Niye böyle yapıyorlar, dış görünüşümde mi bir şey var?

  • Beni küçümsüyorlar galiba mesela dersime girmeyen müzik hocası arkadaşlarıma ne aldınız diye sordu işte sıra bana geldi ben taktir diyince neeğğ diye bir tepki gösterdi (ben hep taktir aldım bu zamana kadar inşallah devam eder) ister istemez kötü hissettim, bugünde asansörde bir komşu ne aldın dedi dedim taktir sonra amann dedi şimdi herkes alıyor taktiri dedi (bizim okul 1000 kişilik sadece 49 kişi aldı ve bende vardım içlerinde) bu arada okul sınavları zor oluyor o yüzden sayı düşük onlarda küçümsedi, bir öğretmen akraba var sayısal seçtim diyince geçen senelerde nee sen mi seçtin yapabilecek misin falan dedi (gayette yapıyorum şu an kendisi sözleci ayrıca) bazılarıda hiç sevgilimin ya da konuştuğumuz flört mülörtümün olmadığına şaşırıyor niye böyle davranıyorlar anlamadım lenn?
Niye böyle yapıyorlar, dış görünüşümde mi bir şey var?
Cevapla