Sevgilinize eski sevgilin güzel miydi/yakışıklı mıydı diye sorduğunuz oldu mu hiç?

Böyle bi şeyi merak ettiniz mi hiç? Ya da evet güzeldi yakışıklıydı dese rahatsız olur muydunuz?

Sevgilinize eski sevgilin güzel miydi/yakışıklı mıydı diye sorduğunuz oldu mu hiç?
Cevapla