Kız arkadaşımla defalarca kez ayrıldık barıştık. Şimdi yine ayrıyız. Yardım bekliyorum?

3.5 sene önce kiz arkadasimla tanistik. Başka bir sehirdeydim o sırada ve is ariyordum. Tesadüfen kiz arkadasim oldugu şehirde is buldum bir akrabamin vesilesiyle. Oraya yerlestim ve yaklasik 3.5 senedir ayni sehirdeyiz. Çok guzel gublerimiz geçti. Ailesinden çekindiği için giz bulusmalar yapiyorduk disarda rahat dolasamyorduk. Benden zaman zaman ilgisizligim yuzunden sikayet ediyordu ama ben onu çok seviyor ve hic uzmemeye gayret ediyordum. Evlilik için ev alma sarti istediler. Temelden bir daireye yazildim. Gittik ailecek istedik. O an vermediler ama ailesi daha sonra beni sevdi hatta yanimda oldular. Fakat simdi kiz arkadasim benden ayrildi.çok kez ayrildik ama geri barsitik. Bana karsi sevgisi bitti. hayatima bakmami soyledi. Zaman zaman ona ilgi duyan insanlar ciktikca bana karsi soguma oldu. Gelecegi kafasina çok takiyor ve maddi konular onu korkutuyor. benle bir evlenmeknistiyor VIR istemiyor. sizce nasip bir yol izlemeliyim.
Kız arkadaşımla defalarca kez ayrıldık barıştık. Şimdi yine ayrıyız. Yardım bekliyorum?
Cevapla