Boşanmaya karar verdim o evde yok en gidicem nasıl olucak bilmiyorum yardım?

Boşanmaya karar verdim toplamda 6 senedir beraberiz bir oğlumuz car 9 aylık şu an nerden başlasam bilmiyorum çok cimri sinirli herkesi alta gören sürekli egolu her şeyi kendi bildiğini sanan bir insan doğum yaptıktan sonra bunlar ikiye katlandı ben sezeryan dikişinden hareket bile edemezken benden yemek temizlik bekledi okadar acı çekerken başım ağrıyor diyordu her hasta olduğumda bana sinirlenir sürekli yaptığım her şeye karışır sürekli sinirlenir ufacık şeyleri konuşurken bile birden sinir olup kendi başına vurur beneğim 9 aylık ve bu aya kadar topladak 10 saat bakmıştır oda benim yanımda işten gelir yemeğini yer bilgisayar açar akşama kadar oyun oynar geceye kadar bizden ayrı yatar benle ya da çoçukla vakit geçirmez benle bir kahve bile içip muhabet etmemye başladı ben yapamıyorum artık bu hafta sonu evden bir yete gidicek bende eşyalarımı toplayıp anneme gidicem oraya gidincede uzun bir mesaj atıcam oğlunu istediğin zaman hörebilrisn hep dost kalalım ama yapamıyorum diye niye yüz yüze yapmıyorum çünkü yalandan ağlıcak bir sürü şey bırak mıcakta böyle yapmam iyi olur mu yaptığımda nasıl yaparım bide insan ister istemez üzülüyor onca yıl ne yapçak acaba düşünüyorum ama çevremdeki insnlar bile onca yıl nasıl çektin böyle insanı diye soruyolar kendine yazık ediyosun üzülme zaten bekar hayatı yaşıyor sen yemej temizlik yapıyorsun çoçuk bakıyorsun kadınlığını yapıyorsun seni sevdiğinden değil işine geldiği için diyolar gerçektende öyle yaptığım doğrumu
Boşanmaya karar verdim o evde yok en gidicem nasıl olucak bilmiyorum yardım?
Cevapla