Özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklerin, böyle bir mesaj alması durumunda neler düşünür ve neler hissederler?

Sosyal medyada bir kız ile tanıştınız. Kızı çekici, masum ve temiz buluyorsunuz. aranızda bir etkileşim oluyor ama kızı fazla hassas ve kıskanç bulduğunuz için bitirmek istiyorsunuz. Kız ise son mesajında şöyle yazıyor:

Hayatın her haliyle seni her koşulda her şartta kabul edebileceğimi bilmeni isterim. Bu sabırsa sabrederim, sakin kalmaksa kalırım, ne gerekiyorsa. Sadece bunu benim istememle olmuyor. Ben sana uymaya çalışacağımı bil yeter, gerisi senin huzurun. Kendine iyi bak. 😌🙏

Böyle bir mesaj karşısında erkek ne düşünür? Sizce ileride tekrar yazar mı? Kız gerçekten çok etkilenmiş görünüyor.

Özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklerin, böyle bir mesaj alması durumunda neler düşünür ve neler hissederler?
Cevapla