"Birdaha bana yazma" diyen sevdiğinize ne dersiniz? Böyle diyen birisi geri döner mi? Ne hissettiğinizi tanımlar mısınız?

_MY_ 💌 Yüksek ihtimal konuşmayı orada noktalarım. Birdaha mesaj yazmayacagimi o an mesaja donemeyerek belli ederim. Hissettiğim duygu ise bir kuşun iki kanadını kesip uçamaması ama gururundan ben uçmak istemiyorum demesi gibi. Bir yanı mecburiyet, bir yanı teslimiyet... 👆 😌
"Birdaha bana yazma" diyen sevdiğinize ne dersiniz ? Böyle diyen birisi geri döner mi ? Ne hissettiğinizi tanımlar mısınız ??
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
"Birdaha bana yazma" diyen sevdiğinize ne dersiniz? Böyle diyen birisi geri döner mi? Ne hissettiğinizi tanımlar mısınız?
Cevapla