Başka birinden hoşlandığını düşündüğünüz kişiden vazgeçer misiniz ya da onun için savaşır mısınız? Buna değer mi?

İş yerindeki çocukla oldukça yakınız ben ona karşı boş değildim ondan da bana bi meyil görmüştüm oysaki diğer çalışan kızdan hoşlanıyormuş sanırım gizliden gizliye. Ama bana biraz meyil eder gibi oldu. O kızın zaten sevgilisi var çocuk bunu biliyor mu bilmiyorum. Sizce biraz uğraşıp kendime bağlayabilir miyim ya da buna değer mi? Çünkü başkasından hoşlanıyor olmasını midem kaldırmıyor pek vazgeçicem galiba.

Başka birinden hoşlandığını düşündüğünüz kişiden vazgeçer misiniz ya da onun için savaşır mısınız? Buna değer mi?
Cevapla