Kızlar dürüst olun…
5 yıllık bir ilişkim vardı. Beni sevmediğini biliyorum. Şu an bana karşı hiçbir duygusu yok, hatta başka biriyle konuşuyor.
Buna rağmen onu takıntı hâline getirdim.
Onunla konuşmak için can atıyorum.
Gururumu ayaklar altına alıp evine gidiyorum, kovuluyorum, küfür yiyorum.
Ve yine de unutamıyorum.
Kendimden tiksiniyorum ama yine de ona gidiyorum.
Sorum şu:
Bu bir aşk mı, yoksa ben psikolojik olarak mı bağımlı oldum?
İnsan kendini bu kadar küçük düşürür mü?
Onunla dört yıl boyunca bir Karıkoca hayatı yaşayıp c/nsellik yaşadığım için unutamıyor olabilir miyim
Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum çünkü ben kendime artık mantıklı bir açıklama bulamıyorum.
5 yıllık bir ilişkim vardı. Beni sevmediğini biliyorum. Şu an bana karşı hiçbir duygusu yok, hatta başka biriyle konuşuyor.
Buna rağmen onu takıntı hâline getirdim.
Onunla konuşmak için can atıyorum.
Gururumu ayaklar altına alıp evine gidiyorum, kovuluyorum, küfür yiyorum.
Ve yine de unutamıyorum.
Kendimden tiksiniyorum ama yine de ona gidiyorum.
Sorum şu:
Bu bir aşk mı, yoksa ben psikolojik olarak mı bağımlı oldum?
İnsan kendini bu kadar küçük düşürür mü?
Onunla dört yıl boyunca bir Karıkoca hayatı yaşayıp c/nsellik yaşadığım için unutamıyor olabilir miyim
Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum çünkü ben kendime artık mantıklı bir açıklama bulamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer