Özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum sizin dusuncelerinizden sonra ya yazicam ya yazmayacagim lutfen yardim?

Guzel buldugunuz size ilgisi olan kızın bu mesajinda ne hisseder ne dusunursunuz?

“Ben sana hissettiklerimi söyledim, sen de anlayışla karşıladın. Beklenti içinde değilim fakat ‘İletişime kapalı değilim’ demen normal sohbetimizi etkilemeyecek diye düşünmüştüm ama etkilemiş gibi görünüyor. Sana hissettiklerimi soyledikten sonra bana kibarlıktan, mecburen yazıyormuşsun ve seni rahatsız ediyormuşum gibi hissetmeye başladım. Belki kafamda kuruyorumdur ama doğruyu sana sorayım dedim. Seni rahatsız eden bir durum varsa ya da mesafe koymak istiyorsan açıkça söyleyebilirsin anlayış ile karsilarim. Yazsa ne dusunursunuz

Özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum sizin dusuncelerinizden sonra ya yazicam ya yazmayacagim lutfen yardim?
Cevapla