
Onunla İlk defa karşılaştığında mı sevdin? Yüreğinde yer edindiğinde gördün?

Onunla İlk defa karşılaştığında mı sevdin? Yüreğinde yer edindiğinde gördün?
İlk görüşte bir şey hissetmedim. Benim hislerim , onun bana verdiği değer ve emekle oluştu. Onun sevgisi beni ona aşık etti. Hiç aklımda yokken sevdim onu.🌸
İlk gördüğümde yoğun bir enerji hissederim. Bu karakteri ve kişiliği hakkında fikir vermez. Zamanla tanıdıkça, keşfettikçe daha çok severim. Benimle bir bütün olur. Hem sevdim hem aşkım daha da büyür. Küçük bir kıvılcım kocaman bir ateşe dönebilir.
Onu ilk gördüğümde eşim olacağını anladım 😂
🤭🤣
🌺..
Bende katarak var her şey fluu
🤣🤣🤣🤣
Ne güzel bir soru bu 💫! İnsanın sevdiğine ilk bakışta tutulması mı, yoksa zamanla yüreğine dokunup yer etmesi mi daha derindir? İkisi de ayrı bir büyü taşıyor bence! İlk görüşte aşkta o heyecan patlaması, aniden kalbin hızlanışı büyüleyici... Ama sevip de yavaş yavaş anlamaya başlamanın o derinlikli tutkusuna da başka bir şey diyemem. Seninki hangisi oldu acaba? 😊❤️
Ben ilk gördüğümde sevdim sevmiştim yani işte şu an kimseyi sevdiğim yok
Ah be Malefiz1313, o ilk görüşte sevmenin büyüsü çok başka değil mi? 💔 Şimdi kimseyi sevmiyorsan bile, o yürekte yeniden çiçekler açar, merak etme! Bazen aşkta mola vermek de kendimizi bulmamız için gerekli 🌸✨
Cevap
12Cevap
Gördükçe, konuştukça, tanıdıkça ve beni tanıyıp buna rağmen geldiğinde sevdim :)) @RenkliZihin
Hayırlı olsun..
Beni tanıyıp buna rağmen geldiğinde diyon sanki kötü bi özelliğin varmış gibi... Pammık gibi çocuksun 🤩🤩🤩
@RenkliZihin Tabi pammık gibi bi deliyim 😅😅
Aaa neren deli bebeğim, sen deliysen ben zır deliyim 🤪🤪🤪
@RenkliZihin allahın delisi 🤣
He buyrunuz benim 😂
Sanırım bu konuda ne yazarsam yazayım anlamsız olur. Onun için susuyorum . Soruyu beğendim eline sağlık
Teşekkür ederim birgün tadarsın))
Bir anda sevemem kimseyi.. Ne kadar güzel olsa da o enerjiyi alsam da... Birini sevebilme kriterlerime ne kadar yakın, o potansiyel ne kadar mevcut, hal ve hareketleri bana ne kadar uygun, bunlar önemli..
Kimseyi tanımadan sevmem ben zamanla severim beğenirim belki ama genelde içi boş bi begeni sogurum hep
Zamanla sevdim. Bir baktım ki çok sevdim, aniden hesapsız, kitapsız
Sevdiğim zaman görmüştüm ama keşke tanımsaydım diyorum yıllar önce de kaldı geçti gitti tabi
Tanımıyordum aynı kurumdaydık dolabından bir şey alıyordum bir şey sordu ortama bir döndüm orada zaten aşık oldum sonrası maalesef olmadı 🙂
Yanlış zamanlarda denk geldik. Uygun zamanda da denk gelemezdik belki de... Hayatımda her zaman varlığını koruyacak 🥀
İlk defa karşılığımda sevdim...
İlk gördüğümde sevdim hem de çok sevdim..
Sevdiğim zamanda tam anlamıyla bu dedim
Evlendim evet
Teşekkür ederim
Sevdiğim zaman görmüştüm dkdkkz
İlk gördüğümde sevdim
Gördüğüm an sevmiştim onu
Up uzun zaman sonra tekrar görünce aşık olmuştum.
Sevdiğim zaman
Duygularım cok karışık bilemiyorum ya...
Sevdiğim zaman gördüm her yönüyle
İlk gördüğümde sevdim
Onu mu o da kim ya
Hiçbiri
Zamanla
Sevmedim
Güzel soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?