30 yaş üzeri erkeklere soruyorum: Hislerimi söylediğim kişi maddi durumunu problem etti, ben yine de arada yazsam ne dusunur?

Maddi durumu önemli değil, ben onun sadece sevgisi ve sadakati servet değerinde olur. Sadakati olan biri ve etkilendiğim biri, problem etmedim ama o zaman doğru değil dedi. Ben arada halini hatrını sorsam, ilişki konusuna girmem, ne düşünür?

30 yaş üzeri erkeklere soruyorum: Hislerimi söylediğim kişi maddi durumunu problem etti, ben yine de arada yazsam ne dusunur?
Cevapla