Sevdiğim birinden ayrılmam gerek ama nasıl ayrılıcam ve bu süreci nasıl atlatıcam?

Yaş farkımız çok fazla bu bizim için ilerde sorun olucak ikimizde farkındayız ama birbirmizi seviyoruz uzak duramıyoruz. Nasıl ayrılıcam nasıl uzak durucam ben gün içinde onunla çok vakit geçiriyorum ayrıldığımda boşluğa düşücem sürekli onu düşünücem boş kalınca belki saatlerce ağlıcam. Depresyona girmekten korkuyorum kafa dağıtabileceğim bı arkadaş ortamımda yok. Dışarı da çok çıkamıyorum genelde evde napıcam nasıl atlatıcam ben bu süreci
Sevdiğim birinden ayrılmam gerek ama nasıl ayrılıcam ve bu süreci nasıl atlatıcam?
Cevapla