Eskiden sizden hoşlanan biri uzun zaman sonra size yazsa ne hissedersiniz, nasıl konuşursunuz?

Ortaokulda benden hoşlanan birisi vardı. Bunu bana kendi gelip söylememişti ama arkadaşları tarafından bir muhabbet dolanıyordu. Aynı sınıftaydık ama öyle bir muhabbetimiz de yoktu, çok konuşmuyorduk. Okul bittikten sonra bir daha hiç görüşmedik zaten. 5-6 yıl oldu ve birkaç gün önce instagram'dan bana mesaj attı kendi hesabından değil de bir iş yapıyormuş o hesaptan. Bana ister misin ya da ihtiyacı olan birileri varsa aklında dursun diyerekten girdi hayat nasıl gidiyor, neler yapıyorsun diye sorarak sürekli konu açıyor. Yakın oturuyoruz, beni birkaç kez gördüğünü falan da söyledi, ama ben görmedim. Ayrıca instaya hikaye atmıştım kendi hesabından beğenmiş önceden de takipleşiyorduk ama hiç beğenmemişti, garibime gitti. Şu an normal hayattan, eski arkadaşlardan, okuldan falan konuşuyoruz. Birkaç konuda da yardımsever davranıyor. Sizce ben nasıl davranmalıyım, benden hala hoşlanıyıp hoşlanmadığını nasıl anlarım?

Eskiden sizden hoşlanan biri uzun zaman sonra size yazsa ne hissedersiniz, nasıl konuşursunuz?
Cevapla