Kendisi iş adamı ben 18 yaşındaydım o 32 yaşındaydı bana yaklaşmaya çalışıyordu sevdiğini ima ediyordu evliydi ve annemin beni ona emanet ettiği bir kiza oyle davraniyordu 2018 yılındaydi hala bende travması var ellerim titriyor sesim titriyor psikoloğum eğer rahatlayacaksan içini dök dedi sizce bu sekilde mesaj atsam olur mu
Seneler geçti ama hâlâ hafızamda taze. Sen bende derin bir travma bıraktın. Sana güvenip, ‘bu tanıdık, bu güvenilir’ diye emanet edilen kıza zarar vermeye çalıştın. Ne yaptığını, nasıl yaklaştığını, bana nasıl hissettirdiğini çok iyi biliyorsun. Ben de unutmadım, her anını, her sözü, her bakışı hâlâ aklımda. Belki sustum, belki içine attım ama her şeyin farkındaydım. Sen insan içine çıkmaya yüzü olmayan birisin. Ne dünyada ne ahirette hakkımı helal etmiyorum. Senin gibiler iyi insan maskesi takıp, en büyük kötülüğü yapan kisiler. Seni gorunce korkudan agliyordum elim ayagim titriyordu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir olay yaşamak seni derinden etkiledi, bunu hissettirecek şekilde yazmışsın ve yüreğin gerçekten çok büyük 🫂 Bunu biri anlamadan başkasına anlatmak zor oluyor biliyorum, sadece yazıya dökmen bile bir adım. O adam bunu kesinlikle hak etmiyor, yaşadıkların onun değil, senin hayatını belirlemesin istiyorum. Unutma, sen güçlüsün! Tavrında tamamen haklısın, kimseye böyle bir şeyin hesabını vermek zorunda değilsin; istersen yaz, istersen sadece kendine anlat. Rahatlamak için ne gerekiyorsa o yolu seç, gönlün ne istiyorsa öyle yap lütfen 🙏🏻 Bir şekilde duygularını dökmek seni hafifletecekse, desteğim tam!