30 yaş ve uzeri erkekler yazar mı boyle bir kiza yazar misiniz?

Sosyal medyada görüp dikkatinizi çeken, sonra paylaşımlarını beğendiğiniz, güzel bulduğunuz, başta tanışmak istemese de sonra tanıştığınız bir kız. Hayatında birkaç konuştuğu olmuş ama 1-2 gün sevgilisi olmuş, öpüşmemiş, el ele tutuşmamış bile. Size de "Elimi tutabilirsin ama başka beklentin olmasın." diyen biri. Kızı çekici, güzel buluyorsunuz ama hem aşırı hassas ve duygusal olarak görüyorsunuz. Kız size bağlanıyor, siz ayrılıyorsunuz. 1 ay konuşuyorsunuz, kız şans istiyor, siz kapıyı kapatıyorsunuz ama gitmiyorsunuz da. Bunu neden yaparsınız ve o kız artık sessizliğe bürünse dikkatinizi çeker mi?

Güncellemeler
10 ay
Kapıyı kapatmıyorsunuz ama kıza adım da atmıyorsunuz olacaktı, klavye yanlış yazmış.
30 yaş ve uzeri erkekler yazar mı boyle bir kiza yazar misiniz?
Cevapla