Arkadaşım sevgilisini aldatıyordu bende sevgilisine söyledim bunu yapmakla doğru mu yaptım?

Kız arkadaşım, sevgilisini aldatıyordu. Bunu sadece ben bilmiyordum çevresindeki birçok kişi de farkındaydı ama kimse ona bir şey söylemiyordu. Oysa çocuk gerçekten çok iyi biriydi ben çalışıyorum bu kız üniversite okuyordu ve çocuk da benim gibi memur ama o başka bir kurumdaydı

Ben de bir tanıdığım erkek arkadaşımdan yardım aldım çocukla konuşmasını rica ettim Gitmeden önce kızın telefonundan, aldattığına dair ekran görüntülerini ve diğer kişiyle çekilmiş fotoğraflarını aldım. Zaten bunları yakın arkadaşlarına da gönderiyordu oralardan almıştım

Tüm kanıtları toplayıp ben ve arkadaşım gittik çocukla konuştuk ve her şeyi açıkça gösterdim hatta sesli aradım neredesin diye diğer çocuklar berabermis görüntülü aradı geri beni burada ünlü bir akarsu var orada oturuyorlardı çocuk her şeyi gördü ağladı teselli de ettik pişmanlık duymadım ama aramız da kalmasını istedim ben doğru olanı yapmak istedim dedim. Sonrasında bunlar buluşmuş ve çocuk kızın telefonunu alıp diğer çocukla fotoğrafları görmüş gibi davrandı ve kızdan o şekil ayrıldı arkadaşım eve gelip ağladı benden ayrıldı her şeyi gördü silmek aklıma gelmedi dedim ben direkt dedim artık kanka Allah gösteriyor işte yanlış yaptın dedim bana verdiği tek cevap

"kanka ben böyle büyüdüm sevgiye ihtiyacım vardı diye yaptım" dedi bende "aldatmak doğru değil asla Allah göstermiş işte" dedim

Benim yaptığımı anlasa bile umurumda değil. Çünkü ben doğru olanı yaptım. ama biraz kalbim kırıldı arkadaşımı seçmek yerine doğruyu seçtim ama arkadaşımın ağlaması koydu bana

Arkadaşım sevgilisini aldatıyordu bende sevgilisine söyledim bunu yapmakla doğru mu yaptım?
Cevapla