Arkadaşım sevgilisini aldattı, ben de aldattığı kişiye bunu söyledim. Doğru bir şey mi yaptım?

Benim aynı sınıfta olduğum bir erkek arkadaşım var çok samimi değiliz ama yinede oturup sohbet ederiz arada sırada oda bizim okuldan olan bir kızla çıkıyordu kızlada samimi değiliz ama onunlada sohbet etmişliğimiz var bu arkadaşım hergün farklı bir kızla konuşuyordu bana gösteriyordu sevgilisiyle hakkında kötü konuşuyordu bende karışmıyordum sonra benim farklı okuldan olan bir kız arkadaşımla konuşmuş kız arkadaşımda bana yazdı senin arkadaşınmış sevgilisi var mı falan bende dur bı konuşayım dedim neyse oğlan sınıfa geldi bana senin arkadaşınla konuşuyorum dedi belende senin sevgilin yok mu dedim oda var noldu ki dedi gülerek bende kız arkadaşıma sevgilisi var dedim kız arkadaşımda oğlanı engelledi oğlan arkadaşımda ertesi sabah bana ya neden kıza söyledin güzel kızdı konuşacaktik işime iş koydun falan dedi bende sonuçta benom tanıdığım bunu yapmam lazımdi dedim bu olayın sınıftan yakın kız arkadaşıma anlattım oda gel anlatalım dedi bende yok dedim ve 4 gün bekledim kız arkadaşım ısrar edince gittik kız arkadaşımla beraber kıza söyledik söylerken de benim adımı verme dedim kız sinirle gitti benim adımı verdi olay büyüdü ve bunlar ayrıldı ayrıldıktan 1 gün sonra kız eski sevgilisiyle barıştı ve bu oğlan okulun yarısına bu olayı anlattı herkes benim üstüme geldi ispiyoncu iğrenç insanların ilişkisini bozan kız vb şeyler söylüyorlar sadece ben söylemedim kız arkadaşımla söyledik ama tek bana yükleniyorlar bu hala devam ediyor bazen ağlayıp okuldan gitmek istiyorum ve yaptığımın yanlış olduğunu düşünüyorum sizce de bu yaptığım yanlış bir şey mi yoksa doğru bir şey mi?
Arkadaşım sevgilisini aldattı, ben de aldattığı kişiye bunu söyledim. Doğru bir şey mi yaptım?
Cevapla