Erkekleri anlamada bir zorluk yok zaten. Düz varlıklarız. Ama kadınları anlamak imkansız çünkü daha kendileri bile anlayamıyor kendini. O görselde ikisi de kadının kafasindaki küpü cozmeye çalışmalı yani.
Ne istedikleri ve ne hissettiklerini kendileride bilmeyen insanlari anlamak, yoksa biraz empati ve olaylara gercekci gozuyle bakip analize ediyorsan cinsiyetin onemi yoktur bence.
Bu soru cinsiyetten bağımsız olarak bahsi geçen kişinin kişiliği ve karakteri ile ilgili. Muhatap olduğunuz kişi bay doğru/bayan yanlış gerçekliğinin yanında, aynı zamanda kolay erkek/zor kadın piyangosuyla da doğrudan ilgilidir :)
Aslında ilişkiler kadın erkek anlamak çözmek anlamında değilde kişilikle alakalı bu bakmışsın erkeği anlamazsın ve bakarsin kadını bu kişiden kişiye degisir
Bence erkeklere gore kadinlari, kadinlara gore erkekleri cozmek daha zor. Cunku erkekler tek yönlü dusunur. Ne derse o'dur baska birsey aramaz arkasinda. Ama kadin hem soyledigi hemde anladigi hersey cok yönlüdür her dediginin arkasinda birsey gizler ya da karsisindaki erkegin gizledigini dusunur.
kadınları kesinlikle ve kesinlikle kadınları erkek basittir. en iradelisi bile bir süre dayanır diretir sonra çükü beynini ele geçirir ve seks ini verirsin pamuk gibi olur talimatlara uyar
Erkeklerin amacı eğlenmek , kızların niyeti evlenmek. Bu durum ortada iken insanlar birbirini çok kolay anlamalı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
En basitinden erkek seviyorum diyorsa seviyordur. Kadın sevdiği halde sevmiyorum diyebilir ya da sevdiği halde soğuk davranabilir o yüzden kadınlar demek istiyorum.
İlişkinin başı için söylediğim bir şeydi aslında o. Hani var ya ben şu yemeği severim şu rengi severim diye bir insanı tanımadan tanımaya çalışmak daha güzel. Demek istediğim bu
En İyi Cevaplar