Ayrıldığım ve yıllar sonra birlikte olduğum kızdan onu üzmeden ayrılmak istiyorum nasıl yapabilirim?

2 yıl önce bile isteğe ayrıldığım kız arkadaşımla tekrardan birlikte olduk ama çocuk gibi hareketler yapıyor kendine güveni hiç yok çok saçma ve aptalca laflar ediyor ve bu beni çok bunalttı kalbini kırmak istemiyorum soğuk davranıyorum anlasın diye ya umrunda değil ya da anlamıyor anlatmaya kalkınca çocuk gibi ağlıyor ve arkadaşlarına beni arattiyor ve bunun yanında benimle annemmis gibi konuşuyor arada bir sanki ben kizmisim erkek gibi tavırlar sergiliyor sevmediğimi bildiği halde evlilik hayali kurarak beni çileden çıkarıyor ben bu kızdan üzmeden nasıl ayrılabilir
Güncellemeler
+1 yıl
Sürekli başı ağırlıyor ve saniyeler içerisinde mesajlasirken uyuya kalıyor
Ayrıldığım ve yıllar sonra birlikte olduğum kızdan onu üzmeden ayrılmak istiyorum nasıl yapabilirim?
Cevapla