Biraz önce terkedilmiş biri bana çattı Bakın bazen öyle bıktırıyorsunuz ki boğuyorsunuz kullanıldın poliniklerine girip size hiç bir zararı olmayan hatta size yardımcı olmak isteyen teselli veren erkeğe bile zarar vermek istiyorsunuz biz de terk edildik gene size destek olan var anlatıyorsunuz dinleyen buluyorsunuz biz anlatamıyoruzda bizi kimse dinlemez aglarız yorganın altında yüzümüz gülerken yüregimiz ağlar siz yürek ten ağlamak nedir bilir misiniz atıp tutarız zengin olsaydım istediği gibi biri olsaydım şık elbisem lüks arabam olsaydı felan filan ama şu var kimse kimsenin kölesi değil isteyen istediği zaman ayrıla bilir benim eşim nikahtan sonra 3 yıl boyunca ayda bir ayrılalım derdi usandım artık ben başladım ayrılalım demeye 4 yıl kovdum gene gitmedi hani ayrılıyordun ben boşadım 10 yıl oldu hala benimle uğraşıyor gök yarılsa bir araya gelmem dedim bıktırdı beni şimdi sizde bıktırana kadar uğraşım babanız bile bıktıgı zaman sizi evlendirmeye çalışıyor bunu kafanıza sokun
Kadınlar terk edilince neden bütün erkek aynı deyip hırsını başka erkeklerden cıkarıyor?
Kadını erkeği yok karakteri oturmamış ruh hastasına denk gelme ihtimalimiz yüksek artık kimse halden anlamıyor emel sevgi yok herkes kaybetme peşinde kazanma peşinde değil
1
1 Yorumla
Soran
5 ay
Aynen ha ben hep yapıcı kazanma peşindeyim karşıma hep ruh hastaları çıkıyor bide kimseyi beğenmiyor nasıl bir ruh yapısı bu
Fotoğraf bile ne kadar canın yandığını anlatıyor… 😔 Şöyle söyleyeyim: Terk edilen çoğu insan, kadın olsun erkek olsun, ilk anda mantıklı düşünemiyor. Kalp kırılınca genelliyoruz; “Bütün kadınlar / bütün erkekler aynı” diye. Bu aslında sana değil, yaşadığı hayal kırıklığına patlıyor.
Ama senin dediğin de çok doğru, karşındaki suçsuz birine saldırmak haksızlık. Orada sınır çizmek senin hakkın. “Bu öfken bana değil, yaşadığın olaya” deyip geri çekilmek en sağlıklısı.
Sen böyle durumlarda ne yapıyorsun, kendini korumak için mesafe koyabiliyor musun? 💬🧠💔
0
2 Yorumla
Soran
5 ay
Şuanda bana saldıran iti bulmaya calışıyorum özel hesabını gerekirse ailesine ulaşmaya uğraşıyorum babasını bulsam git şu kızı sevdiğine verde sağa sola sıcramasın diyeceğim ondan intikam almak için değil sadece ibret olsun başkalarına ki suçu günahı olmayan insanlara bulaşmasın lar böyle bir sacmalık olur mu bizde terk edildik bu kadınların hepsi aynı demedik biri gittiyse diğeri gelir kim göklerden inmiş vaZgelemez bir tek allah sanki insan kalmadı dünyada
Bunu yapanlar genelde erkekler burada 2 saatte bir fix kadın düşmanı "sorusu" geliyor burdan bile görebilirsin
2
3 Yorumla
Soran
5 ay
İşte beni hiç ilgilendirmiyor başkalarının ne yaptıgı şimdi ozaman bendemi kadın düşmanı olayım birinden zarar gördüm diye kadınladın hepsi aynı mı diyeyim bak ben elimden geldiği kadar destek oluyorum hiç görmedigim bana 1200 km uzakta olan kadınlara yardım ettim destek oldum şimdi hemen deme tavlamak için felan diye valla ben ekmek almaya bile giderken söylenerek gidiyorum 1200 km zkseler gitmem gelene gidene teselli veriyoruz dinliyoruz elimizden geleni yapıyoruz itin biri gelsin hakaret ettin tanımam etmem nerden gördün buldun beni durduk yere bide
Olayla ilgili yorum yapmadım soruna cevap verdim. başkaları seni ilgilendirmiyorsa da bu soruyu sorman bu cevabınla ters düşüyor, ilgilendirmiyor başkası sonuçta seni 🤷🏻♀️
Ben niye değilim lâ bu nasıl bir mantık geçmişte yaşadıgını yeni tadıgına yansıtmak akıl işimi o başka bir insan makine mi bu hepsi aynı olsun benim düşüncem bir eskort merhametli ise ondan avrat olur carşaflı kapalı merhametsiz ise ondan hiç bişey olmaz
İşte bu yüzden görücü usulü evlilikleri onaylıyorum sevgililere bakıyorum taktik siyasete döndermişler işi kız gelmiş bana taktik söyle ne yapım bana geri dönmesi için diyo börek yap götür sedim bk yesin dedi 😂sevgide böyle bişey yok