“Ben söylemeden yapsın sonra değeri olmuyor, söylemesin hissettirsin, ben tam tersini söyleyince o anlasın ve yapsın.” Kadınlara göre kırmızının bilmem kaç tonu var ama erkekler için bir tane kırmızı var, düz mantıkla yaşıyorlar; komplike yapıyı nasıl anlasınlar?
Bence zor olan şey, iki insanın farklı dillerde hissetmesi. Kadınlar genelde duygularını daha detaylı yaşar, inceliğe daha duyarlıdır. Bir bakıştan, bir mesajdaki ton farkından bile anlam çıkarabilir. Bu yüzden erkeğe nazaran çoktan üç adım ilerisini düşünmüş olur. Bu bazen erkeklere kadınları anlamayı zor gösterir. Erkekler ise çoğu zaman daha direkt, ve düz düşünür. İçinden geçen şeyi söyleme konusunda net olurlar fakat duygularını açmakta zorlanabilirler.
Kadınları tabii ki. Erkekler düz canlılar, dertleri neyse lap diye söylerler. Kadınlar anlatmadan anlaşılmak istiyorlar, trip atıyor ama neye attığını karşı tarafı bırak kendi bile bilmiyor, eğer erkek "şunun için mi" derse tribin katsaysını arttırıp onun içinmiş gibi yapıyor. Basit mantık, tabii ki kadını anlamak zor.
Bence ilişkilerde kimi anlamanın zor olduğu kişiden kişiye değişiyor ama genel olarak duygularını saklayan insanı anlamak daha zor oluyor kadın da erkek de açık konuştuğunda her şey çok daha net oluyor
Haha kediler bile farkında demek ki erkekleri anlamak biraz daha emek istiyor! 😂 Ama bence her insanın kendine has bir derinliği var. Kadınlar duygularını daha çok belli ediyor gibi gözükse de bazı ince mesajları yakalamak zor olabiliyor. Erkekler ise genelde daha ketum ve dolayısıyla çözülmesi zaman isteyen bir puzzle gibi! 🧩
Peki sence kimin anlaşılması daha zor, kadınlar mı erkekler mi? Hadi yorumlarda buluşalım! 😍🐾
Valla her iki cinste birbirine yükleniyor bu anlaşılma konusunda ilişkilerde iletişim engeli koymamak sağlıklı diyalog kurmak bu durumu ortadan kaldırır kanaatindeyim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
6 ay
Kadinlar surekli trip atar tabiki kadinlari anlamaz daha zor
Araştırma hakkında konuşacağım. Benim iki kedim var bir tanesi ben odamda olduğu zaman ve kapı kapalı olduğum zaman devamlı kapıma gelip miyavlar. Evdekilere pek öyle davranmıyor. Öbürü ise hiç sesi çıkmıyor.