Kız kankamın aramıza girmesinden dolayı sevgilimden ayrıldık, nasıl ilişkiyi toparlarım?

Arkadaşlar 8 aylık güzel giden süper bi ilişkimiz vardı son 2 aya kadar son aylar hep kavga ile geçti bazı kıskançlıklar kız kankamın sevgilimi sevmemesi onu kıskanması vs bunlar hakimdi eskiden kankamla yakındık fakat sevgilim mesafe koy dediği için koydum eskiden buluşmak istediğinde buluşmuştum uyardıktan sonra hep tersledim kızı buluşmadım oda sevgilim buluşmamızı istemiyor diye sevgilime gıcık kaptı ve aramıza girdi biz bazı sebeplerden dolayı sevgilimle 3 hafta önce ayrıldık ayrıldıktan sonra ben kankamla buluştum story atmıştık sevgilim de bunu gördü ayrıldıktan 1.5 hafta sonra buluştuk sevgilimle kankam takipleşiyor ve sevgilim göndermeli söz paylaşmış kankam da mesaj yazmış sen benim yerimde olamazsın biz birbirimize layığız vs benden habersiz kendisini sevgilim gibi göstermiş kıza ben tamamen hayatımdan çıkardım kızı ama sevgilim bunun artık çok geç daha önceden yapmamı söylediğimde ben yapmamıştım pişmanım ben onu erkek konusunda uyardığımda çocuğu direk sildi hayatından ben aynı hassasiyeti yapmadım çok hatalıyım kabul ediyorum ama bunlara rağmen birbirimizi çok seviyoruz kendisi de söylüyo senden bunları yapmana rağmen soğuyamadım sizce ben bu ilişkiyi nasıl kurtarırım (şu an biraz tartıştığımız için 2 gün ara verdik)?
Kız kankamın aramıza girmesinden dolayı sevgilimden ayrıldık, nasıl ilişkiyi toparlarım?
Cevapla