şu an 34 yaşındayım çocuğum yok kendimi berbat hissediyorum yuvam yıkıldı psikolojik olarak berbat haldeyim düzenim bozuldu yanlış bir kadındı hayatımı mahvetti ben bir daha nasıl severim ya da ben bir daha nasıl güvenirim ya da bana nasıl güvensinler boşanmış birisi olarak bu yaştan sonra nasıl yuva kurarım bunlar artık imkansız hemde maddi olarak zor hemde manevi olarak zor
Bitik bir insan oldum hayallerim yıkıldı mahvoldum ben
Bitik bir insan oldum hayallerim yıkıldı mahvoldum ben
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kız gibi yazmışsın. Erkek için toplumda hiç bir şey değişmiyor ki. Manevi olarak yıkımı tahmin edemem tabi ama onuda zamana bırak
Toplumu boş ver ben insanım hislerim duygularım var duygunun cinsiyeti olmaz ben yalnız olarak nasıl yaşarım hiç düşündün mü bunu ilerde kimsesiz kalmak nasıl bir şey hiç hayal ettin mi
Yanlız kalmaktan çok mu korkmak gerek
41 yaşına az kaldı. Yanlızım. Senin 10da 1 üzülmüyorum. Bende mi sorun var
Psikolojik olarak çok kötü durumdayım bir anda yalnızlığa düştüm bu kolay değil
Geçmiş olsun kardeşim. Umarım istediğin gibi biri karşına çıkar. İyi günler
8 senelik bir evlilik bitirdim , 7 yasinda bir oglum var.
O hisetiklerin sadece bir surec.. kafani simdi o sorularla doldurma. Kendinini tamamlamak icin birine ihtiyacin yok..
Her gece rüyalarım da görüyorum vallahi yoruldum artık sen ne düşünüyorsun geleceğin konusunda biraz anlatır mısın
Oglumla vakit gecirmek , onunlan birlikte yetismek. Oyle evlilik falan dusunmuyorum
Benimde çocuk yok yapayalnız yaşlanıp gidicem bu hayatta
Ne alakasi var , neden surekli birileri olsun istiyosun hayatinda? Ben ailemle , arkadaslarimla yetiniyorum.
Yaşlılıkta ne yapacağız peki
Şimdi herkes hayatta
Inanclimisin bilmiyorum ama , yarini dusunen Allah. Ozamaninida dusunmustur diye dusunuyorum..
İnşallah hakkımızda hayırlısı
Üzülme belki bu durum senin için daha hayırlı hemen pes edip bitmeyin hüznünü yaşa sonra oradan çık devam et hayatına
Bu kadın resmen geleceğimle oynadı benim yaşama hakkımı elimden aldı
Bu saatten sonra benden insan olmaz
O zaman şükret ki ayrıldın hayat devam ediyor
Nasıl bir şey biliyor musun ilk defa aşık oldum sevdim o da hayatımı mahvetti yaşımda geçti artık bu saatten sonra benden bişey olmaz bu düşünce beni bunaltıyor
Yaş nasıl geçiyor evlenirsin be. 40 civarı bile evlenen evleniyor sen bu kafadan çık. Kendini motive edecek şeyler ile ilgilen
İnşallah varsa nasip olur yoksa Allah bilir diyeceğim
Nasip her şey
Prenses olma kalk ve dik durmayı öğren.
Kalan hayatımı yalnız mı yaşamalıyım
Hayat ne yapman gerektiğini gerektiği zaman anlatır. 34 yaşına gelmişsin skim sokum ağlıyosun. Sızlanmak daha iyi hissettirecekse eşinin eteğinde ağla tam olsun.
Ayağa kalkıp mücadele etmem lazım haklısın aslında
Ulan ben zaten haklıyım mallık sende. Millet mabadını yırtıyo mücadele ediyo. Sen neyin peşindesin
Çek çek kendini iyice dibe çek
Neden öyle dedin
İyice mahvolmamışsın ondan kendini yerin dibine sok ki daha iyi acı çekesin, karşı taraf değemeyecek birisi çıktı diye kendini bitirmen mi lazım, hadi değmeyecek birisi olduğunun önceden farkındaydın risk alıp evlendin her şeyi göze almış olmuyo musun zaten ve şimdi neden kendini yok yere bu kadar üzüyosun kadınlar çıkarcı sever bunu anlayamadın mı
Haklısın aslında benim psikolojik sorunum bu saatten sonra benden ne olur artık ben bu hayatı nasıl sürdürebilirim
Aynı böyle devam et ki sürekli dibte kal bro
Vallahi iyi düşünemiyorum ondan neyse kafa ağrıttım kusura bakma
Kusurluk bişey yokta çok saçmalıyosun bro
Bir an önce boşa karıyı, bak hayatına
Allah’a döneceksin başka çare yok
Allah bana neden böyle bir evliliğe müsade etti bilmiyorum neden ayrıldık biz bilmiyorum berbat haldeyim düzenim bozuldu bildiğin gibi değil
Vardır bir hayır sen şer sanarsın bir hayır çıkar bekle
İnsan hayra dua eder gibi şerre dua eder. İnsan çok acelecidir” (İsrâ Suresi 11. ayet)
Bilemezsin belki bu boşanma senin için daha hayırlıdır
Ben inançlı biriyim ama evliliğin şer bur bir durumu olamaz bence
Bir daha evleneceksen bunu dikkate al
Kadın dört sebepten biri için alınır: Malı, soyu, güzelliği ve dindarlığı. Sen (diğerlerini geç), dindar olanı seç. (Aksi halde) sıkıntıya düşersin.”
Ben boşanmandan ve şu an yaşadığın sıkıntıdan bahsediyorum
Vallahi dindar biriydi ama huyları alışkanlıkları çok kötüydü dindarlığa bakmıyor bazen bilmiyorum sende yardımcı olmaya çalışıyorsun anlıyorum ama sonum hiç iyi olmayacak
Sen geleceği mi biliyorsun nasıl öğrendin söyle ben de öğreneyim
Şimdi ben ne yapayım bana akıl ver bari
Git namazını kul bol sadaka ver dua et
Sadaka şu an bana ne gibi fayda sağlar merak ettiğim için soruyorum
Sen anlamazsın ama öyle belalardan korur ki seni
Böyle durumlarda niyet al sadaka ver
İyi düşünemiyorum kusura bakma dediğin doğru aslında şimdi ben berbat haldeyim onun için böyle oldum zaten güçlü olmam gerekiyor ama ben yuva kuramayacak mıyım artık benim sonum ne olacak
Allah bilir onu dur hele önce bi kendine gel sonraki aşama evlilik
Mesela 34 yaşından sonra bir insan nasıl yuva kurabilir ki bu çok zor değil mi bir kız artık kadın da olabilir beni neden istesin ya da artık masumluk bitti fırtınadan geçmiş bir kadın anca benimle evlenir bu da ne kadar sağlıklı bir bir seçim olur ayrı bir sorun değil mi sence
Hayır ya gayet sağlıklı psikolojide biriyle de evlenebilirsin bu nasiptir
Varsa nasip olur
Yorumun için teşekkür ederim biraz olsun bana iyi geldin
İnşallah iki cihanda da cenneti yaşarsın
İnşallah sende
🌸
İyi ki çocuk yok
Önüne bak artık reis
Bu saatten sonra benden insan olmaz çünkü ben yalnız bir hayat istemiyodum aile olmak önemliydi benim için berbat haldeyim bildiğin gibi değil