Hiç "bu buna nasıl bakmış" diyecekleri kadar güzel/yakışıklı sevgiliniz oldu mu?

Hani bütün arkadaşların, çevren sizi yan yana görünce ohaa bu sana nasıl baktı diye hayret eder. Herkes beğenerek hatta özenerek bakar, çok büyük bir başarıya ulaşmışsın gibi davranırlar. Bana kız-erkek herkes öyle davranmıştı yani :D
Siz de yaşadınız mı bu tarz bir şey?
Anlatsanızaaa dinleyelim :)
Hiç "bu buna nasıl bakmış" diyecekleri kadar güzel/yakışıklı sevgiliniz oldu mu?
Cevapla