Aşık olduğunuz birini kaybetmek üzeresiniz. Başkasına aşık olduğunu bir de varsayarsak? Savaşmalı mı yoksa pes etmeli mi?

Savaşarak daha da kaybediyorsunuz sanki.

Aşık olduğunuz birini kaybetmek üzeresiniz. Başkasına aşık olduğunu bir de varsayarsak? Savaşmalı mı yoksa pes etmeli mi?
Cevapla