4 yıllık ilişkimde sevgilim bana kötü davranıyor ama yine de ondan vazgeçmiyorum. Neden bu kadar gurursuzum?

4 yıllık bir ilişki sürekli bana sen hastasın sen şöylesin sen böylesin diyor. Aldatıyor canım gibi dönüyorum. Bu kadar sık arama beni beni sıkıyorsun beni boğuyorsun diyor. konuşunca çok konuşuyorum susunca zaten anca sus diyor. İyi değilim seni özledim diyorum sen ne zaman iyi oldun ki diyor. bıktım düş yakamdan diyor sülük gibi yapıştın diyor. ve en sonuncuda yüzüne tükürsem yarabbi şükür dersin diyor ve ben hala onursuzca arıyorum. tam depresyon şeklinde dışarı çıktığım gezdiğim yok evde aptalca pijamalarla oturan bir aptal oldum

4 yıllık ilişkimde sevgilim bana kötü davranıyor ama yine de ondan vazgeçmiyorum. Neden bu kadar gurursuzum?
Cevapla