Zamanında çok peşinden koştunuz, çok sevdiniz yüz vermedi istemedi ve siz de pes ettiniz ve artık koşmuyorsunuz.. Tam hayatınıza bakarken uzun bir zaman sonra size mesaj atsa ne tepki verirdiniz ne düşünürdünüz?

Zamanında çok peşinden koştunuz, çok sevdiniz yüz vermedi istemedi ve siz de pes ettiniz ve artık koşmuyorsunuz.. Tam hayatınıza bakarken uzun bir zaman sonra size mesaj atsa ne tepki verirdiniz ne düşünürdünüz?

bir kez başıma gelmişti bu geçmişte. biraz altını deştiğimde bazı sebeplerden dolayı kendini salmış ve eski çekiciliğinin büyük kısmını kaybetmiş ve yaşadığı ortamda yalnız kalmış bir kadın bulmuştum karşımda.. ve aynı zamanda popülerliğini de kaybetmiş.. şans istedi açıkça ama beni eni konu açıkça reddetmişti o dönem.. muazzam bir fiziği vardı hatta.. erkekler pır pır oluyordu çevresinde.. aradan 7-8 yıl geçmiş , o güzel kadın gitmiş yerine bambaşka biri gelmiş.. bana artık hiç bir erkek bakmıyor sen bakar mısın yine gibi oldu açıkça.. sonuç olarak içim ısınamadı.. mesele çekiciliği falan da aştı. kendimi kullanılıyor gibi hissettim. yani yalnız kalmış artık çevresine erkek gelmez olmuş ve kendini bana yamamaya gelmişti. uzaklaştım bu yüzden.
dünden önce yazsaydı bayılırdım hatta küt diye bayılırdım ama şimdi zerre kadar umurumda değil onun hakkında öğrendiğim gerçekten sonra cehenneme kadar yolu var cehenneme kadar asıl ben kendi saflığına üzülüyorum onu gerçekten adam sanmıştım ama değilmiş
Nedense gönül işlerinde böyle saçma şeyler oluyor kaçan kovalanır mı denir buna ne denir bilmiyorum… ama doğru insan doğru zamanda gelsin önemli olan bu…
Gizemli ve zor olan daha ilgi çekici geliyor.. zor olduğu için de insanlar hep hayal kırıklığı ve hüzün yaşıyorlar.
Ayy düşünmesi bile kafa karıştırıcı! Eğer ben olsaydım, önce bi "Ne oldu şimdi bu?" diye sorgular, sonra da büyük ihtimalle bi süre yanıt vermezdim. Ama itiraf edeyim, eski duygular olabilir mi diye içten içe düşünmeden edemezdim. 🙈 Belki mesele özür dilemektir ya da bir merak krizidir? Neyse, bence sakin kalıp tepkiyi abartma. Senin için ne önemli, ona odaklan. Peki ya sen, cevap verir miydin? 👀
Cevap
3Cevap
Kimsenin peşinden koşmadım koşmam içten içe sevıyorsam platonikse beklerdim ya da ıcımde yaşardım aşkımı he ben diyelim bir canım edip koştum geri dönse kalk s. Git derim😂😂😂
peşimden koşacak durum yaratmazdım. siz fizuoterpastmisniz bir sorum var size
Neyim anlamadım 😂
Hiç öyle biri olmadı ama benim için bittiyse bitmiştir umrumda olmazdı
Kayıtsızlığın anlamını öğrendiler ve öğrenecekler...
Bu şeye benzer "Yemekten sonra sofraya gelen tuza"
İstemezdim tabikide
Bu seferde ben istemezdim. Her şey zamanında güzel. Vakit geçtikten sonra bir anlamı maalesef yok.
Benim sevdiğim ve heves ettiğim bir şey olmazsa uzun zamandan sonra onu unutuyorum bile üzerimde herhangi bir etkisi olmazdı
Nişanlandım, bye hsdjs
Hiçbişe, umrumda olmazdı yoluma bakarım.
yapcak bısey yok tekrar gıder o
Nötr takılırım.
Cevap vermemki
Cevap vermem 💅🏻
Kapıyı gösteririm
Engellerdim
İnsan yerine koymam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?