Sanaldan tanıştığımız insanlar neden hep fos çıkıyor?

Sanaldakiler fos realde kimseyi tanıma fırsatımız olmuyor ortam yok. Biz bu manitayi nerde yapacağız

Sanaldan tanıştığımız insanlar neden hep fos çıkıyor?
Cevapla