Özellikle 30 yaş ve uzeri erkekler yazar mı? Bir erkek affeder mi geri doner mi?

1 hafta görüştüğüm kişiydi, her şey çok güzel giderken birden engellemiştim. Hayatımda kimse olmadi korktum, sevgisi yalandır diye düşündüm. Âşık olmaktan korktum, kaçma refleksi ile yapmıştım. O da bana fake hesaptan ulaşıp yazdı, ikna olmadım. Hakkını haram etti, içime dert oldu yazdı. Helallik istedim, engelledi. Diğer yerden yazdım, uzun mesaj attı, engelledi. Çapkın ve beni kullanma niyetinde olan biri bu süreçte ve bu süreçten sonra ne yapar? Beni seven bir erkek bu süreçte ne yapardı, bu süreçten sonra ne yapar? Affeder geri döner mi? Yoksa çapkın erkekse başka avlara mı çıkmıştır? Ben 28 o 31 yasinda

Özellikle 30 yaş ve uzeri erkekler yazar mı? Bir erkek affeder mi geri doner mi?
Cevapla