Maddi durumu önemli değil, ben onun sadece sevgisi ve sadakati servet değerinde olur. Sadakati olan biri ve etkilendiğim biri, problem etmedim ama o zaman doğru değil dedi. Ben arada halini hatrını sorsam, ilişki konusuna girmem, ne düşünür?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
6 ayMaddi durumu önemli arkadaşım kusura bakma. Hele ki günümüz şartlarında daha da önemli. İsteklerini karşılamadığı an da sevgin saygın seni yıpratır. Toz pembe değil artık hiçbir şey.
01 Yorumla
Soran6 ayBenim isteklerim onun bana maddi olarak karsilayacagi seyler drgilki ve karsilamak zorunda da degil ciddi iliski icin bazi seyler mecburi evet ama luks olsun en iyisi olsun kafasinda da degilim sadece zamana birakti bende oyle ama diyalogu kesmek istemiyorum hem bana iyi geliyor
En İyi Cevaplar
6 aybilmiyorum bu iş yürümez gibi boşa zaman kaybı geliyor sevgi karın doyurmuyor
02 Yorumla
Soran6 ayBenin gozum yukseklerde degil
- 6 ay
olmuyorsa zorlama yani gözün yüksek de olunca ne değişicek ki :)
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
6 ay
Hmm, kalbinin ne kadar temiz olduğunu hissettiriyor bu söylediklerin! Ama bence bu durumda biraz dikkatli olmak gerek çünkü o baştan “doğru değil” diyerek bu ilişkiye sıcak bakmadığını belirtmiş. Sonradan sadece 'halini hatırını sormaya' odaklanmak da onun tarafından yanlış anlaşılabilir gibi geliyor. "Bu kişi hala bir şeyler istiyor mu?" diye düşünebilir. Eğer sadece arkadaşça bir ilişki kurmak istiyorsan, o ince çizgiyi net bir şekilde göstermen gerekebilir. ❤️
Peki ya senin içindeki o hisleri bastırmak kolay olacak mı? Sevgini geri çekmek zor bir şey sonuçta. 🤔 Ne dersin, gerçekten onun dostluğuna razı olabilecek misin?00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
27Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Üstüne gitmeden yaparsan bir sorun olmaz. Biraz zamana yaymak iyidir
Varsa bir bahane iş güç hesabı onuda kullanabilirsin027 Yorumla
Soran6 ayNormalde sabirsizim ama beklerim. Gece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
Soran6 ay9 gun oldu bu aksam yazmayi dusunuyorum
Soran6 ayMerhaba yazdim ama konusma boyle oldu
Merhaba, nasılsın? 😌
Merhaba iyiyim sen nasılsın
Ben de iyiyim, teşekkür ederim.🙏 Çalışma düzenini bildiğim için en sakin olabileceğin zaman bu saatlerdir diye düşündüm. O yüzden şimdi yazmak istedim, denk getirebildim mi bilmiyorum.
Güzel düşünmüşsün ama keşkeSabahtan beri hareket gösteriyorum
Peki o zaman, o halde seni meşgul etmeyeyim. Kolay gelsin iyi calismalar. 😌
Teşekkür ederim 🙏
Rahatsiz ediyormusum gibi hissettim
Soran6 ayMesgul oldugunu soyleyen o ama
Soran6 ayEvet
Soran6 ayHaklisiniz zaten artik yazmam
Soran6 ayBu sabah bir paylasim yapmisti erkekler eler öyle secer yalniz erkekler şoyle boyle diye bende dayanamadim yanit verdim paylasimina
Günaydın
Bazı erkekler yalnızdır, çünkü geçmişte bir kadın tarafından derinden incitilmişlerdir. Bu yüzden daha temkinlidirler yalnızlıklarını bozmak için hayatlarına gerçekten değecek birini isterler. Sadece iyi günlerinde değil, kötü zamanlarında da yanında durabilecek, anlayışlı, saygısını hiçbir durumda bozmayan biri… Ve en önemlisi, geçmişindeki kalabalığın içinde kaybolmayacak, kıyaslanmayacak kadar özel biri olmak isterler.
Hayatlarında biri olsun diye ilişkiye başlamazlar çünkü onlar için duygular, hisler, zaman ve değerler önemlidir. Bir kadına sadece bir beden olarak değil, ‘hayatıma huzur mu getirir yoksa kaos mu?’ diye bakarak yaklaşırlar. Bir yere giderken gözlerinin arkada kalmayacağı aynı şekilde kendilerine de güven duyulacak, sadakatli birini isterler. Sonuçta, sağlıklı kişiler her zaman huzuru seçer.
Ayrıca böyle erkekler yanında kendisi olabildiği birini isterler rol yapmaya, güçlü göGorunmek zorunda kalmadigi Sessizliğinin bile huzur verdiği birini.
Saygı beklerler çünkü saygı sevginin temelidir onlar için. İletişimi açık, kirildiginda konuşabilen, sorunlari biriktirmeyen biri
Tutarlılık isterler ne istediğini bilen, hayatında netliği olan birini. Sadakat isterler hem kalben hem davranış olarak, ve karşı taraftan da güven görmek isterler.
En çok da birlikte büyüyebilecekleri, destek olabilecekleri bir ilişki isterler. Kavga değil, huzur oyun değil, samimiyet, belirsizlik değil, gerçeklik isterler.
Yazdim oda
kesinlikle dogru yazdi sonra kısa kestim sohbet bitirdik
Soran6 ayDayanamadim paylasimina yanit vermek istedim artik yazmam
Soran6 ayBen hislerimi açmadan önce bana daha rahat ve daha sıcaktı. Şimdi mesafeli ve soğuk, sohbeti kısa kesiyor. Neden yapıyor bunu? Konuşmak istemese bana "İletişime kapalı olduğun anlamına gelmez." demezdi sanırım.
Soran6 ayPaylasiminda o yalniz degil o eleme yapiyor ve bir gun bir kadini sectiginde o kadin gercekten hak eden nadir biri olacaktir diye paylasim yaptı bu yazisina yanit vermistim sanirim beni eledi
Soran6 ayNeyimi gordu bilmiyorum ama yalniz kendi badima takilan biriyim
Soran6 ayDis gorunus olarak bakimsiz biri degil ortalama oldugumu dusunuyorum ve hayatimda birinin bu zamana kadar olmamasina kimse inanmiyor zaten ama onun disinda belki bende tavir olarak kotu birsey gormustur bilmiyorum
Soran6 ayAksine ciddi birini istiyor
Soran6 ayBasta beni gormustu ama ilgisini hissetmistim hatta hikayede kendimi paylastigim fotografida begeniyordu
Soran6 ayAslinda kadin erkek iliski uzmanı
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
6 ayO yaştaki kişi mantıklı ve gerçekçi davranır. öncelikleri neyse onu çözmeden riske girmez.
117 Yorumla
Soran6 ayBuda aynen dediginiz gibi davraniyor peki benim bu surecte nasil davranmam uygun olur
Soran6 ay34 yasinda bende 28 yasindayim onu kaybetmek istemem cunku sadık biri sevincede tum sevgisini verebilecek biri o yuzden beklerim o tabi bekledigimi bilmeyecek
- 6 ay
Babam zengin ve geleceği düşünmene gerek diye rahatlatabilirsin.
Soran6 ayGece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim sorumluluk bilincinde olan biri ben sadece mesela 9 gun oldu en son konusali genelde o yazmiyor ama zaten yazmazda cunku acikladi yazmasinida bekleyemem ben sessiz sedasiz sakince sıkmakdan iliski konusunu acmadan normal eskiden nasil bir sohbet iletisim aramizda var ise o sekildr tutmak istiyorum
- 6 ay
Maddi problemlerini çözmüş birisi karşına çıksa daha iyi olmaz mı
Soran6 ayKüçük de olsa hislerimin olduğu kişinin bana karşılık vermesi, maddi durumunu çözmesini beklediğim kişiden daha iyi olur.
- 6 ay
Karşılık vermeyen ve sorunu olan birisinde ısrar etmek senin için daha mı iyi
Soran6 ayKarsilik vermemek zorunda olan biri bazen kontrol edemeyiz herseyi yani elimizde degildir bir cok şey o yuzden bende isterdim sorun olmasin ama sorun var diyede vazgececegim anlamina gelmez
- 6 ay
Sen de çalışıp birikim yap bari, daha çabuk kavuşursunuz.
Soran6 aySadece benim ilgim var onun oldugunu dusunmuyorum ya da derin degildir
- 6 ay
Ne yapmayı düşünüyorsun
Soran6 ayİletişimimiz ilgim yokken nasıl rahat ve akışta ilerliyorsa o şekilde akışına bırakacağım, normal sohbet edeceğim, beklentimi düşük tutacağım
- 6 ay
Ya başkası sana ilgisini belli ederse.
Soran6 ayUmrumda olmaz
Soran6 aySadece onunla konusuyorum
- 6 ay
Hayırlısı olsun
Soran6 ayTesekkur ederim
6 ayProblem ettiği şeyin senin için sorun olmadığını buraya değil ona söyle. Benim için bunlar sorun değil de direkt.
01 Yorumla
Soran6 ayDedim
Öyle olmuyor. Kadınlar bu kinulara daha duygusal yaklaşırken erkekler daha mantıksal yaklaşıyor bu konulara
03 Yorumla
Soran6 ayPeki kadin beklese arada iletisim kjrmak istese ne zarari olur ki
Soran6 ayO rol yapmaz ben neden yapayim
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
6 ayOna ilgili olduğunu parayı düşünen bi kişi olmadığını gösterir
Maddiyat ikinci planda diye düşünür senin hakkında010 Yorumla
Soran6 ayAcik acik soylemistim zaten onemi olmadigini
- 6 ay
Zamanla anlar hisseder bunu direk söylediğinde anlamaya bilir
Soran6 ayO zaman 9 gun oldu aksam halini hatrini sorsam olur degil mi?
- 6 ay
9 gündür hiç yazmadın mı o da yazmadı mı
Soran6 ayYazmadim oda yazmadi zaten geneldr hep ben yazarim
- 6 ay
Konu sadece para değil sanırım sana ilgisi de yok gibi
Soran6 ayO zaman neden beni takip etmedigi halde hikayelerimr bakiyordu sonra bana istek atip cekiyordu ki sonra bir profil atip pardon yanljs oldu engelleyecektim en son seninle konusmustuk sana gelmis dedi inanmadim yanlis attigina sonra kendi sahsi hedabindan istek atti bunlari neden yapti
- 6 ay
Bilmiyorum ama şunu söyliyim 9-10 gün bi erkek yazmıyorsa sıkıntı var demektir
Soran6 ayNeden yazsin ki aramizda birsey yok sıkınti zaten var soyledi maddi sıkıntisi oldugunu
- 6 ay
Anladım
Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Herkes farklı bakış açısına sahip olabilir, bende maddiyata bakan biri değilim
çünkü maddiyat geçiçi bir durum02 Yorumla
Soran6 ayGece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bi beklenti içinde olduğunu düşünür muhtemelen. Maddi problem olduğunda insan çok ta cesaret edemiyor sorumluluk gerektiren durumlara.
07 Yorumla
Soran6 ayAma bana dediki iletisime kapali oldugum anlamina gelmez
Soran6 ayGece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim ama ne biliyim yaninda da olmak istiyorum onu rahatsiz etmeden baski yapmadan beklentim dusuk zaten
Soran6 ayAbartı bence çünkü günümüzde kadınların birçoğu paralı bir adam aramaları, doğru bir şey olduğu anlamına gelmez. Ben değerlere önem veriyorum, onlar ruhu besler. Parası olup beni üzecek kişiyi ne yapayım? Hislerimin olduğu kişiyle zaten her yer lüks gelir bana.
Soran6 ayO da kendince haklı. Şu an iki iş yapmam gerekiyor. Hayatıma alacağım kişiyi yalnız bırakmak istemem. Enerji, emek, zaman ister. "Şu an hayatım yoğun, hızlı olmak zorunda." dedi. Bu, sorumluluk duygusunun yüksek olduğunu ve bencil olmadığını gösterir.
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. İyi düşünüyorsun unutturma kendini arada yaz tabi hâlini hatrini sor hoşuna gider elbet
074 Yorumla
Soran6 ayBekledigimi ve beklentisi var diye dusunur mu?
Soran6 ayYok bana karsi kibar ters yaptigini hic gormedim
Soran6 ayOda zaten dogal ve akisinda olmalı diyiyor
Soran6 ayBunun icin yavas adimlar atiyorum 😌
Soran6 ay
Merhaba yazdim ama konusma boyle oldu😔
Merhaba, nasılsın? 😌
Merhaba iyiyim sen nasılsın
Ben de iyiyim, teşekkür ederim.🙏 Çalışma düzenini bildiğim için en sakin olabileceğin zaman bu saatlerdir diye düşündüm. O yüzden şimdi yazmak istedim, denk getirebildim mi bilmiyorum.
Güzel düşünmüşsün ama keşkeSabahtan beri hareket gösteriyorum
Peki o zaman, o halde seni meşgul etmeyeyim. Kolay gelsin iyi calismalar. 😌
Teşekkür ederim 🙏
Soran6 ayEvet o yazdı
Soran6 ayKonusmak istemiyor gibi hissettim
Soran6 ayMeşgul oldugunu soyledi ama bende mesgul etmek istemedim
Soran6 ayUygunmusun dedim oda keşke sabahtan beri hareket gosteriyorum dedi spor salonunda calisiyor bende calistigi icin mesgul etmek istemedim
Soran6 ayÜzüldum tabi konuşmak isterdim 9 gun bekledim yazmak icin şimdi yeniden beklemek zorunda kalicam
Soran6 ayDeger veriyorum arkadaslik iliskilerimede ama nedense hep uzuluyorum
Soran6 ayPazar gunu izinli o gun yazsam yapismis gibi olurmuyum
Soran6 ayTelefonu yok ki mesaj atabilirim
Soran6 ayTesaduf tanismistik 2 buxuk ay sohbet etmistik ben ilk basta hoslandigim kisiyi ona anlatmistim sonra bu kisi dikkatimi bazi tavirlaiyla cekti ve ağır oluşu maskulen tavri hosuma gitti
Soran6 ayYani ilgisini hissetmistim basta yoktu ama mesela takiplesmiyorduk fakat hikayelerime bakiyordu sonra gizliye aldim hesabimi bana bir kiz profili atti yanlis oldu galiba drdim oda pardon pardon emgelleyecektim en sonda seninle konustuk sana atmisim dedi sorun yok dedim sonra bana istek atip geri cekiyordu en son sahsi hesabindan takip etti beni ve hikayelerime hep bakiyor sonra onun bu tavirlari kafami karistirdi sonra iste ona ilgimi soylemistim oda tanidikca olusan seylere deger veririm zaman dedi dogal yoldan aksin dedi boyle seyler soylemisti en sonda iletisime kapali oldugum anlamina gelmez demisti
Soran6 ayNasıl davranmam gerekiyor sizce
- 6 ay
Madem o ağırdan alıyor sen de ona ayak uydur çok ısrarcı hevesli görünme sen zaten ilgini belli etmiş sinyali cakmissin bırak biraz da o sana yanassin bazen insanları kendi haline bırakırsın hop onlar sana gelir hatırlıyorum güzel bir kız vardı baştan yanaştım seni tanımıyorum işim olmaz lütfen beni rahatsız etmeyin dedi kusura bakma dedim rahatsız ettiysem özür dilerim bir daha olmayacak dedim geri çektim kendimi aradan 1 2 ay geçti bu sefer o mesaj attı kendini bana tanıt tanışmadan olmaz dedi de öyle başlamıştık
Soran6 ayAnladım, aslında bir ay beklerim yazmam ama o esnada soğukluk olmasından ve başkasının dikkatini çekmesinden çekiniyorum.
Soran6 ayYazmayana kadar yazmiyorum o zaman
Soran6 ayHaklisiniz akisina biraktim
Soran6 ayAmin🙏
Soran6 ayBu sabah bir paylasim yapmisti erkekler eler öyle secer yalniz erkekler şoyle boyle diye bende dayanamadim yanit verdim paylasimina
Günaydın
Bazı erkekler yalnızdır, çünkü geçmişte bir kadın tarafından derinden incitilmişlerdir. Bu yüzden daha temkinlidirler yalnızlıklarını bozmak için hayatlarına gerçekten değecek birini isterler. Sadece iyi günlerinde değil, kötü zamanlarında da yanında durabilecek, anlayışlı, saygısını hiçbir durumda bozmayan biri… Ve en önemlisi, geçmişindeki kalabalığın içinde kaybolmayacak, kıyaslanmayacak kadar özel biri olmak isterler.
Hayatlarında biri olsun diye ilişkiye başlamazlar çünkü onlar için duygular, hisler, zaman ve değerler önemlidir. Bir kadına sadece bir beden olarak değil, ‘hayatıma huzur mu getirir yoksa kaos mu?’ diye bakarak yaklaşırlar. Bir yere giderken gözlerinin arkada kalmayacağı aynı şekilde kendilerine de güven duyulacak, sadakatli birini isterler. Sonuçta, sağlıklı kişiler her zaman huzuru seçer.
Ayrıca böyle erkekler yanında kendisi olabildiği birini isterler rol yapmaya, güçlü göGorunmek zorunda kalmadigi Sessizliğinin bile huzur verdiği birini.
Saygı beklerler çünkü saygı sevginin temelidir onlar için. İletişimi açık, kirildiginda konuşabilen, sorunlari biriktirmeyen biri
Tutarlılık isterler ne istediğini bilen, hayatında netliği olan birini. Sadakat isterler hem kalben hem davranış olarak, ve karşı taraftan da güven görmek isterler.
En çok da birlikte büyüyebilecekleri, destek olabilecekleri bir ilişki isterler. Kavga değil, huzur oyun değil, samimiyet, belirsizlik değil, gerçeklik isterler.
Yazdim oda
kesinlikle dogru yazdi sonra kısa kestim sohbet bitirdik. Bana daha once daha sıcaktı- 6 ay
Günaydın buarada o kadar şey yazmışsın kesinlikle doğru şeklinde nerdeyse kestirip atmış sonuna kadar okudu mu orası da meçhul gibi görünüyor ağzından laf almak istemiş gibi bir halin var senin de iyi yazmışsın ama dediğim gibi bu tarz mesajları değerlendirecek durum da olmadığı belli anladım çaba gösteriyorsun ama bence çabalarına bir süre ara vermen daha iyi olacak dediğim gibi izin ver yüzün eskisin yokluğunu hissetsin
Soran6 ayPaylasiminda o yalniz degil o eleme yapiyor ve bir gun bir kadini sectiginde o kadin gercekten hak eden nadir biri olacaktir gibi paylasim yapmisti dayanamadim yazdim ama artik yazmam
Soran6 ayBen hislerimi açmadan önce bana daha rahat ve daha sıcaktı. Şimdi mesafeli ve soğuk, sohbeti kısa kesiyor. Neden yapıyor bunu? Konuşmak istemese bana "İletişime kapalı olduğun anlamına gelmez." demezdi sanırım. Ama hislerimi soylemeden once daha sicak ve sohbete acikti simdi uzak duruyor gibi zoraki konusuyor kirmamak icin sanki
- 6 ay
Belli ki hala karar aşamasında kafası karışık sen yazdıkça da bunun ona da sana da faydası olmuyor eğer bunu hissettiysen yani sırf kırmamak için konuştuğunun biraz ipini sal bak mesela bu da başka bir taktiktir ilgi gösterirken aniden o ilgiyi çekmen onu meraklandirabilir bu sefer hayırdır ne oldu bu kıza deyip belki o sana yanaşır
Soran6 ayHaklisin sanirim
Soran6 ayIlgim yokken daha ilgili ve sicakti
Soran6 ayBen ilgimi söylemeden, hatta ilgim oluşmadan önce onun ilgisi var gibiydi. Çünkü takipleşmiyorduk ama benim hikayelerimi takip ediyordu. Sonrasında yalandan profil atma durumu ve şahsi hesabından istek atması üzerine ilgisi olduğunu düşünmüştüm.
- 6 ay
Anlıyorum belki de bu boyuta gelebileceğini senin de ona bu tarz karşılık verebileceğini hesap edemedi heralde tabi benimkiler sadece tahmin arkadaşı tanımam sonuçta kişiliğini yapısını bilemem yüzyüze görüşüp tanıyan sensin sen nabza göre şerbet vermeye devam edersin artık olacağı varsa olur olmazsa da önündeki maçlara bak derim esir etme kendini bir kişi de etrafında çevrende belki seni beğenen senin de beğene bileceğin birileri vardır belki hani bir çiçeğe koşarken ayağının altındaki diğerlerini de eziyorsundur belki farkında olmadan bir de böyle düşün
Soran6 ayHaklisiniz ama ben birine karsi hislerim olusunca sonuna kadar ugarsiyorum bu kisiyle yuz yuze gelmedik tesaduf sosyal medyada tanistik derdimi anlatiyordum
- 6 ay
Anlıyorum ama maalesef tek taraflı oluyor çoğunlukla o işler arkadaş düşünce ve duygularından emin olmadığı sürece cabalayacak beklediğin karşılığı alamayacak neticede üzülecek yorulacaksin ben ne desem seni aksine ikna edemeyeceğim zaten bunun da farkındayım bildiğin kısır döngü bir durum yaşayacaksın senin yerinde olsam bu genç yaşımı bu güzel zamanlarımi daha verimli değerlendirdim ama hayat senin karar senin kimsenin bir şey demeye bir hakkı yok olamaz da zaten ben naçizane dışardan gözlemci olarak fikirlerimi söylüyorum
Soran6 ayCok tesekkur ederim dusuncelerin icin 🙏😌 sanirim haklsin boş çaba gibi
Soran6 aySiz olani soyluyorsunuz kirmadan 😌🙏
- 6 ay
Kıracak dokucek bir durum yok ortada zaten senin kafan karışmış duyguların yükselmiş bir an önce olumlu bir sonuç alayım istiyorsun ne yapacağını şaşırmışsin sadece bu noktada fikir edinmeye çalışıyorsun anlayabiliyorum seni aslında biri çıksa da dusunemedigim bir şey söylese de onu denesem derdindesin
Soran6 ayAslında kapanış arıyorum. Kime ne anlatırsam anlatayım, hiçbir cevap tatmin etmez. Ben bizzat onunla konuşup bir kapanış yapınca bırakacağım sanırım. Konuşma derdim benimle bir ilişkiye başlaması ya da başlamaması değil, amacım bu değil. Sadece önceden sohbette daha açıktı. Hislerimi söyledikten sonra ılımlı yaklaşıp "iletişime kapalı" dediğinde, bu iletişiminizi etkilemeyeceğini düşünmüştüm ama görüyorum ki etkiledi, mesafe koydu ve kaçıyor. Belki onu kibarlıktan söyledi, ben anlayamadım.
Soran6 ayAslinda acik acik net sekilde soyledi iliski istemedigini ben normal eskisi gibi kpnusuruz etkilemez diye dusunmustum
- 6 ay
Anladım aslında bı beklenti içinde olmadan konsuabilirsen yine konuş ben sen ilişki istediğini düşündüğüm için yazdım bütün bunları yine kendisine söyle istersen ben güzel bir birlikteligimiz olur diye düşünerek teklifte bulundum ama dostluğunu da kaybetmek istemem istemezsen onu da anlarım kabul edersen dostane sürdürebiliriz muhabbetimizi şeklinde söylersen belki eski kıvamına döner olay
Soran6 ayAslinda kadin erkek arkadasligina karsi oldugumu biliyor
Soran6 ayZaten bende sogumaya basladim paylasimlarina bile bakmadim
Soran6 ayBu kisiyle konusma amacim arkadasca degildi basta ne arkadas ne sevgili siradan oylesine konusmaydi hic tahmin edemezdim boyle olacagini tabi onun oncesinde zaten kiz arkadaslarim bile 2 3 tane var genelde yalniz takiliyorum
- 6 ay
Olabilir bir sürü arkadaşın olacağına bir tane gerçek dostun olsun daha iyi zaten bazen olaylar tahmin edemeyeceğimiz noktaya gelebiliyor duygularını kontrol edemeyebiliyorsun hayırlısı olsun hakkında şimdi en azından yazdıklarına da bakınca kafayı toparlamış kararını vermiş gördüm seni
Soran6 ayMerhaba bugun ona yazdım.
Kedisini paylasti ilk onunla ilgili birsey yazdim sonrasinda “Aslında başka bir şeyi de sormak istedim. Sana hissettiklerimi paylaştım, sen de anlayışla karşıladın; ben de söylediklerini anladım, beklenti içinde değilim. ‘İletişime kapalı değilim’ demen, sohbetimizin normal şekilde devam edeceğini düşündürmüştü.
Fakat bazı şeyleri konuştuktan sonra iletişimin biraz değiştiğini hissettim.
Belki tamamen benim kuruntumdur ama sanki bana kibarlık olsun diye yazıyormuşsun gibi gelmeye başladı. Bu yüzden sana direkt sormak istedim.
Seni rahatsız eden bir şey olduysa, yanlış bir davranışım varsa ya da mesafe ihtiyacın varsa açıkça söyleyebilirsin. Gerçekten anlayışla karşılarım. yazdım oda bana
Yok rahatsız etmek gibi bir durum olmadı.
Sadece kendi yoğunluğum ve düzenim içinde çok aktif iletişim kurabilen birisi değilim.
Konuşmalarımız da bir problem yok ama ben şu an bir şeyleri ilerletme modunda değilim. Çünkü bunu ilerletmek sorumluluk ister Böyle bir sorumluluğa uygun zamanda değilim.
O yüzden yanlış bir beklenti oluşmasın istedim.
Bunu söylemek daha doğru geliyor. Yazdı
Bende
Anlıyorum, açıklığın için teşekkür ederim.
Benim bir beklentim yoktu zaten, yanlış bir şey yapmadığıma sevindim.
Kedi için de hayırlısı olur umarım. Yazdim
Oda
Umarim herkes icin hayirlisi olur yazdi bende sadece begendim.
Soran6 ayÖyle benim için kapanis oldu zaten
Soran6 ayMesele aslında biri olması değildi; onun bana karşı ilgisi olduğunu düşünüp "hayalimdeki kişi bu kişi" dediğim, umut edip sonra düşündüğüm gibi olmaması oldu. Paylasimlarina bakmiyorum sosyal medyada aktifte degilim icimden gelmedi bir durgunluk olustu
- 6 ay
Hayal kırıklığı yaşadın çünkü bu durum ister istemez sende isteksizlik oluşturdu normaldir böyle hissetmen hayat böyledir işte bazen kontrolünde olduğunu zannedersin olayların bir bakmışsın bir gün işler senden çıkmış kaybolmuş gibisindir daha çok yaşayacaksın böyle inişler çıkışlar daha bayirin başında soluğun kesilmesin
Soran6 ayBen birine karşı değer verince, arkadaşlık olsun hoşlandığım kişi olsun, değer verdiğim herkesi çok benimsiyorum. Hayatımda kalsınlar istiyorum ama olmuyor tabii.
Soran6 ayOyle tabi belki yaptigim bencillik
Soran6 ayÖyle maalesef ama elimde olan ya da kontrol ettiğim bir şey değil, aslında bir bakıyorum alışmışım.
Özgüvensiz mi kendisi niye reddetti bulmuş aklı başında kız
024 Yorumla
Soran6 ayGece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
Soran6 ayBen yönetici asistanıyım, onu bekliyorum. Evet, çünkü ben de öyle birini zor bulurum. Şu an onu da anlıyorum. Erkekler bazen gurur yapabiliyorlar. Benim maddi durumum daha iyi, ailemin maddi durumu da. O yüzden bana karşı ezilmek istemiyor belki ama bunun ezilmekle alakası yok. Tembel erkek değil, çalışkan, azimli olan erkek zaten taşı sıkar suyunu çıkarır. Bu bile yeterli. Hem sosyal medyada mükemmel evler, ilişkiler, hediyeler, jestler gibi beklentilerim yok. Benim için bana verecek sevgisi, kalbi, sadakati en büyük servet.
- 6 ay
Valla helal olsun inşallah benim karşımada böyle biri çıkar benim maddi durumum hiç birikintim yok yeni dükkan açtım evlenmek istiyorum ama bende bazen düşünüyorum acaba beni böyle biri kabul eder mi diye oğlanı anlıyorum ama senin ona bu düşüncelerini ufaktan anlatman gerek ama ara verirsen kesinlikle şöyle düşünecektir (gerçekten maddiyat önemli imiş diyecek ) ama benden sana tavsiye sakın yanlız bırakma ve ona ilgili davran emin ol değişecektir inşallah hayırlısı olsun hakkınızda
Soran6 ay15 gunde bir yaziyorum
Soran6 aySoyledim maddiyat onemli degil diye
Soran6 ayCok fazla bogmak istemiyorum
Soran6 aySurekli demedim konusu gecti o zaman soyledim sadece
Soran6 ay15 neden uzun
Soran6 ayBu aksam yazarim o zaman
Soran6 ayTelefonda konusmuyoruzki mesaj atiyorum
Soran6 ayHayır, ayrı şehirlerdeyiz. Numaram ve numarası da yok. Bu kişiyle tesadüfen tanıştık. İki ay boyunca dertleştim, daha çok ben anlattım. O da beni yönlendirdi. Sonra ondan etkilendim. Başta ilgim yoktu. Bana istek atıp geri çekiyordu. Sonra profil gönderip "Yanlış oldu, kusura bakma, engelleyecektim, en son seninle konuştuk, sana gelmiş." dedi. Yemedim tabii. Sonra takipleşme yoktu, hesabım açıktı, hikayelerimi takip ediyordu. Gizliye aldım o konuşmadan sonra. Bana istek attı, sonra şahsi hesabından konuşmaya başlamıştık. Sonradan ilgim oluştu.
Soran6 ayHayır, Instagram'da felsefi sözler paylaşan, kadın-erkek ilişkileri hakkında yorum yapan bir sayfaydı. O sayfa zaten onundu, genelde ilişkiler üzerine konuşuyorduk.
Soran6 ayOlur ama işleri yoğun ve bunu istesem o istemez. Ben İstanbul'dayım, o Muğla'da. Tek izin günü pazar, ancak yolu İstanbul'a düşerse şansımız olur, o da imkansız.
Soran6 ayBu aksam yazdim ama konusma boyle oldu😔
Merhaba, nasılsın? 😌
Merhaba iyiyim sen nasılsın
Ben de iyiyim, teşekkür ederim.🙏 Çalışma düzenini bildiğim için en sakin olabileceğin zaman bu saatlerdir diye düşündüm. O yüzden şimdi yazmak istedim, denk getirebildim mi bilmiyorum.
Güzel düşünmüşsün ama keşkeSabahtan beri hareket gösteriyorum
Peki o zaman, o halde seni meşgul etmeyeyim. Kolay gelsin iyi calismalar. 😌
Teşekkür ederim 🙏
belli ki gururlu biri onu incitmeden yavaş yavaş kalbini kazanmanı tavsiye ederim
02 Yorumla
Soran6 ayNasıl yapabilirim
Soran6 ayGururlu evet. Gece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Amatörlük yapmış maddi durum bahane bence yazma artık
01 Yorumla
Soran6 ayTanismadan oncede maddi durumdan soz etmisti henuz hislerimi soylemeden once ve iki işte birden calisiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
6 aykibarca reddettiği halde anlamayan bir kütük olduğunu düşünür.
04 Yorumla
Soran6 ayIletisime kapali oldugum anlamina gelmez dedi ayrica olabilir sorunlari benim gozum yukseklerde degil ben ona hissettirmeden yaninda olmak istiyorum o kadar ve sık sık yazmiyorum bile
- 6 ay
anlamıyormusun adam sen istemiyor beğenmemiş hatır için konuşuyor algılarınmı kapalı
Soran6 ayBeni takip etmiyordu ama hikayelerime bakıp duruyordu. Ayrıca bir profil atıp "Pardon, engelleyecektim, sana atmışım." dedi, yersen. Sonrasında kendi şahsi hesabından istek attı. Hesabımı gizliye aldığım için bunları beğenmediği kişiye neden yapsın? Ayrıca neden iletişime kapalı olduğum anlamına gelmez desin? Bunu söylemeye gerek bile duymazdı,
- 6 ay
boş iş boş tip uğraşma o malla
Gizli Üye(36-45)6 ayEvlenecek maddi gücü olmayabilir ki şu an normal bir durum fiyatlara yetişemeyen gelirler erkeklerin evlenmeye olan mesafesini iyice açtı
01 Yorumla
Soran6 ayBen beklerim demistim ve maddi beklentim yoktu
6 ayKatlanabilirim diyorsan olur ama belli ki ciddi problemler var iki işte çalışıyor. Sizin gibi kadınları bulmak altın değerinde diyebilirim. Yavaş yavaş kalp kazanırsın sabırlı olman gerek her dakika bile yazamayabilir
05 Yorumla
Soran6 ayYazmiyor zaten genelde ben yaziyorum. Gece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
- 6 ay
Bence doğal akışında ilerlet fazla sıkma
Soran6 ayÖyle yapıyorum. Dokuz gün yazmadım, bu akşam yazmak istedim. Kısa halini hatrını soracağım o kadar, ilişkiye getirmem konuyu.
- 6 ay
Olur inşallah iyi olur her şey
Soran6 ayTesekkur ederim🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
6 aybir yerden sonra başka şeyler düşünmeye başlar sapıklık gibi
06 Yorumla
Soran6 ayNeden öyle düşünsün ki? Bu yaşıma kadar kendimi evlenmeden önce hiçbir erkeğe bırakmayacağımı biliyor. Aksine takdir edip saygi duymustu. Ben sadece ona baski yapmadan bekliyorum iketisime kapali oldugum anlamina gelmez demisti
- 6 ay
Sen bakma öyle diyenlere seni inandırmak için yalan söylüyor knka
Soran6 ay2 işte birden calisiyor ve hislerimi soylemeden oncede bahsetmisti bu durumdan
- 6 ay
valla kanka evleneceksen hemen evlen yoksa bu adam dizginlenmez :D
Soran6 aySebep kiz pesinde olan biri degil
- 6 ay
sadece görmesini istediğini görüyorsun knkaa
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
6 ayBir şans verebilir ilerde
01 Yorumla
Soran6 ayHep ben yaziyorum dun yazdim musait degilim dedi artik yazmam
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. bu düşünceni anlayabilirse iyi düşünür
02 Yorumla
Soran6 ay9 gun oldu yazmayalı bu aksam yazmayi dusunuyorun halini hatrini sorucam ilişki konusuna girmem artik
Soran6 ayYazdim ya konusmq boyle oldu😔
Merhaba, nasılsın? 😌
Merhaba iyiyim sen nasılsın
Ben de iyiyim, teşekkür ederim.🙏 Çalışma düzenini bildiğim için en sakin olabileceğin zaman bu saatlerdir diye düşündüm. O yüzden şimdi yazmak istedim, denk getirebildim mi bilmiyorum.
Güzel düşünmüşsün ama keşkeSabahtan beri hareket gösteriyorum
Peki o zaman, o halde seni meşgul etmeyeyim. Kolay gelsin iyi calismalar. 😌
Teşekkür ederim 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 976 cevap paylaştı.
6 aySenden hoşlanmamış.
01 Yorumla
Soran6 ayAslında istek atan oydu. Yanlışlıkla profil gönderip "Pardon, yanlış oldu, engelleyecektim, sana atmışım." diyen kendisiydi. Sonrasında beni takip etmiyordu ama hikâyelerime bakıyordu. Sonra şahsi hesabından istek attı. Yazdığımda ise hemen yanıt veriyordu.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
6 ayHoşuna gider ama kabul etmesi lazımdı
011 Yorumla
Soran6 ayHaklı. Gece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
- 6 ay
Bence herkesin derdini kimse bilemez sana çalışma demesi saçma zorunda olmasan zaten çalışman
Soran6 ayBana demedi hayatina alacak ksiinin ona oyle birsey demesini istemezmiş gecede gece kulubunde calisiyor cunku
- 6 ay
Ozaman evlenmesin kadına yazık olur kadınlar ilgi sevmek sevilmek ister
Soran6 ayOda zaten şu an icin dogru olmuyor tek bir işte calisacak maddi duzeye geldigi zaman istiyor
- 6 ay
Bu zamana kadar bişe olmadıysa hiç bir bk olmaz bu saatten sonra
Soran6 aySevgili degildik bile
- 6 ay
Bence Bekleme daha çok beklersin
Soran6 ayEnazindan keşke ya da acaba demem bekleyebilirim zamanla ilgili sorunum yok
- 6 ay
Yaşlar kaç
Soran6 ayBen 28 o 34
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Boyle kizlar hayatta var mı
013 Yorumla
Soran6 ayGece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
Soran6 ayEtrafinda vardir benim gibiler
Soran6 ayBelki bekleyen yoktur ama ben beklerim sorun degil
Soran6 ayBugun mesaj attım merhaba nasılsın diye ama soğuk gibi geldi bana
Soran6 ayBana iletisime kapali degilim dedi ama
Soran6 ayCalisiyordur belki
Soran6 ayYani konusmak istemese oyle soylemezdi sanirim
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Üfff olmaz o erkekten boş ver
10 Yorumla
6 ayKaşar oldugunu düşünürüm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayılk askın veya sevgılınmıydı?
00 Yorumla
6 ayBence bildigin yolda devam et
01 Yorumla
Soran6 ayYapiyorum ama soguk yapiyor ve bende sogumaya basladim
Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Boşveriniz
01 Yorumla
Soran6 ayGece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
6 ayYaz bişey olmaz
045 Yorumla
Soran6 ayKotu dusunmez degil mi
Soran6 ayGece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
- 6 ay
Hayır neden düşünsün
- 6 ay
Yoğun çalışıyor sana İy olsun İy davransın seni üzmesin yeter gerisi tefaruat
Soran6 ayIyi ve kibar davraniyor
- 6 ay
Yani bu senin için yeterli ise devam et derim
Soran6 ayYeterli tabiki sadece o hiç yazmiyor ben yaziyorum sadece acaba arsiz gibi olurmuyum ya da basitlesirmiyim diye dusunuyorum
- 6 ay
Hayır sn yaz ama onunda yazması gerekir sana karşı ilgili olması gerekiyor
- 6 ay
Ayrıca sana ilgi göstermesi gerekiyor kadınlar ilgi ve sevgi güven ister
Soran6 ayDun yazdim
Merhaba, nasılsın? 😌
Merhaba iyiyim sen nasılsın
Ben de iyiyim, teşekkür ederim.🙏 Çalışma düzenini bildiğim için en sakin olabileceğin zaman bu saatlerdir diye düşündüm. O yüzden şimdi yazmak istedim, denk getirebildim mi bilmiyorum.
Güzel düşünmüşsün ama keşkeSabahtan beri hareket gösteriyorum
Peki o zaman, o halde seni meşgul etmeyeyim. Kolay gelsin iyi calismalar. 😌
Teşekkür ederim 🙏
Daha yazmam artik- 6 ay
Kanka böyle soğuk davranması normal değil yaa
Soran6 ayBu sabah bir paylasim yapmisti erkekler eler öyle secer yalniz erkekler şoyle boyle diye bende dayanamadim yanit verdim paylasimina
Günaydın
Bazı erkekler yalnızdır, çünkü geçmişte bir kadın tarafından derinden incitilmişlerdir. Bu yüzden daha temkinlidirler yalnızlıklarını bozmak için hayatlarına gerçekten değecek birini isterler. Sadece iyi günlerinde değil, kötü zamanlarında da yanında durabilecek, anlayışlı, saygısını hiçbir durumda bozmayan biri… Ve en önemlisi, geçmişindeki kalabalığın içinde kaybolmayacak, kıyaslanmayacak kadar özel biri olmak isterler.
Hayatlarında biri olsun diye ilişkiye başlamazlar çünkü onlar için duygular, hisler, zaman ve değerler önemlidir. Bir kadına sadece bir beden olarak değil, ‘hayatıma huzur mu getirir yoksa kaos mu?’ diye bakarak yaklaşırlar. Bir yere giderken gözlerinin arkada kalmayacağı aynı şekilde kendilerine de güven duyulacak, sadakatli birini isterler. Sonuçta, sağlıklı kişiler her zaman huzuru seçer.
Ayrıca böyle erkekler yanında kendisi olabildiği birini isterler rol yapmaya, güçlü göGorunmek zorunda kalmadigi Sessizliğinin bile huzur verdiği birini.
Saygı beklerler çünkü saygı sevginin temelidir onlar için. İletişimi açık, kirildiginda konuşabilen, sorunlari biriktirmeyen biri
Tutarlılık isterler ne istediğini bilen, hayatında netliği olan birini. Sadakat isterler hem kalben hem davranış olarak, ve karşı taraftan da güven görmek isterler.
En çok da birlikte büyüyebilecekleri, destek olabilecekleri bir ilişki isterler. Kavga değil, huzur oyun değil, samimiyet, belirsizlik değil, gerçeklik isterler.
Yazdim oda
kesinlikle dogru yazdi sonra kısa kestim sohbet bitirdik
Soran6 ayHislerimi soylemeden once daha sıcaktı
- 6 ay
Ya bu kadar soğuk olmasına anmam veremiyorum
- 6 ay
Yani sizin gibi ilgili bir kadına neden bu kadar ilgisiz olur annamış değilim
Soran6 ayBilmiyorum
- 6 ay
Üzmeyin kendinizi düzelir zamanla
- 6 ay
Öyle umuyorum
Soran6 ayHislerimi acmadan once daha iyiydi simdi neden boyle anlam veremiyorum kirmamak icin kpnusuyor gibi hissediyorum ama bana demistiki iletisime kapali oldugum anlamina gelmiyor onu soylemezdi heralde
- 6 ay
Yani işte iletişime kapalı değilim diyor ama yazmıyor bu saçma geliyor bana
- 6 ay
Kusura bakma çalışıyorum o yüzden fırsat buldukça cevap vermeye çalışıyorum
- 6 ay
Umarım İy gelirim sana
Soran6 ayEstagfurullah tesekkur ederim 🙏
Soran6 ayKirmamak icin soyledi galiba
- 6 ay
Bilmiyorum ama yani size karşı ilgili olmalı
- 6 ay
Umarım sizi üzmez
- 6 ay
Siz üzmeyin kendinizi
- 6 ay
Konuştunmu bugün hiç onunla
Soran6 ayHayir
- 6 ay
Hm
Soran6 ayBugun yazdım.
Kedisini paylasti ilk onunla ilgili birsey yazdim sonrasinda “Aslında başka bir şeyi de sormak istedim. Sana hissettiklerimi paylaştım, sen de anlayışla karşıladın; ben de söylediklerini anladım, beklenti içinde değilim. ‘İletişime kapalı değilim’ demen, sohbetimizin normal şekilde devam edeceğini düşündürmüştü.
Fakat bazı şeyleri konuştuktan sonra iletişimin biraz değiştiğini hissettim.
Belki tamamen benim kuruntumdur ama sanki bana kibarlık olsun diye yazıyormuşsun gibi gelmeye başladı. Bu yüzden sana direkt sormak istedim.
Seni rahatsız eden bir şey olduysa, yanlış bir davranışım varsa ya da mesafe ihtiyacın varsa açıkça söyleyebilirsin. Gerçekten anlayışla karşılarım. yazdım oda bana
Yok rahatsız etmek gibi bir durum olmadı.
Sadece kendi yoğunluğum ve düzenim içinde çok aktif iletişim kurabilen birisi değilim.
Konuşmalarımız da bir problem yok ama ben şu an bir şeyleri ilerletme modunda değilim. Çünkü bunu ilerletmek sorumluluk ister Böyle bir sorumluluğa uygun zamanda değilim.
O yüzden yanlış bir beklenti oluşmasın istedim.
Bunu söylemek daha doğru geliyor. Yazdı
Bende
Anlıyorum, açıklığın için teşekkür ederim.
Benim bir beklentim yoktu zaten, yanlış bir şey yapmadığıma sevindim.
Kedi için de hayırlısı olur umarım. Yazdim
Oda
Umarim herkes icin hayirlisi olur yazdi bende sadece begendim.
- 6 ay
Hım bnce o soğuk bir insan sana bir faydası olacağını sanmıyorum
Soran6 ayAslinda daha samimiydi istek atip cekmesi sonra takip etmeden once paylasimlarimi takip etmesi ve engelleyecektim sana atmisim gjbi bir mesaj atması dikkat cekme cabasindan ilgisi oldugunu dusunmustum.
- 6 ay
Ya seninle dalga geçmiyorum ya da kafada var bu arkadaşın
Soran6 ayNeden
- 6 ay
Bana öyle geldi yazdığı mesajdan dolayı
Soran6 ayBen hic yazmazsam sessiz kalirsam yazar mı
- 6 ay
Bnce yazmaz
- 6 ay
Snce
Soran6 aySessiz kalır, çizgimi bozmaz isem ilişki başlatma amacı ile değil de küçük bir "merhaba" gibi bir şey yazabilir, küçük bir beğeni gibi etkileşim yapabilir.
- 6 ay
Olabilir ama olmaya bilirde
- 6 ay
Nasıl bir yol izlemeyi düşünüyorsun
Soran6 ayYazmam artik sosyal medyadan payladimlarinada bakmamaya calisicam takip etmemeye ozen gostericem
- 6 ay
Hım annadım bncede olması gereken olduğunu düşünüyorum
- 6 ay
Konuşmak isterseniz yazarsınız bana
Bahane.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 aySoyle hatun nerede bulunur
00 Yorumla
6 ayOndan ayrıl
016 Yorumla
Soran6 aySevgili bile degiliz ve durust oldu Gece işinde ayrı, gündüz işinde ayrı çalışıyor ve gönül işlerine girmek mantıklı değil. Hayatımdaki kişi "gece çalışma" dediğinde bencil olamam ama çalışmak da zorundayım, en azından birkaç sene. O yüzden şu an duygusal bir ilişki içinde olmam mantıklı olmaz ama bu, iletişime kapalı olduğum anlamına da gelmez. Sadece her şey doğal akışında olsun dedi. Hak verdim
- 6 ay
Olabılır ozman
Soran6 ay9 gun oldu yazmadim bu akşam halini hatrini sorsam olur mu
- 6 ay
Onun yazmasını beklemen daha sağlıklı
Soran6 ayYazmaz ki maddî durumu iyi olmayan ve işe güce kendini adamış biri. "Gönül işlerine girmem, şu an mantıklı değil" diyen biri yazmaz. Sorumluluk sahibi biri olduğunu gösteriyor ama kontrolümüzde değil bazı şeyler. Ben beklerim bu süreçte, onun yazmasını bekleyemem ya da yazmadığı için trip atamam. Ben yanında olmayı tercih ediyorum. O bana "bekle" demiyor, sadece "iletişim kurmak isteyeceğim anlamına gelmez" dedi o kadar. Bende bunu isterim
- 6 ay
Yanı bence böyle diyen birine sevgı besleme böyleleri biraz bencil kendını begenmıs olur baksana sana hiç yüz vermiyor
Soran6 ayIlgisi var gibiydi. Beni takip etmiyordu ama hikayelerime bakıp duruyordu. Ayrıca bir profil atıp "Pardon, engelleyecektim, sana atmışım." dedi, yersen. Sonrasında kendi şahsi hesabından istek attı. Hesabımı gizliye aldığım için bunları beğenmediği kişiye neden yapsın? Ayrıca neden iletişime kapalı olduğum anlamına gelmez desin? Bunu söylemeye gerek bile duymazdı,
- 6 ay
Bence seni takıp etmesi senı önemsiyor anlamına gelmez sadece sana hesap sorarsa senı onemser
Soran6 ayTakip etmesi degil bana yalandan profil atma durumlari kafami karistirdi
Soran6 ayEngellemek farkli iletmek farkli
- 6 ay
Niye senı beğense sana ilgi duysa farklı bır profilden ulaşmaya calıssınkı
Soran6 ayBir iş hesabi vardi bir kendi sahsi hesabi biz is hesabinda tanistik
Soran6 ayIstek atip cekiyordu
- 6 ay
Neden çeksın beğenenen İnsan yanı
Soran6 ayGit ona sor
- 6 ay
Sen sorcan ben degıl
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 30 yaş üzeri erkeklere soruyorum: Hislerimi söylediğim kişi maddi durumunu problem etti, ben yine de arada yazsam ne dusunur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer