İnsan doğası bu, ne kadar çok erişilmez olursa o kadar çok bağlanmaya başlıyor insan,,, sevmeyen insan karşıdaki üzerine titredikce daha da kaldırıyor kıçını,,,, Birçok arkadaşımız böyle birşeyi asla yapmayacağını yazmış, evet mantıksız geliyor insana böyle birşey, neden ben kendimi o duruma dusureyim ki! Diye düşünüyor insan,,, Ama gel gelelim ki öyle olmuyor, işin içine gerçek sevgi girince kimse mantıklı düşünmeyi teecih etmiyor,, varsa yoksa duygular.. o yüzden pek kolay değildir o beni sevmiyorsa bende onu istemem demek gerçekten severken,, olabildiğince savasirdim muhtemelen ben bu yüzden,,
Savaşta tek başımaysam neden savaşayım, yanımda olmak isteyen uğraştırmaz zaten, istemeyene de yol vermek lazım, kızların peşinden koşmaya gerek yok, bırakmak mı istiyor gitsin ve dönmesin, en iyi çözüm budur kardeşim, ben bunu biliyorum. 🙂
Çok savaştım, tabi umut vermezse savaşılmaz da sevmediği halde umut verenlere savaşılıyor maalesef. Az çok akıllandım sayılır, galiba ama yine de savaşırdım 😄
Hayır savaşmıyorum. Genelde pek sabırlı bir yapım yok zaten. Verdiğimin kaeşılığı yoksa uzatmanın anlamı yok diyerek yoluma devam ederim. Bunun zararını görmedim. Sürünelim mi, yıpratalım mı kendimizi olmayacak bir şey için? Kendini düşünen, kendini seven insan pes edeceği yeri bilmeli.
Sevdigin birisiyle beraber olmak elbette cok ama col guzel bir şey. Düşünsene birbirinizi çok seviyorsunuz mutlu ediyorsunuz çok eğleniyorsunuz. Ben ilk baş bu savaşı elbette verirdim ancak bir süre sonra hala olmuyorsa bu savaşı bırakırdım çünkü zorla güzellik olmaz.
Kızlar üzerine gidilmesini sevmezler ki bende yapım itibarı ile aşkımdan ölsem dahi bunu yapmam. Öyle yani... Önemli olan güzel sevebilmektir diye düşünüyorum.
Biz insanlar elde edemediklerimiz icin savaşmayı cok seviyoruz ama bizi gerçekten sevenleri görmüyoruz. Ben o hatayi bir kere yaptım birdaha yapmam. Beni sevmeyen ici zamanımı harcamam
Herkes savasmam demis ama basa gelmeden bilinmiyor. Cok sevince duramiyor insan. Tabii zorla olmicagini anlayinca birakiyor ama herkes bi sansini dener. Üzücü bi post olmus