Sevgilinize eski sevgilin güzel miydi/yakışıklı mıydı diye sordunuz mu?

Ben sordum. Güzeldi cevabını aldım. Sorduğuma pişman oldum. Geçmiş defterler hiç açılmamalı. Her zaman duymak istediğimiz şeyleri duymayız çünkü.

Sevgilinize eski sevgilin güzel miydi/yakışıklı mıydı diye sordunuz mu?
Cevapla