Kız arkadaşım, sevgilisini aldatıyordu. Bunu sadece ben bilmiyordum çevresindeki birçok kişi de farkındaydı ama kimse ona bir şey söylemiyordu. Oysa çocuk gerçekten çok iyi biriydi ben çalışıyorum bu kız üniversite okuyordu ve çocuk da benim gibi memur ama o başka bir kurumdaydı
Ben de bir tanıdığım erkek arkadaşımdan yardım aldım çocukla konuşmasını rica ettim Gitmeden önce kızın telefonundan, aldattığına dair ekran görüntülerini ve diğer kişiyle çekilmiş fotoğraflarını aldım. Zaten bunları yakın arkadaşlarına da gönderiyordu oralardan almıştım
Tüm kanıtları toplayıp ben ve arkadaşım gittik çocukla konuştuk ve her şeyi açıkça gösterdim hatta sesli aradım neredesin diye diğer çocuklar berabermis görüntülü aradı geri beni burada ünlü bir akarsu var orada oturuyorlardı çocuk her şeyi gördü ağladı teselli de ettik pişmanlık duymadım ama aramız da kalmasını istedim ben doğru olanı yapmak istedim dedim. Sonrasında bunlar buluşmuş ve çocuk kızın telefonunu alıp diğer çocukla fotoğrafları görmüş gibi davrandı ve kızdan o şekil ayrıldı arkadaşım eve gelip ağladı benden ayrıldı her şeyi gördü silmek aklıma gelmedi dedim ben direkt dedim artık kanka Allah gösteriyor işte yanlış yaptın dedim bana verdiği tek cevap
"kanka ben böyle büyüdüm sevgiye ihtiyacım vardı diye yaptım" dedi bende "aldatmak doğru değil asla Allah göstermiş işte" dedim
Benim yaptığımı anlasa bile umurumda değil. Çünkü ben doğru olanı yaptım. ama biraz kalbim kırıldı arkadaşımı seçmek yerine doğruyu seçtim ama arkadaşımın ağlaması koydu bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Burada zor ama bence en onurlu olanı yapmışsın 🙏🏻 Hem erkek çocuğa hem kendine hem de aslında arkadaşına dürüstlüğü göstermişsin. Aldatmayı normalleştiren çok insan var, sen onlardan olmamışsın, bu büyük bir duruş 💔✨
Arkadaşının ağlamasına üzülmen çok normal, sonuçta sevdiğin biri. Ama onun yaptığı haksızlık, seninki değil. Sen kimsenin hayatını bozmadın, zaten olan gerçeği ortaya çıkardın. Vicdanen rahatsan, doğru taraftasın canım 🤍
Sence arkadaşın ilerde biraz sakinleyince yaptığın şeyi anlayıp kabul eder mi, yoksa uzaklaşır mı gibi hissediyorsun? 🌸