1 yıllık ilişkiden ayrıldım, evlilik düşünmüyorum diye ayrılmakla yanlış mı yaptım ahı tutar mı?

İlişkiye başladığımda ilk başta evlilik gibi bir düşüncem olmadığını, 3-5 yılda düşüne bileceğimi söylemişdim, kız da bunu kabul etti amma sonradan yavaş-yavaş darlamaya başladı ben de şu anda aklımda öyle bir şey olmadığını söyledim. Kaç sefer ayrı-ayrı problemler yüzünden kavga etdik o ayrılınca ben, ben ayrılınca o engel oldu. Ne zamandır onunla gerçekten evlilik düşüncem olup olmadığını düşündüm amma ne yaparsam yapayım emin olamadım, bu yüzden bunu uzatıp kızı daha sonradan çok üzmemek için ayrıldım, ben böyle emin olmasam sonradan daha çok üzülücek. İkimiz de çok kötü haldeyiz. Sizce ahı tutar mı?(bu arada o çok istemesine, beni darlamasına rağmen arada çok fazla bir şey yaşanmadı, onu kendimden de kendisinden de korudum. Yine de çok fazla olmadan yakınlıklar oldu, birlikde uyuduk falan)

1 yıllık ilişkiden ayrıldım, evlilik düşünmüyorum diye ayrılmakla yanlış mı yaptım ahı tutar mı?
Cevapla