AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Keşke evi kapatmasaydın çalışırdın evine sahip çıkardın
Benim dikkatimi çeken hayatınızdan çıkan kişiden bahsetmiyor onunla yaşadığınız Ayrılıktan üzülmüyor olmanız. Bahsettiğiniz mutfağınız eşyalarınız onları size geri verse ya da onları size bırakmış olsaydı yine de mutsuz olur muydunuz?
Çok normal evlendikten sonra boşanma hayatına alışamamak normal. Allah yardımcın olsun. Önüne bakmalısın
O kısa süreli bir durum biraz kendine geldikten sonra atlatacaksın. Zamanı kendine harca spora git bakımlar yap kurslara git
Zor ama Allah yardımcın olsun
Allah razı olsun
Biz de bosandik ben hiç ommadigim kadar mutluyum dövüyor du sövüyor du kurtuldum cok sükür
siz severek mi bosandiniz? Neden bitti?
Boşanma neden oldu peki ortak bir yol bulamadınız mı ya da tekrar barışma olasılığı yok mu
Var da ailesi çok sorunlu zaten istemiyorlardı beraber olalım
Yani şu şekilde onu alıp karşına konuşabilirsin aileleri bir kenara koyabilirsiniz hani şunu de sen ailenle görüşebilirsin ama ben ailemle görüşmek istemiyorum de yani sorunlar bir şekilde çözülebilir ikiniz mutlu olduktan sonra aileler de olsun niye bunu insanlar etkilemesine izin veriyorsunuz ki
Çok uzun hikaye be arkadaşım
O zaman Umarım her şeyi dilediğiniz gibi olur tekrar barışırsınız tekrar umutlu günlere dönersiniz. Dualarım seninle 🙏
Çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun 🙏🏻
Ama dediğim gibi aradaki lütfen mesafeyi çok fazla uzatma bir an önce konuş
İnşlhhh
Aynı süreçten geçiyorum konfor alanımı özlüyorum zor oldu ama toparlayacağım başka çarem yok..
Boşanmalar çok arttı yaa, erkekler gerçekten baya bozdu, Allah yardımcın olsun 🥺
Niye erkekleri suçluyorsun? Belki kadında da vardır bi hatalar? Boşanma iki tarafında etkisi sebebiyle olabilir.
Anladım, çoğunluk erkek ondan söylüyorum
Erkekler nasıl Varlıklar biliyoruz
Sen erkeklerden hoşlanmıyor musun? Kadınlardan mı hoslaniyorsun? Ona göre bişey söyliycem ondan soruyorum
Erkekler
Erkeklerden mi hoslaniyorsun?
Geçmiş olsun kardeşim, artık bundan sonrasına bakmalısın
Hiç evin olmamışki kime neye ağlıyorsun unut rüyaydı farzet üzülme
Çok zor anliyorum ben de yaşadım evet insan eşyalarını bile ozluyor çok zor
Hayırlısı olsun geçmişi unutup geleceğe bakmak lazım diye düşünüyorum
Arkadasım cok zor bi süreç bende yasadım kısmen ama gamsız olmaya calıs. Başka türlü olmuyor. Cekilmiyor
Alişırsın zamanla ve ağla ağlama çok ıyı gelıyor ınsan ıcındekılerı dokuyırsun
Evt kesinlikle. Ağlamak çok rahatlatıyor
Ama bu adamdan kurtulun siz işte gırdıkten sınra aılenızlede kalırsınız kendınızde kalırsınız bu adam zaten bakmıyor size bakmıyorlar nedıye evlendı bence sızı böyle hırpalamasına izin vermeyın Benım tanıdığım kız vardı güzel bırseyde deyıl fızıkte yuzude yaramıyor ama öyle ıyı bır koca bukdukı oaramagında oynatıyor o küçük boyu ıle hergun adam gezdıyor tatıle gotyor onu araba aldı neyapmadiki o kız için emonım sız bu kızdan daha guzeldınızdır sıze kendınızı degersız hısetmenize izin vermeyın
Çok teşekkür ederim. Bizde öyle şans ne arar. Hep laylaylom insanlar denk geldi zaten. Ama ailem de aile gibi olsa keşke geldim annem uğraşıyor şimdide.
Ailenız ıstemıyorumu sızı? bende aıleden yana şansım ıyı bırı çıksa bır dk durmam burada ama öyle adam nerde
Aynen öyle yok yok adam gibi elimizden tutan
Uzuldum Sımdı kadım sığınmaya gıtsenız benımde elımde tutan yok cıkmadıda bağda bahçede çalışıyorum Aılem bakmıyor öyle sanıyor mıllet ben kumanye varıncaya kadar veriyorum parasını
Şans dıyıruz bun insallah ıyı bırı çıkar karşınıza sahıplenır hem yanında arkanızda durur
O yoldan geçtim zor istersen derdini dinlerim
Kocanı özlemiyorsan geçer eşya nedir ki? Ama kocanı özlüyoraan iş değişir
Kocasını özlese neden boşansın
@ztnztn o apayrı bir şey... ayrılırsın ama sonradan kor
Aptalca bişey
Takma kafaya bende boşandım biten bişey için üzülmeye degmez
Normaldir millet işten ayrılınca depresyona giriyor
O his bana da hiç geçmeyecek gibi geliyor seni çok iyi anlıyorum
Bu kadar üzüldüysen arkasından, ayrılmana ne sebep oldu ki
Bende bu yüzden bosanmadim
Rabbim yardımcın olsun
Sağol amin. Boşanmadın mı?
Yok benimki sebebi bambaşka ya yorumda zor olur anlatmak Dm den ancak anlatırım sana
Konuşmak istersen numara m 5355544072
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
☺️☺️☺️☺️☺️
Man.. yak mısın oğlum
Ne alaka bunalimdasin ve konuşmak istersen diye numaramı bıraktım çok ön yargilisiniz
bir şey söylemek istemiyorum
Söyledin ama
Ne dedim peki?
Yazdın ya
Söylemek istemiyorum dedim. Bu yaşadığının ne olduğunu nasıl hissettiğini anlıyorum.
Bende işte bi hissediyorum bi hissetmiyorum. ...
Geçer. Merak etme. Ha senden de birşeyler götürür o ayrı ama geçer.
Öyle zaten. .
Gün gelecek oh be diyeceksin
boşanma sebebi neydi?
Çok zıttız anlaşamıyoruz hiç bir konuda. Çok sinir var ikimizde de ama. Tabi onun offffff pufffff yapması herşeye beni öldürdü. Ve borçlardan kafayı yedi. Yaa daha bir sürü olay
Sürekli off puff yapan negatif tipleri ben de sevmem. Karşı masamda çalışan öyle biri yüzünden işten çıkmışlığım bile vardır.
Ama borçlar konusunda belki de karşı taraf haklı olabilir.
Borç neyin borcuydu? Eğer evlilik için yapılmış borçlar ise, belki de daha mütevazi şekilde evlenebilirdiniz.
Bizim zaten ilişki çok bo. tandı. eşya borcu flan. Ama bana da bukadar ilgisiz alakasız. Ve cinsellikte bile kendini düşünen bir tip olması gerekmezdi.
Çocuk var mıydı peki. Asıl önemli olan bu
Yok
Senin için bir açıdan sevindirici bir taraftan da üzücü çocuğunun olmayışı
Ne kadar oldu?
1 buçuk hafta olfu ayrıyız
Benim 4 yil oldu, daha çok yenisin zor oluyor ilk dönemlerinde
Sende mı ayrıldın 😞 . Hala üzülüyor musun
Çok geçmiş olsun kaç yıllık bir evlilikti?
Ayrıca senin evliliği boşanma süreçlerini çok iyi bilen birinden yardım alman şart. Elimizden geleni yaparız bizde neler yaşıyoruz. Seni çok iyi anlıyorum. Ama yorumumu ne kadar ciddiye alır umursarsın onu bilmem.
orada mısın?
Aile büyüklerini boş ver. 5 ,6 aylık evliydik 😞
Tamam bence her şey düzelir
Daha çok yolun başı demek bu
Konuşalım cidden bak
Ağlamak yerine beni dinlemeyi ve anlamayı seç sadece
?
Tepki verir misin?
Ben zaten aile büyüklerini kast etmemiştim
Ben yanlış bir şey mi söyledim?
Ben senin sanimi olduğunda inanmıyorum
Bence seninki sadece alışkanlık
Ne alaka ki
Evimi özledim diyorsun kocamı değil sadece kişisel rahatın bozulmasın istiyorsun
Hiç böyle düşünmemiştim
Bazen ince düşünmek gerekir herşeyi masaya koy ve öyle düşün aslında senin istediğin kişisel rahatın bozulmasın alışkanlık evin ve sen bir bütunsunuz kocan seni umrunda değil sadece evindeki rahatı arıyorsun çünkü orası senin dünyan ağladığın güldüğün kendini bulduğun yer çünkü
Hayır hiç öyle değil ben onun beni sevmesini seviyordum. Bana çok güzeldi. Ama çok değişti. Çok şeyler var boş ver. Ben onun eski halini özlüyorum buda canımı daha çok acıtıyor
Herkes aynı kalmaz insanlar değişir alışkanlıklar değişir sadece sen bazı şeyleri hırs edinmişsin sadece bu savaşta pes etmişsin o kadar demek ki sen zayıf bir insansın boşanmak senin için daha doğru
Evt. Öyle sanırım
O yüzden savaşmayı bıraktığın şey için üzülme çünkü hak etmiyorsun kaybettin bunu bil yani
Savaştım da çok. En sonunda pes ettirdi. Kendimi yıpratıyorum yoksaa çok
Yıpranacaksin düşeceksin ama sonunda Galip geleceksin sen seninle savaş içindesin onunla değil ki kendinle olan savaşın bitmemiş ki
Ne yani nasıl anlamıyorum.
Sen hala kendinle savaşıyorsun senin savaşın kendinle kimseyle değil ki baksana
Tamm
Dertlesmek ister misin
Kabullen ve önüne bak
Olmuyor zor ama deniyorum
Olur kararlı ve mantıklı olacaksın
Öyle zaten mantıklı ve kararlıyım ama içimi acıtıyor bir çok şey
Duygusallığı bırak
Ben normalde zaten çok duygusal vicdanlıyım bu huyum beni mahvediyor zaten
Şu anda duygusallık zamanı değil, nefretinş besle böylece için rahatlar
Yaptım 🙂 ama onunda bazı şeyleri geliyor aklıma geri çok üzülüyorum
Ya sen kendşnş tedavş edersşn kararlı davranarak ya da psikiyatr, karar senin
Hayatını renklendir, tatil yap, sosyalleş
🙂🙂🙂 çok kolay demesi sen ne umutlu birisin
Tecrübe
Vay be. Bravo ozman
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesi dite düşünürsek bu çok kazık tediğim manasına gelir, e bu da çok övünülecek bir durum değil😂
Yani oda doğru 🙂😌 kafam durmuş halde.
Kafanı başka konulara ver, geçer
Mesela işine
Çalışmıyorum ama girecem biryere
Gir bence de😂
S* et eşyaları evi falan. Huzurunu düşün 😏
Yeni hayatına odaklanmalisin
Geçmiş olsun zaman her şeyin ilacıdır
Üzüldüm valla. Okuyunca gahirlendim yaa.🥺
Neden boşandıniz peki
Zamanla geçiyor
Zamanla geçecek, neler geçmiyor ki.. 🤷♀️🙋♀️
Özel değilse neden boşandınız
Yengeç burcu musunuz?
Umutsuzluk sarmalından kurtulmalısın...
Ilk zamanlar olur öyle zamanla asarsin
Bilmiyorum hiç evlenmedim de boşandmadım da
Zor bir süreç biraz daha zaman vermek lazım
:) geçmiş olsun ama neden ayrıldınız?
Konu o mu?
@BeyazPapatya001 merak ettim de ne oldu sana?
Bana bir şey olmadı, ayrılma nedenini bilsen ne olur, bilmesen ne olur..
@BeyazPapatya001 arkadaşça merak ettim
Bunun cevabını ben veremem maalesef, soru soran da ortalıkta yok.. 😄
@BeyazPapatya001 biliyorum, farkındayım :) insanlar dertleşe dertleşe sorunlarına farklı bir açıdan bakabilir dimi? Konu bu işte
Evet katılıyorum
@BeyazPapatya001 o zaman niye atar yaptın bana 😁
Atar değildi o, gayet normal şekilde sordum ben 😄 yazıları bazen kendi kafamıza göre yorumluyoruz
@BeyazPapatya001 amacım öyle, ben atar sandım:)
Yanlış sanmışsın, sorun değil 😏
@BeyazPapatya001 öyle olsun :)
Çok üzüldüm Allah yardımcınız olsun
Aile evinemi döndünüz
Boşanma mı daha zor. Sevgiliden ayrılmak mı
İnançla, azimle, sabırla
Neden ayrıldınız?
boşluğunun doldurulması lazım sıkı şekilde
Kolay değil tabi düzen bozuluyor zamana brak
Gayet normal bu bir süreçtir atlatacaksın
Boşanma gerekçesi neydi?
geçmeyecek zamanla alışacaksın
Psikolojik destek alabilirsin
İstemeden mi boşandın 🤔
Biraz severek de diyebiliriz yani
Muhakkak zordur da bu durum karşı taraf içinde mi böyle?
Evtt
İletişiminiz var mı halen?
Evt var
Bi kısa etek bu işi çözer 😅
Offf ne alaka
Dene ve gör 🤷🏻
Zor karar ama gerekliyse yapmak gerekiyordu
Evt evimiz dağıldı ama hala boşanmadık annemin evindeyim. Ama sabahlara kadar uyuyamıyorum
Psikolojik destek alarak
Hayırlısı olsun
Zamanla alışırsınız bir düzen kurun yeterki
Niye boşandın ki ozaman