Onu mu çok sevdin, yoksa onunlayken kendini sevdiğin hâlini mi daha çok sevdin?

Bazen birini sevdiğini sanırsın ama aslında onun yanında hissettiğin huzuru, güvende oluşunu, içindeki en güzel hâli sevmişsindir. Çünkü bazı insanlar, içindeki en iyi versiyonu ortaya çıkarır; gülüşünü değiştirir, hayata bakışını güzelleştirir. Ve o gidince aslında en çok kendinden eksilirsin. Peki gerçekten… Onu mu çok sevdin yoksa onunla birlikteyken olan seni mi çok sevdin?
Onu mu çok sevdin, yoksa onunlayken kendini sevdiğin hâlini mi daha çok sevdin?
Onu mu çok sevdin, yoksa onunlayken kendini sevdiğin hâlini mi daha çok sevdin?
Cevapla