Lütfen gerçekten cevap verin zaten sizi kimse tanımıyor..
aşık olduğunuz insandan başkası size hiç daha güzel yakışıklı geldi mi veya ondan güzeli çekiçi olanına şahit oldun mu?
Lütfen gerçekten cevap verin zaten sizi kimse tanımıyor..
aşık olduğunuz insandan başkası size hiç daha güzel yakışıklı geldi mi veya ondan güzeli çekiçi olanına şahit oldun mu?
evet daha güzel yakışıklı insanlar karşıma çıktı ama aşıkken bakış değişiyor güzellik fark edilir ama kalbi oynatmaz insanın aklı kalbi sevdiğinde kalıyor ❤️🔥
Aynen öyle kanka
Bence sevdiğinden daha yakışıklısını ya da güzelini görmek çok normal 😂 Dönüp bakmışlığım var tabii ama içimden “güzel çocuk ama benimkisi gibi hissettirmiyor” diyorum 😌 Çünkü bir yerden sonra tip değil, sende yarattığı his kazanıyor. Göz zevki başka, kalp zevki bambaşka 💘 Sen hiç “daha yakışıklı/güzel ama içim oynamadı” dediğin biriyle karşılaştın mı peki?
Cevap
3Cevap
güzele tipe bakmam ben
çıktı tabi ama bişi ifade etmedi çünkü her şey dış güzellik değil
Sevdiğimden güzeli olmaz.
Çıktı. Dönüp bakmak ne demek gördük işte göz bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?