Niye bakın niye hep olacak gibi oluyor ama olmuyor neden hep gerçek yüzlerini evet dedikten sonra görüyorüm neden?

Kimseyle sevgili olmak gibi bir derdim yok. Sadece bana gelene bakıyorum bir şans veriyorum o sansi verdikten sonra belden asagi konusmaya basliyorlar. Oysaki bu tipler dinine duskun harama falan dikkat eden tipler. Niye boyleler cidden neden hep ayni tip kisileri hayatima cekiyorum. Her sey zamaninda olur. Saf sevgi istiyorum sadece
Niye bakın niye hep olacak gibi oluyor ama olmuyor neden hep gerçek yüzlerini evet dedikten sonra görüyorüm neden?
Cevapla