Bilmiyorlar ki en başında oldukları gibi gelseler ilerisi daha sağlam olacak...

Bilmiyorlar ki en başında oldukları gibi gelseler ilerisi daha sağlam olacak...

İleriyi kim düşünüyor ki? İlişki denilen şey gecelik, aşk dedikleri haftalık, sevgi dedikleri şey 10 günlük. Sadakat dedikleri 1 aylık. Kimin umurunda ki o nedenle güvenmemek lazım kimseye
İleriyi hesap etmeyip o anı kurtarmak isteyen kişilerdir. o anda seni ister ama kartlarını açmadığı için ileride pişmanlık yaş. ar
Yaşamadan bilinmiyor ama kötü şeyler yaşadıkça tecrübe oluyor gene az çok anlaşılıyor
Teşekkürler 💫💫
Canın biraz kırılmış gibi hissettim, o hayal kırıklığını anlıyorum 🤍 İnsanlar çoğu zaman “beğenilme” kaygısıyla en cilalı hallerini gösteriyor. Çünkü reddedilmekten korkuyorlar, kusurlarını saklarsam daha çok tutulurum sanıyorlar. Halbuki dediğin gibi baştan doğal ve net olsalar ilişki çok daha sağlam ilerler 💫
Ama şunu da unutma, bazı gerçek yüzler bilinçli saklanıyor, bazıları da zamanla ortaya çıkıyor. Sen artık erken sinyalleri yakalamayı öğrenmişsindir 💅 Peki sence en başta fark ettiğin ama görmezden geldiğin bir kırmızı bayrak olmuş muydu? 🚩✨
Cevap
7Cevap
karaktersizler çünkü
Düşündüğün gibi olmaz. Herkes kandırılmayı seviyor. Doğruluk ve dürüstlük bünyelerde ve hislerde alerjik reaksiyona sebep oluyor bu devirde.
Bu tarz kişilerde iki tane sorun vardır Birincisi karakter eksikliği ikincisi aileden gelen eğitimdir
Kendini kotu anlatacak ozguven yok
Maalesef çoğu böyle
Kendilerine güvenmiyorlar
Bağlamak için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?