Sizden hoşlanan biri aylar sonra size yazsana ne tepki veriridiniz?

Bir kızdan hoşlanıyorum 6 7 aydır hiç iletişimimiz olmadı iş yerinde tanıştık aramız iyiydi dedikodu cıktı sonra kız mesafe koydu bir süre daha çalışıp cıktı işten ayrılınca 1 kere yazdım pek konuşmak istemiyor gibiydi son yazışmamız oldu zaten unuturum diye sabrettim ama hala aklımda yazsam ne hisseder sizce daha doğrusu siz ne hissederdiniz?
Sizden hoşlanan biri aylar sonra size yazsana ne tepki veriridiniz?
Cevapla