Bir erkeğe çabuk bağlandığım için kendimden nefret ediyorum haksız mıyım?

Bazen diyorum keşke küçükken zorbalık veya yetersiz hissedecegim kelimeler duymasaydim diye cidden sonra çok büyük sıkıntı oluyor değmeyen kişilerin dediği küçücük lafa bile çok mutlu oluyorum normal değil zaten bu ama elimden gelmeden yapıyorum bazen görüyorum sevilenleri nasıl mutlular hep iyi niyetli olduğumdan cepte görüldüm. Keske göçüp gitsem su dünyadan artık
Bir erkeğe çabuk bağlandığım için kendimden nefret ediyorum haksız mıyım?
Cevapla