddi ilişki ariyorum uygunsa tanişmayi isterim
Güzel bir şey tabii ama olmayınca olmuyor.