Soner Demirer
İnsan sevdiğinden vazgeçer mi? Siz vazgeçer misiniz? Hangi durumda vazgeçilmeli?
Soner Demirer

Siz böyle olduğunuz sürece sorunuz her zaman beğenirir. Şimdi sorunuza gelecek olursam da, vazgeçtim. Peki, neden? Hayatım da ilk kez aşık olmuştum ve saf duygularımla beslediğim bir aşktı. Ki asla bir erkeğe parasını yiyeyim gözüyle de bakmadım, cafeye gidip oturmak istediğinde bile. Ben buraya bunun için gelmiyorum derdim, ki hiç bir zaman da öyle büyük bir beklentiye girmiş değildim. Bana bunu alsın, şunu alsın... öyle bir amaca sahip değildim. Sevdim, gerçekten çok sevdim. Ki ilk günden ilerde bir gün kapanacağım bak sorun yaparsan söyle bu iş olmaz demişliğim oldu, hastalığım var bunu bil ilerde sıkıntı çıkarma... her şeyi konuştuktan sonra o ilk buluşmada aşkım daha da bir artmıştı ve ben eve geldimde açık olsam da o zamanlar bazı kıyafetlerimi attım. Kısa kol giymezdim, üzerine uzun kollu çeket alırdım. Peki, değdi mi dersek? Evet, çünkü ben aşkıma sadık kaldım. Sevgime sahip çıktım, dürüst oldum. Fakat canım çok yandı, en küçük şeyde peşinden gittim. Hatta geceyi dışarda geçirdim, karakolluk oldum. Yine değdi mi derseniz evet, çünkü ben sevgimin arkasında durdum her zaman. Çabaladım, inandım, güvendim... Seneler geçti, o seneler içinde her bak ben sana bunu şunu veremem deyişleri oldu. Ben yine; senden ev, araba, pul istemiyorum derdim. bir göz odası olsun yeterki birbirimize sadık olalım, o evin içinde mutlu olalım derdim. Bırakmazdım ellerini asla, bırakmakta istemedim hiç bir zaman. İşte seneler geçti, seneler geçtikçe yalanları ortaya çıktı. Ağladım, çok ağladım... Yine de tamam dedim, affettim. Yine bir yalan ve yine bir af dilemesi oldu. 1 sene de böyle geçti ben yine tamam dedim, sustum. Onunla sadece onunla ahirette olmak istedim. Ben affedikçe yalanlar arttı...
Gözümün içine baka baka yalan attı, güvenmiyor musun, dedi. Seviyordum ya hani aşıktım da, hayatımda aldığım tek erkekle yola devam etmek istiyordum ya.. Devam ettim yine inandım ve güvendim... Ailem olmaz dedi, inanıyorum dedim ben. Hep inandığımı dile getirdim, abim bak serseri bu adam olmaz dedi. Hayır abi inanıyorum yapmıyor artık dedim. Biz birlikte namaz kılacağız dedim, birlikte Allah'ın yolunda olacağız dedim, Kur'an okuyacağız dedim... Çok güzel hayaller kurdum her zaman, çünkü cidden aşıktım. Sigarayı da bıraktı dedim, bakın bıraktı diye biliyorum o bile yalandı. Hani dedim ya gözümün içine baka baka yalan attı diye. Buluşuyorduk ve sigara kokusu vardı, bu konuda çok hassas biiyimdir çünkü hastalığımdan dolayı direk etki yapıyor bana ve sonra baş ağrısı çekiyorum.. Gözümün içine bakarak içmiyorum, bıraktım inanmıyor musun bana derdi, abim içti yanımda derdi. İnanıyordum da hep inanıyordum... Her şeyine inanmak istiyordum çünkü sadece o olsun diyordum.
Daha bitmedi, sonra hayatım maf oldu benim, tüm hayallerim elimden gitti. Yine de her şeyine tamam dedim ben, çünkü seviyordum. Elimden ne gelirdi ki başka, başka erkekte istemiyordum ilk baktığım gözleri hiç bir zaman bırakmak istemedim ben. İlk tuttuğum o eli hiç bırakmak istedmedim... Askere gidecekti yakın zamanda beklediğimiz zamandı, askerden hemen gelsin de evlenip bir yuvamız olsun istiyorduk. Gerçekten mutlu bir yuvamız olacağına inanıyordum ben. Askere gitmeden önce babamı kaybettim, o gün bizdeydi kendisi de. bir olay olmuştu onu anlatmak istemiyorum es geçiyorum burayı, sırf o olay yüzünden babamın mezarına bile gelmedi... Tek amacı kavga en nefret ettiğim şeydi, gereksizce yapılan bir kavga... Yine tamam dedim, sonra nişanlandık biz... Kısa bir süre sonra askere gidecekti işte. O gün onlarda kaldım sabahına yola çıktık ve yola çıkmadan önce kahvaltı yapacaktık, mutfaktayız şimdi biz. Hani her şey güzel gidiyordu, annesi bir anda oğlum keşke sigarayı da bıraksa daha iyi olacak
demez mi, inanın o an başımdan kaynar sular aktı. Döndüm ona baktım, anne ne yaptın ya gibisinden hareket yaptı. Benim dediğim tek şey zaten bırakmamış mıydı? 😭😭😭😭 Kahvaltı zehir oldu bana, yapamadım zor geçti lokmalar boğazımdan. Yola çıktık 5-6 saat bir yoldu ve ben hep ağladım, arabada abiler ve annesi vardı. Ağladım sadece ağladım, annesi kızım ağlama şaka yaptım, yalan attım dedi. Yapmayın lütfen ya dedim, yapmayın ben senelerce inandım dedim. Kokusu olduğu halde gözüme bakarak bana inanmıyor musun, diye laf yaptığında. Yine ona inanmayı tercih ettim dedim. Neden diye sorduğumda, mutluydun dedi, evlendiğimizde bırakacaktım dedi, şu şekilde bile ağlarken yine inanmak istedim o sözlerine ben sadece güvenmek çünkü aşıktım, seviyordum. Tek kalsın istiyordum, hayallerim vardı hala bir inancım vardı ona karşı...
Çünkü ben hiç bir zaman vazgeçmek istemedim, aileme de bunu böyle aşıladım. İnanmak istemeye devam ettim, yine o askeriyenin orada sarıldım ona seviyorum seni ve seni bekleyeceğim dedim. çünkü, ben hala onunla bir yuvam olsun istiyordum. Beni eve bırakacaklardı ben o dönüş yolunda da ağlamaya devam ettim. Bu askerdeyken de yalan atmaya devam ediyordu, hatta teekfon başında o kadar bekledim aramadı ve o an bir lavaboya gittim aramış geri döndüm bana dediği tek şey hangi erkeklesin, ne yapıyorsun, bilmem neler. Ya aradan 1 dakka bile geçmedi aramasından ben bunları duydum, ağlayarak konuşuyordum yine sustum tamam seviyorsun dedim. Askerde dedim, ki askerde değilken de aynıydı. bir çocuğu parka götürdğm dşye yapmadığını bırakmadı, mahalleme geldi olay çıkardı. Annemle geziyorum dışardayım diye, demediğini bırakmadı. Annemle bir kere çarşıya gittim diye yine buraya geldi kavga çıkarmaya. Yine tuttum ben elinden, yine sevdim, yine sustum.
En sonda dayanamadım, ama bu sefer son kez affet beni dedi. Bu son cidden değişecek her şey dedi. Tamam dedim, bu son affetme ve cidden de sondu. Çünkü artık hastalık olarakta çökmüştüm ve bu bunu maf ediyordu. Neyse Ramazan ayının son günüydü, bayram için izne gelmişti ve onu karşılamaya gittim. Sonra öyle ayrıldık, ertesi günü buluştuk. Babamın mezarına gidecektik, sürekli biriyle mesajlaşıyor bakamk istedim izin vermeşi. Nedeni ise ona o şekil güvenmemi istemem, hayır bana güveni kendisi vereceğini söyledi, ben yeterince güvenmiştim ona. artık kendisi sağlamalıydı yapmadı yine tamam dedim. Üzgünüm ama ben ve bu bunun farkında, neyse öyle bir iki gün birlikte buluşarak geçirdik. Sonra bir gün buluşmaya ara verdik dinlelim diye. C. tesi günü balık tutacaktık sabahlayacaktık, ben hazırlık yaptım gittim teyzemi aldım ve kuzenim ve arkadaşı da geldi. Aslında bunun gecesine kalbimi bir nedenden dolayı kırmıştı. Fakat şimdi yanına gidiyorum sırf teyzeme böyle bir şeye söz verdik diye.
Neyse onun yanına gittik, geceye doğru ilerliyor zaman. Ben kırgınım buna, yine de içim el vermiyor çünkü aşığım aynı zamanda. bir ara teyzemle lavaboya gittik, geri geldiğimizde bu yere kurduğumuz çarşafa uzanıyordu. Geldiğimizi gördü ve kalktı. Beni de götür dedi, tamam dedim hadi gel. O anda telefonu düşmüştğ bakmak istedim. Bak karışma bakacağım dedim, aramada benden başkası yok, mesajda benden başkası yok. Eee yanımda yazıyordun, konuştun fakat silinmiş. Neyse engelli listesine baktım istemediğim bir serserinin numarası vardı. Bu ne dedim, nasıl yalan atacağını şaşırdı, eski telden kalma dedi, yok eski numaradan kalma. Bak dedim, cahil değilim ben ve neyin ne olduğunu biliyorum. Neden, hala yalan atıyorsun dedi. Telefonu yere attı... Ağladım yine ağladım, tamam dedim artık bitti. Bu teyzemle oturuyor konuşuyor, ben deniz kenarında, parkta tur atıyorum tek başıma.. Arada ona bakıyorum, o bakınca kafamı çeviriyordum ve ağlıyordum.
Çünkü hala vazgçmek istemiyordum, yine de dizimde uyuttum onu. Teyzem uyudu, kuzenim ve arkadaşı uyudu. bir ben uyanıktım, ağlıyordum. Saçlarını seviyordum, nasıl yapacağım diyordum, sürekli iç sesimle konuştum. Bırakamam ki dedim, hep konuştum böyle içimden. Sabah oldu teyzemle yengemlere gideceğiz herkes oraya gelecek. İstersen gel dedi teyzem, hayır dedi. Bak istersen Elif kalsın dedi, yok teyze sen varsın dedi. kal dese ne olurdu ki, içimde yangınlar alevlenmiş kül olmuş. Ben hala seviyorum deli gibi seviyorum ve aşığım ona. Neyse ne aşkımı anlatamayacağım... Koskaca ÜÇ NOKTA diyorum. Bitmezdi çünkü anlatılması... Çanta falan toparlıyorum, balık tutma olayını da es geçtim... Bu bana parmağındaki yüzüğü göstererek atmazsan bilmem eliyle işaret yaptı busun dedi. Bekle dedim, çantayı toparlayım geleceğim dedim. Gittim yanına, tuttum elini yüzük olan kısmı elime aldım. Elimden tuttu, teyzeme döndü ve dediki Ben E...'i tanıyorum ve yapacam dediyse yapar, inadı vardır dedi.
Sonra elimi serbest bıraktı ki çıkardım attım da yüzüğü denize. Söylenmeyecek bir kelime yaptıysa bedelini de ödemeliydi. Sonra biz oradan çıktık, yengemlere yol almaya. Teyzem haklısın dedi, bana da biri öyle bir söz kullansa bende o sözün aktında kalmazdım dedi. Benim bu arada geceden telefonumda sarj yok çok az ve bu bunu biliyordu. Yengem de kuzenimden sarj aleti istedim ve sarja taktım. bir kere aramış beni bende onu aradım dahada aramadım dönmedi bana. Ben hala olur gözüyle bakabiliyorum ya bana da yazıklar olsun ne diyeyim. Hala bu Aşk'tan vazgeçmiyorum ya.
Okudum üzüldüm Rabb'im yar ve yardımcın olsun Hayırlısı üzülme gönlüne göre versin inşAllah herşeyi Rabb'im.. Ben köpek gibi sigara içerim günde iki paket bazen üç de olur bırakmayı çok denedim olmadı ilaçlar elektronik sigara vs bir sürü şey bırakmadım sadece bir kere bıraktım üç ay o da ilk sevgilim için di kahhpelik yaptı ve ben birdaha bırakamadim çok denedim olmadi. Sigara insanlar kadar zararlı değildir ne yapacağı bellidir insanlar belli değildir Hayırlısı. Affetme.. Affetme... İkinci şans
yok yoktur... kırlangıclarin ömrü azdır... Unutma... Kapat pencereyi kendini herşeyi.. Namaz kıliyorsun diye biliyorum namaz kıl dua et ve hayırlısını işte Rabbimden o verir Rabb'im verir Hayırlısı... Ben telefonumu herşeyimi veririm gizlim saklim olamaz aksine hoşuma gider sahiplenmesi kıskanması beni... Benim etradim da çok kız oldu adını bilmediğim adını unuttuğum kızlar oldu ben iki kişiye evet dedim evleneceksen eğer ikiside hayatıma soktu hayırlısı.. Ondan sonra sevdim kendi kendime sevildim de ama hayırlısı dedim sadece elimden geleni yaptım.. Hayat zor yaşamak zor insanlar daha da zorlaştırıyor. hayırlısı yine... Evlenmek yuva kurmak istiyorum çabalıyorum inşAllah belki bir gün. Gunes bir gün doğacak ve hiç batmayacak ben inanıyorum sen de inan üzülme üzme kendini... Görüşün için teşekkür ederim 😓😓
O gün epey bir yorgundum eve akşam geldim ve uyumamıştım zaten. Eve gidince uyudum, kardeşim aradı gel buluşalım diye yorgunum dedim. Çünkü erkek arkadaşımda izin vermezdi ben hala onu düşünüyorum. O ise keyif çakıyormuş. Bana cidden yazık, ben hala bir umut hep bir umut ve inanmak isteyiş. Bu askere geri döndü, arada konuşuyoruz sinirliyim ona karşı neden diyorum sürekli ağlıyorum ama.
Nasıl gözümğün içine baka baka hala yalan atabildin diyorum. Neyse ben artık uzaklaşmaya çalışmış, hala buna inanmak isteyen cidden APTAL AŞIKTIM. Noldu 15 Temmuz darbe zamanında duymadığım laf kalmadı, küçüklüğüme yapılan hakaret, ırkıma yapılan saygısızlık, hastalığıma söylenen iğrenç kelime. Sanki ona mecburmuşum gibi söylenen o sözleri beni maf etti ağladım o gün ağladım aşırı derecede gözyaşı döktüm ben. Elimi odadaki dolabın aynasına vurdum, kanlar akıyordu umursamadım daha çok ağladım. Ben bunu kendime nasıl yaptım, bu hale ben lendimi getirdim. Maf oldum ben maf oldum dedim, artık onu hiç bir şekilde affetmeyi istemedim. Hep aradı mesaj attı, ben günlerdir ağladım. Sandi ki onu affedeceğim yine, bir hün sabaha kadar uyumamıştım yine ve en son ona bir daha ararsan veya mesaj atarsan hattı kıracağım dedim. Uyuya kalmışım ve aramış sonra gülücük atmış seviyorsun beni işte biliyorum dedi sen seviyorsun gibi bir mesaj attı.
Bunu gördüm ve çılgına döndüm, evet seviyordum evet aşıktım. Fakat çıkardım hattı kırdım, bu seferr yeni hatta çıkarmadım kendime. Aynı numarayı da almadım hiç bir şekilde. Yemek yemedim, yesem de az bir şey yedim. 48 kiloydum. Gün geçtikçe çöküyordum, 42 kilo oldum. Abim ise unutmak için iyi yapıyorsun dedi, hep destekçim oldu. Bundan böyle abi birine aşık olduğum zaman o kişiye onay vermesen onla devam etmeyeceğim dedim. Sonra bir gün annemle çarşıya çıktık ve ben fenalaştım, ayaklarımı hissetmedim yere düştüm. Kuzenim geldi beni kuacağına aldı, taksiye bindirdi direk acile. Abim ve kuzenimin numarası ezberimdedir. Ki telefon kullanmıyordum da hat almamıştım dedim. İki tane serum yedim, ama ağlıyorum bir daha ayağa kalkamayacak mıyım diye. Ne yapıyorum ben kendime dedim, bir bak ya dedim ne yapıyorsun. Sonra iki serumdan sonra kendime geldim ben. Kuzenim abime de ulaşmış o da geldi sonra. Kuzenim sonra beni eve bıraktı, oturduk salak ya diye güldürdüler beni. Dikkat et kendine dedi.
Sonra kendime söz verdim, kendimi toparlayacaktım. Kendimi başka şeylere odakaldım youtube kanalı açtım, Türkiye gezmesi yapmayı düşündüm ki yavaş yavaş yapıyorum da. Bu bana hala yazıyor, ama bu sefer sosyal hesaplardan. Teyzemi arıyordu, ona ağlıyordu. Bana telefon numarasını ver diye, kş vermedi de. Hep yazdı durdu bana, ama asla cevap vermedim. Büyüklerim karşıma da çıkardı onu, ki benim için bitmişti. Affetmedim, hatta yengem sordu sigara içiyor musun diye, o da bıraktım dedi. Yalan atma kokuyorsun ben anlarım dedi, dayım küçük olan kahveden bulaşmıştır dedi. Döndüp güldüm böyle sırıttım aslında. Kesin abileri içmiştir hep öyle oluyordu zaten dedim, yapma dayı dedim. Eve gittim yine ağladım, ama takmadım. İçimde hiç bir şey yok, ben kendime acıdım. Sonra öyle böyle vazgeçtim, ki vazgeçme nedenim vardı. Yoksa vazgeçmeyi asla sevmem, ne zaman vazgeçirim ben yalanlardan sonra atılan yalandan somra. Kş bir daha kimseye de güvenmem, o vazgeçmeme olayı dürüstlükte olur.
Sevdim mi yine severim adam gibi sahip çıkarım sevdiğime hal ediyorsa sevilmeyi asla vazgeçmem. Parası olmasın, evi olmasın umrumda değil. Fakat dürüst olsun, bana verebileceği huzuru olsun... Mutluluğumuz inancımız olsun, ahşrette köşkümüz olsun. Şu fani dünya umrumda değil, dünya malı gelmez ahirete. Ahiretim zenginlikler ile dolsun. Bu yüzden hergünğmde tövbelerim ve inancımın ve Allahın bana verdiği bu yaşanmışlıklarla her şeye şükürler olsun. Kulundan vazgeçmedi, hep her zaman dualarımdan yanıtımı aldım, geç farkına vardım. Fakat Rabbim yine de bana doğru yolu göstermekten vazgeçmedi, Rabbim de bana inandı. Şükürler olsun cidden.
Güzel seven güzel üzülüyor işte canım durum bu..
@nil_doganay haklısın güzel sevdim, bir daha olsa sever miyim? Evet, çünkü sevgime sahip çıkmayı; dürüst olmayı sevdim ben. Vazgeçmemeyi sevdim. Sevenler birbirini zor bulur, bulana kadar da çok canı yanar. Fakat en sonunda güzelliğe kavuşur. Ben, inanıyorum bir gün çok mutlu olacağım. şu an bu siteden biriyle konuşuyoruz, ama ne olacağını bilemem ikinci defa aşkı tattığım birisi. Ben hayırlısı olsun diyorum ve şu an temkinliyim de kendimi kaptırmak istemiyorum.
Seni özel kılan sevgilin değil sevgin. Sevmek herkese nasip olmaz herkes aşık olamaz şehvet duyar sadece. Umarım bu kişi o aradığın kişidir.
@nil_doganah güzel seven üzülmüyor Hayırlısı herkes farklı herkesin sevgisi farklı bazen haketmeyenleri sevdiğimiz için üzülür göz göre göre haketmedigini bildiğimiz halde severiz bizim suçumuz..
@deli1994 en güzeli hayırlısı demek yazdıklarımı bir dhaa oku yazdıkların için hayırlısı hayırlı akşamlar çalışıyorum kusura bakma Geciktim
Amin inşallah
Masallah roman gibi yaziyorsun
Her soruya bukadar uzun cevap. verme nedenin Sonerle daha yakin. tanismakmi?
Vazgecilir elbett hic birsey vazgecilmez degildir bir sürü sey sayilir aslinda bu konu hakkinda
Bence de vazgeçilir Balkız hayırlısı görüşün için teşekkür ederim gülücük gülücük sesli mesaj
evet vazgeçer kardeşim hemde öyle bir vazgeçer ki ayrılık bile utanır bu kararın gölgesinde. Karanlık bile çökerken aydınlığın üstüne içi acır. Ama elden birşey gelmez vazgeçmelidir seven. severse hem kendini yıpratır hemde sevileni. sevilenin haberi yoksada işte o daha beter
Aynen öyle kardesim ağzına yüreğine ellerine sağlık hayırlısı. Eski hesabım da takip ederdin beni. Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakal
EyvAllah kardeşim sorularımi görünce de hatırlarsın, ben de seni kardesim, sen de selamatle kal Allah a emanet ol 😊
Amin inşAllah cümlemizden razı olsun Rabbim 😊 EyvAllah
İleride mutsuz olacağımiza inanıyorsam vazgeçerim. Bir heves uğruna ikimizin de hayatını mahvetmem.
Mutsuzluğun nedenleri çoğaltılabilir. Maddi olur, anlaşamamak olur, aşırı kıskançlık olur, ailevi nedenler olur vs..
Aynen öyle kardesim. Hayırlısı. Görüşün için teşekkür ederim 😊 Hoşçakal
Cevap
10Cevap
Sevdiğim başka birisini sevmediği sürece vazgeçmem... Çok nedeni var.
EyvAllah. Peki kardeşim diyelim ki imkanın yok maddi sevdiğin sana diyor ki senin hayatın bana yetmez ne yaparsın? Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakal
İnsan gerçekten çok seviyorsa vazgeçmez lakin araya yalan veya ihanet girdi mi kimse durduramaz hemen vazgeçmekte fayda var. 😊
EyvAllah kardeşim ellerine sağlık iyi dedin valla peki kardesim diyelim ki sevdiğin diyor ki senin hayatın bana yetmez yetmiiyor ben onu bunu isterim o zmaan ne yapmalı? Görüşün için teşekkür ederim 😊
Valla başta anlaşma yapardık, gerçi durumunu saygıyla karşılayan merhamet sahibi insanlar kalmadı ama hakkımızda hayırlısı olsun diyelim 😊
Amin inşAllah kardesim yüreğine sağlık süper dedin mükemmel dedin 😊
Eyvallah kardeşim 😊
Bir EyvAllah da benden kardesim 😊Kendine çok iyi bak 😊Her zaman beklerim güzel insan😊
Teşekkür ederim
Aile olamayacağının farkına vardıysan onu üzdüğünden eminsen sensiz daha iyi olacağına karar verdiysen vazgeçebilirsin.
Aile olabilirim beni ben olduğum için seven herkesle, ben sevdiğimi üzmem, bensiz daha iyi olmaz kimse, ben değil benim yaptığım değildir vazgeçmek, sevmekdir bu kendiniz yapın dediğinizi. Görüşünüz için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakalın
Bazen vazgeciyorsun artik sevmediğin için değil elinden başka birşey gelmediği için
Aynen öyle vallahi elimden geleni yapsam da bazen yetmiyor hayırlısı. Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakal
Abuk subuk bos meseleler yuzunden vaz gecmem kardesim...
Abuk sabuk boş derken abi misal ben örnek verdim? Görüşün için teşekkür ederim 😊
Bu konular karışık konular pas diyebiliyor muyuz :)
Mızıkçılık yapma tamam mı hih😂 Bekliyorum yaz çabuk 😅 Görüşün için teşekkür ederim 😊
Alla alla ya olmaz ama olmuyor yani ne oldu korktun mu 😂😂😂
Hahaha kesin kesin tabi tabi 😅😅ya ya 😅😅hihi😅😅Düşünme zaten 😊İyi bak kendine 😅 Hoşçakal bende senin soruna gelmem bekleme hiç 😓Artık küstüm sana tamam mı hih 🤗🤗
Çünkü cevap vermiyorsun yani çok basit bir soru açık ve net evet veya hayır desen yeter 🤔
Mesela hangi durumlar örnek örnek zaten evet de hayır da desen ben birşey diyecektim ona göre 😂
Evet gerekirse vazgecebilir😑
Durumlar kisiye gore degisir, bir sebebi vardir elbet😑😑
Hımm bence de öyle.
Ben mesela sevdiğime yetmezsem benim hayatım ona yetmezse mutlu olmazsa benimle mutluluklar dilerim ben vaat etmem elimden gelenleri söylerim olursa olur. Hayırlısı. Karakter meselesi tabiki. Görüşün için teşekkür ederim 😊 Hoşçakal
Aynen tabiki elimizden geleni de ardimiza koyamayiz. Rica ederim. Mutlu gunler dilerim☺
Ben elimden gelenin fazlasını yaparım mesela gece gündüz çalışmak gibi, çalışıyorum da zaten 😊 EyvAllah 😊Ben derdim hep sen dedin 😅
Senden gecti napalim😂
Hahaha geçti valla bir dahaki sefere artık 😊Başka bir soruda görüşmek üzere hoşçakal iyi bak kendine 😊
Sen deee. Mutlu gunler dilerim tekrardan.☺👌
EyvAllah 😅😅😅
Sevgi olsa bile saygı bitince ve yüz göz olununca vazgeçiyorum ben
Hayırlısı Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi. Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakalın
@SeeYouBaby vazgecmeyecem aşıkım seninle konusmak harika istedigimi alamasamda
Günü geldi vazgeçtim. Bazen herşey dışardan göründüğü gibi değildir. Çekip gidersem bütün gemileri limanı yakar öyle giderim. Dönüşü olmaz.
Vazgecmemelidir ben bir güvenirsem seversem Allah izin verdigi sürece yaninda arkasinda kalirim
EyvAllah da bazen imkanlar el vermez hep fazlasını ister karşındaki ben zaten fazlasını yaparım gece gündüz çalışarak amaa bazen yine de yetmez o zaman mutluluğunu istemekten başka çare kalmaz sevdiğimin ben benim olsun diye sevmem kimseyi. Detayda ayrıntı var. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi. Görüşün için teşekkür ederim 😊
@MusaDemirerr dünya malina tapipta sevdiginden vazgecen asaliktir
EyvAllah karakter meselesi herkes herkes değildir herkes herkese benzese de hayırlısı ben dunya için yaşamıyorum dünya malı da umrumda değil bana ahiretlik eş lazım sevmeyi bilen biri lazım dünya malında gözu olan değil beni ben olduğum için seven biri...
Vazgeçer ama niye?
Bazen vazgeçmiş gibi görünse de vazgeçmek değildir aslında
Vazgeçmeye çalışır ama vazgeçemez 😢
Hayırlısı seni biliyorum da senin ki farklı benim anlatmak istediğim şey farklı 😊 Görüşün için teşekkür ederim 😊 Hoşçakal
Vazgeçiyorsa zaten sevgi olmaz , cümle biraz ters
Bence sevgi olur insan sevdiği için vazgeçer bazen karakter meselesi ben geçerim. Görüşün için teşekkür ederim 😊
O bağımlılıktır , sevgi herşeye göğüs gerebilir. tabi genelde çıkar ya da takıntılar sevgi zannediliyor , başka değişkenler devreye girince bitince de kendini avutuyor insan
Tek başına olmaz bilader, bağımlı olurum sevdiğime eroinman gibi bağımlı olurum köpek olurum köle olurum, tek başına göğüs bir boka yaramaz yaşadım gördüm, benimm menfaattim ve çıkarım önce sevdigim önce onun mutluluğu başka bir çıkarım menfaattim olamaz... Ben kendimi avutmam başkasını da bilmem.
Mutlu olacaksa vazgeçerim.
EyvAllah kardeşim aynen öyle beklediğim cevab. Görüşün için teşekkür ederim 😊 Hoşçakal
Vazgeçmem oda beni seviyorsa asla vazgeçmem
Hayırlısı inşAllah. Ben vazgeçebiliirim.. Görüşün için teşekkür ederim. Herkes sevmeyi bilmiyor ki sevsede sevsemde vazgeçerim bazen ama benim ki vazgeçmek değildir
Hata yapan dan ben vazgeçmem o benden vazgeçmiş sayılır. Ben mesela vaat etmem elimden gelenin fazlasını yaparım her zaman ve yapıyorum da gece gündüz çalışarak tamam mı derseki bana senin hayatın bana yetmez ben seninle mutlu olmam daha iyi olsun isterim maddi durumu lüks ev isterim iyi bir düğün güzel bir balayı derse imkanimdan fazlasını isterse kızmam canım yanar ama yine de mutluklar dilerim tam olarak vazgeçmek sayılmaz sevdiğim önce önce o mutlu olsun onun mutluluğu daha önemli ben sonra hayırlısı 😊
Ben kendimi hiç düşünmedim ki şimdiye kadar hep ailemi insanları düşündüm şimdi uzaklaşıyorum uzaklaşmaya çalışıyorum kaçmaya hayırlısı Şu an da önceliğim ailem sevdiğim de ailemden sayılır farkı olmaz ve ailesi de hayırlısı
Sevdiğim olursa genelleme söylüyorum genel olarak konuşuyorum ben buyum
Vazgecmek sart olmadigi muddetce vazgecmem
Hımm mesela hangi durumlar da şart olur senin için. Görüşün için teşekkür ederim 😊Ben vazgeçebiliirim ve şartları kendim oluştururum
1) Şartlari sadece kendisi belirleyecek kadar bencil biriyle olmam.
2) şu durumlar
* Ailemle o arasinda bir kiyas yaparsa ve birini tercih etmemi isterse
*Ailemden birisine hakaret ederse
* Evlenmeden bana dokunmak isterse
* Benim guvenilirligimden suphe eder ve beni bu konuda delirecek noktaya getirirse
*Uzlaşimsiz, bencil ve kinci bir insansa, hatayi hep karsi tarafta buluyorsa
* Benden vazgecmiyor kimsenin canimi yakmasina izin vermeyecek kadar seviyor ama en cokta canimi o acitiyorsa
* Bana kendimi basit hissettirmeye calisiyorsa
* Asşagilamaya calisiyorsa
* Mesajlasmak dahil baska bir insan varsa
* Ablami kabul etmezse
* ekmeden bicmek istiyorsa
* Beni yonetmeye calisiyor hep kendi bildigini uygulamak istiyorsa
* Dis gorunusumuz araciligiyla ikimizi kiyasliyorsa
* Hesabimi odemeye calisiyorsa ( bozusuruz )
* HEDEFLERIMDEN TAVIZ VERMEMI ISTIYORSA ( Kesinlikle hayir. Hicbir şartta )
* Ben surekli kendimi gelistirdigim halde o yerinde sayiyor ve gunbegun kendine
bir sey katmiyorsa
* Şiir bilmiyor, bilimle alakadar olmuyorsa
* Çok ciddi ya da çok olgunsa
* Sıkıntilarini benimle paylasmiyor ve bu sebelten aramizda iletisimsizlik cikiyorsa ( bu beni yaralar )
* Ailene gitmeyeceksin, gorusmeyeceksin vs diyorsa
* Cimriyse, misafirperver degilse
* Kizlarla arkadas olabilir ( tabii benim guvendiklerkmle ) ama girmemesi gereken muhabbetlere giriyorsa
* En ufak bir seyden sorun cikariyorsa
* sevgisini belli etmeyi bilmuyorsa, bunun uzerine bir de uzerek belli ettigini saniyorsa
* anlayissizsa, ozveride bulunamiyorsa
* Beni kisitlamaya calisiyorsa
* Yapici degil yikiciysa
* Bir sorunumuz oldugunda oturup konusamiyorsam, tartismayi bilmiyorsa
Bunlar simdilik aklkma gelenler. Elbette bunlarin bir tanesinin olmasi yetmez. ( birkaci haric ) Bircogu bir arada o insanda toplanirsa hic gitmeyecekmis gibi sevsem de hic sevmemis gibi giderim. Cok kuvvetli severim. Vazgecmeyecegimi sansa da sevgimden oyle bir arinirim ki...
Detayı okursan şartları anlarsin.. Görüşüne göre yorum yaptım ön yargılı olma lütfen tamam mı. Simdi yazıcam bekle sen görürsün hih 😅
Duzeltme;
*cok ciddi ya da cok gevsek bir adamsa
Tek tek yazıcam merak etme 😉
Abi sen de cok alıngansin ya 🙂
Ha bir de küsen erkekleri sevmiyorum. En onemlilerinden biri. Erkek cok agir bir sey olmadikca kadinina küsmemelis, sirtini donmemelidir.
Etmiyorum abi, yalniz bir daha şu emojiyi koyma lütfen " ;) "
Tesekkurler abi 🙃
*Şartlar dediğin ne dirki ayrıntıda yazdım ben benim hayatım yetmiyorsa kızmam mutluklar dilerim ben sevdiğimin mutluluğunu isterim bu bencillik değil sencilliktir (sevdiğim) için
*Ben bencil değilim tamam mı
*Sevdiğim ailem sayılır ve ailesi annesi annem babası babam kardeşleri kardeşim olur asla böyle birşey sunmam sormam
*Hakaret etmem sevdiğime ve ailesine
*Afferin kız sana dokunmayacak tabiki
*Ben dokunmam ama isterse sevdigim dokunurum gunahiyla sevabıyla herşeyiyle severim inanirsam
*Ben sevdiğime güvenirim ama hakettiği kadar
*Haha hiç öyle değilim uzlaşmak kolaydır benimle kinci bencil değilim aşkcılım aşkcıl
*Ben çok severim insan gibi sevmem hayvan gibi köpek gibi severim an be an daha fazla severim hep artar sevgim heves zevk için değil ömürlüktür 🦋 gibi değil
*Ben sevdigimin canını acitmam canı yansa canım yanar canını yakanın hayatına sokarım
*Yok ya ne basiti en değerlim en güzelim olur hayatımın merkezi herşey ondan bir parça onu hatırlatır bana
*Alla alla olur mu ya laf edenjn hayatına sokarım hep yüceltirrim ben aşkımı simartirim ne aşağılanması be
*Yok tek olur son olur sonsuzluk olur WhatsApp veririm klon yapıp bakar bütün şifreleri veririm bakar ne isterse
*Ablan derken valla cümbur cemaat kabul eder bakarım sevdiğime ve ailesine başımın üstünde yeri var bir ömür gık demem rahatsız olmam
*Ekmeden biçmek olmaz boş insanlar için o benim için değil hayirlisi
*Ben köle olurum sevdiğime kölesi olurum yönetmek ne demek köle mi alıyoruz hizmetçi mi alıyoruz ev de son söz benim olur o da peki karıcim peki hayatım tamam bitanem olur prensesim gibi 😅ama kıyafet önemli bak birazcık dikkat ederse çok iyi olur etmese de çok iyi olur 😅bakanin gözüne sokarim
*Kiyaslamak yok sevdiğim en güzelim hickimse onun kadar güzel tatlı olmaz olamaz laf edenin çenesine sokarım aaa bununla mi çıkıyorsun bunu mu seviyorsun diyenin ağzını burnunu kırarım ben hickimse benim sevdiğimi üzemez kıramaz ben kırarım onları
*Bak işte hiç kıza hesab ödetmedim ben ödetmek de istmeem ama isterse ortak olur isterse kendisi öder isterse sırayla ortayı buluruz
*Himm hedefler önemli de benim sürü hayalim var ama önce sevdigim derim önce onun hayalleri hedefleri sonra ben
*Hahah ben kendimi öyle geliştirdim ki elimden her iş gelir çok şükür becerikli biriyim her konuda her koşulda
*Katarim ben yoluna yol karar sevdiğime laf edeni de yola katar asfalt yaparım 😅
*Siir yazar söz yazarım bir sürü şiir sözlerim var radyoda şiir okudum çok mektup seslendirdim bir çok yerde de okudum
Geliyorum olur koymam o emojiyi kusura bakma lütfen
Soner Kaptan ben bunlari sordugun soruya binaen yazmistim. Sen niye kendine gore cevapladin ki? 🤔
*ne ciddi nede olgunum deli dolu çocuksu çılgın biriyim yerine göre romantik daha çok duygusalim
* Paylaşırım beni benden daha iyi eşim bilir başka hickimse beni tam olarak tanıyamaz izin vermem sadece sevdiğim eşim olacak kişi bilir beni ve herşeyimi hiçbirsey saklamam sevdigimden
*Ailesi ailemdir birlikte gitmek isterim
*Cömert gönlü vve kalbi geniş biriyim okyanus gibidir gönlüm bu yüzden çok somurduler ya elimde değil yine de gönlüm zengin çok şükür param çok olmasa da
*Misafir Perver bir aileye sahibim eli boş gitmem önce misafir derim ve ikram da saygı da hoşgörüde taviz vermem ayrıca diyor ki efendimiz
Allah'a ve ahiret gününe iman eden komşusuna eziyet etmesin
Allah'a ve ahiret gününe iman eden kimse komşusuna misafirine ikramda bulunsun ben yuzlercesine evime aldım tanımadığım kişileri bile Allah rızası için
*Kızlarla arkadaş olmam tokalaşmam bile sadece ailem sevdiğim olur Allah rızası için herkese kosarim o başka ameller niyetlere göredir hadisi (hadisi şerif)
*Sevdiğim ne derse o olur
*Bütün sorunları çözer orta yolu bulurum her zaman psikolojim iyidir anlarım empati yaparım
*En güzel şekilde belli ederim askimi ve sevgimi en güzelini yaşatirim ben kimseden görmedim öğrenemedim sevmeyi kendi kendime buldum 9 yaşında bir çocuktum aşkı bulduğum da ve ben hala o çocuk gibi saf ve masum severim adam gibi de sahip çıkarım sevdiğime çocukken olduğu gibi
*Anlayisli biriyim hemde çok
*Kisitlama yok rica olabilir belki birazcık o da yine de üzmem sevdiğimi gözünden akan tek bir damla da boğulur ölürüm ben bir gülüşü yeter ölümü unuturum
*yapıcı biriyim hemde herkese karşı güzel insanlara ihtiyacı olanlara iyi insan olanlara tanıdık tanımadik farketmez
*Oturup sakin sakin konuşmayı tercih ederim tartışalım ama kopmayalim isterim yanlış da olsa sevdiğim yanlış da yapsa benim için doğrudur kimse laf edemez ettirmem her ne olursa olsun arkasinda olurum ben
*Bende bunlar ve daha coool fazlası var emin
*Bir söz yazmıştım ben ""hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler""... Soner Demirer
Devamı var da bana kalsın...
*Gevvsek ve de yavvsakk değilim
*Alıngan da değilim tartışıyoruz
*Ben sevdiğime trip atarım naz yaparım sevdiğime değer verdiğime o bunu görmeyecek kadar körse özür dilerim birdhaa yapmam
*Küsmek değil küsmem sevdiğime ben
* Ben sevdiğime sırtımı dönmem hiçbir zaman herşey de her şekilde hep tam destek yanında olurum herşey olurum sevdiğime ben herkes gibi yasamadim hayati kimse gibi sevmem Soner gibi sadece...
*Birdaha sana emoji yok hiçbir şekilde..
*Rica ederim
*Ben benim sadece kendime göre cevaplarım kime göre olacaktı ki?
Sen bie soru sordun, ben de kriterlerimi siraladim. Sen de tekrar sana gore cevap yazdin, buna pek anlam veremedim.
Ikincisi bazi emojileri sevmiyorum, bunun seninle pek bir ilgisi yok. Bu sekilde aramizda bir hosgorusuzluk olacaksa, bundan sonra hic yazmamayi tercih ederim.
Senin de doyledigin gibi. Sen sensin, b3n de benim. Farkliliklarimiz olabilir. Oyleyse bu, cevaplarimda sana ters gelen bir sey oldugunda bana kizmani ya da bir ricade bulundugumda kendini geri cekmeni gerektirmez.
Evet soru sordum ve sende kriterlerini siraladin ben de sana ve gören herkese kendimi anlattım senin sayende ben böyle biriyim işte böyle herkes gibi sormam herkes gibi görüş atmam görüş yorumlamam bana has bana özel kopyala yapıştır da yapmam zoruna gidenler kopyala yapıştır der hep daha önce de çok oldu ben yorum yaparım küçüğüm, ben sana dhaa önce de emoji attım daha önce neden söylemedin bunu? Biliyorum benimle ilgilisi yok ama kırıldım kötü hissettim kendimi senin yüzünden, biz seninle birkaç kere tartıştık ben seni yakın gördüm kendime değer verdim önemsedim ve yakın gördüğüm için o emojiyi attım genelde "😊" atarım ve etilan emojiye karşılık veririm. Ben hoşgörülü biriyim sadece yanlış anlaşılmalara fırsat vermemek içindi ilerde daha kötü bozarsin beni zoruma gider diye 😓Nasıl istersen iyi olmanı mutlu olmanı isterim ben senin de hiç tanımasam da seni yapabileceğim birşey olursa yaparım seve seve ne zaman istersen burdayim ben lafta sözde değil özde... Bilen bilir...
Evet benim de dediğim gibi sen sensin bende ben... Farklılıklar iyidir iyi olabilir hayırlısı... Ben kendimi senden hiç geri çekmedim ki.. Sen yanlış anladın beni.. Ben tatsızlık yanlış anlaşılma olmasin diye öyle dedim sana emoji yok diye yine de attım bak üzüldüm 😓Mutlu musun 🤔Bak bir emoji daha bunlar da rahatsız etti mi seni🤔
Peki kaptan. Ben kirmak isteyerek kirmadim seni, kasti degildi. Kusura bakma. Yani bundan sonra olur da yazarsam kirildigin bir sey olursa belirt lutfen, belirtmen yeterli. Ben her daim kartlari acik oynamaktan yana oldugum icin, o an o smileyi sevmedim ve belirttim. Maksat seni kirmak degil ilerisi icin bir kirginlik yaratmamakti. Karsimdakinden de ayni seyi beklerim. Kirildigi, kizdigi bir seyi belirtsin isterim. Benim de yapim bu. Saygiyla kal...
EyvAllah küçüğüm.. Kırmak istendiğini biliyorum ben kırılganim biraz dediğim gibi çocuksu bir kalbim var benim küçücük şeylerle mutlu olsam da küçücük şeyler de üzer ve kırar beni, estağfurullah sende kusura bakma.. Belirtirim peki.. Bende açık oynarım ama farklı yine herkes gibi değil derindir sözlerim zordur bazen anlamak anlatmak istediğim çok şeyi bir kelime de bazen de tek bir kelimeyi sayfalarca yazarak anlatırım yine de anlamak istemeyen anlamaz o başka.. EyvAllah... Yapını sevdim güzel... Sen de sağlıcakla saygıyla ve sevgiyle hoşçakal...
:)
...
Bak ne güzel anlattın anladım ben seni 😅
Tamam.
Peki
Vazgeçer mecbur kalır
Mesela örnek verebilir misin? Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakalın
Emojilerden soruyu okuyamıyoruz
Öeh bilmem
Ben öğretmenim ders verebilirim isterseniz? Arapça bile okursunuz ne dersiniz? Görüşünüz için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakalın
Kimseyi çok sevmiyorum ben
Hayırlısı ben çok severim ortası azı çoğu yok hep daha fazla severim. Peki çok sevmediğinden vazgeçer misin? Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊
Tabiki evet banane onlardan diyip vazgeçerim, hatta o sevmediğin insanı köprüden aşağı at şu kadar para deseler onu da yapar paramı alırım 🙄🙈🙈
Peki. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi. Hoşcakal. Diğer sorularıma da beklerim... Mutlu günler...
Amin İnşallah sneinde gönlüne göre olsun ben teşekkür ederim diğer sorulara da bakıcam 😊😊😊
Amin inşAllah 😊Sağ olasın ve sağolasın EyvAllah 😊Beklerim güle güle
Maddi durumlardan dolayı vazgeçmeli.
EyvAllah bende onun gibi hayatımın yetmemesi mutlu olamamasi gibi bir durum olursa mutluluklar dilerim. Elimden gelenleri söylerim vaat etmem olursa olur. Hayırlisi. Görüşün için teşekkür ederim😊 Hoşçakal
BaZi zamanlar olur ki vazgeçmek zorunda kalırsın😣
Eyvallah biliyorum o zamanları Fakat bu niye biliyor musun Çünkü insanlar sevmeyi bilmiyor bildiğini sanıyor sevdiğini sanıyor ama sevrmiyorlar hayırlısı görüşün için teşekkür ederim sesli mesaj araç kullanıyorum gülücük gülücük görüşmek üzere hoşça kal
Hoşçakal Allah a emanet
EyvAllah sen de Allah a emanet ol😊
Geçmez kardeşim.
Abla peki ya ailen istemezse?
Peki ya seninle mutlu değilse?
Peki sen ona yetmiyorsan mutlu edemiyorsan?
Peki abla detayı okur musun o da benim açımdan diyelim ki hayatım yetmiiyor sevdiğime napayım şu an çalışıyorum 18 saat aileme bakıyorum ben napiym yani daha ne yapayım hayat çok zor insnalar sevmeyi bilmiyor beceremiyor ki 1+1 ev yeter mi 130 milyar yok yetmez diyor 2+1 olcak en az böyle aşk mı olur böyle sevgi mi olur?
Hani diyorlar ya abla seninle herşeye varım ben bok varlar işte yoklar mq yoklar yok oluyorlar küçücük şeylerde sevmeyi bilmiyorlar abla bilmiyorlar hayatımi ziktilrr benim abla kusura bakma bozdum agzimi bozdu bu hayat beni.. Görüşün için teşekkür ederim 😊 Diğer sorularıma da beklerim ablam 😊 Hoşçakal
Vazgecmez
Hoşgeldin aylar oldu soruma gelmeyeli!
Bence vazgeçer onun mutluluğu için vazgeçer ben geçerim Hayırlısı. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi. Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊 Hoşçakal
Gönderiym de profilin gizli senin, eski hesabtan biliyorim seni sene önceki görüşlerin duruyor 😅😅Nasıl davet edicem etiket yapabilir miyim olur mu güzel sorularda sadece 😊
Yapmak isterim şahsen 😊Himm olabilir ben ara sıra genellikle burdayım buralardayim hep napıyorsun nasılsın desem olur mu?
Hımm kolay gelsin Rabbim zihin açıklığı versin 😊Başka bir soruda görüşmek üzere 🤗🤗Güle güle
Vazgeçer.
Peki hangi durumlarda da mesela. Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊
Aile istemiyorsa mesela
Hımm bence yanlış birşey ama neden istemediğine göre değişir bu 😊Mesela örnek verirsen ona göre söylerim neden istemiyor peki niye istemiyor olabilir sen şöyle bende söylerim 🤔
Bazen senin görmediğini ailen görür. Bazı şeyler uymaz ve ailemin istemediği biriyle mutlu bir yuva kuramam.
Düşününce herşey yapılabilir görünüyor ama iş icraata gelince işler değişebiliyor.
Bazen evet bazen hayır, düz bakarsa düz görür insnalar ben yaşadıklarım dan pay biçerek sordum soruyu, ben ailemin istemediği biriyle yuva kurarım sevdiğimi istemeyen ailemi bende istemem sebeb her ne olursa olsun ben seviyorsam seviyorumdur ve kimse laf söz edemez destek EyvAllah köstek olana köstek olurum ben, dusunemye gerek yok ben yaptıklarımı söylerim yapabileceklerimi vaaat etmem hiçbir zaman etmedim de Hayırlısı, diyelim ki sevdigim kızın ailesi beni istemedi izin vermedi sorarım sevdiğime gel bana derim alayım seni yapamam derse mutluklar diler vazgeçerim mesela
Herkes herkes değildir herkes herkese benzese de ben benim sadece hickimse değilim hickimse de ben değil
vazgeçmem ben
Sevdigimin mutluluğu için vazgeçerim ben, benim olsun diye sevmem sevmem sevdigimi, mutlu olsun diye mutlu edebilmek için ama hayatım yetmiyorsa mutlu olması için mutluluklar dilerim. Hayırlısı. Görüşün için teşekkür ederim 😊 Hoşçakal
EyvAllah
İşim var şu an
Vazgeçmez.
Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi. Ne güzel. Peki ailen izin vermese istemse ne yaparsın? Görüşün için teşekkür eder, diğer sorularıma da beklerim 😊
Aileler çocuklarının iyiliğini ister, insan anne baba sözünü çiğnememeli fakat zor bir seçim Allah kimseyi ikisi arasında bırakmasın..
Amin inşAllah peki sen bu durumda ne yaparsın onu söyle? Örnek ver ona göre bende sana birşey söyliym bir sürü aile var her aile aynı değil her aile mutlu olmasını istemiyor ya da para pullda arıyor mutluluğu
Mesela ailem çocuğun beni üzeceğini diyorsa haklıdır çünkü bir bildiği vardır babam üzerime titrer muhtemelen bir yanlışını görmüştür
Hımm belki olabilir belki olamaz belli olmaz hayırlısı. İlk sevgilim ailesi sırf maddi durumum iyi değil diye istememişti beni iki sene sürmüştü kaçır diyordu ben de ona guvenmedim kaçırmadim ben yanağından bile öpmedim kız şimdi orrruspu oldu herkesin altında herkes kötü gözle bakıyor kötü diyor zoruma gidiyor ama haketti. Hayırlısı. Yanlısını görmese de görmüş gibi yapanlar var iyi düşün ölç tart
Vazgeçer
Vazgecerim
Mutluluğu için
Karakter meselesi
Aynen öyle abi. Görüşün için teşekkür ederim 😊 Hoşçakal abi
Vazgeçmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar