Hayalimin kızıyla toksik ilişkiden ayrıldım ama hâlâ özlüyorum, bu duyguyu nasıl bırakırım?

Hayalimdi. Karakter olarak zordu öfke patlamaları vardı sinirlendiğinde agzından cıkanı duymuyordu. Bazen normal zamanda da saygsızlık yapıyordu. Hakaretlerine dayanamadm ayrıldım. Ama özlüyorm sandm ufakta olsa sevgi kırıntısı da kaldı içimde. Hakaretlerini saygsızılıgını getiriyorm aklıma içim untmakta güclük çekmiyo bi o kadarda güzel anılar var ama. Nasıl olucak. Bir çift gördm benm zorlanarak yaptgıım şeyleri kolaylıkla yapıyorlar. Ve ben yanlıs yaptıgımı sınırlarını ihlal ettiğimi düşünüyordm ama baskası o kadar rahattı ki birbirimize ait olmadıgımızı anladm insan sevdiğine kücük sınırlar koymaz ki

Hayalimin kızıyla toksik ilişkiden ayrıldım ama hâlâ özlüyorum, bu duyguyu nasıl bırakırım?
Cevapla