Boşanma boşluğunu atamıyorum; evimi, eşyalarımı özlüyorum. Nasıl geçecek?

İçimde öyle böyle boşluk yok. Çok kötü acı hissediyorum... Ve evimi çok özledim kapattık gitti her şey eşyalarım mutfağım. Düşündükçe hep ağlamak geliyor içimden.. resmen gülüşüm gitti hiç gülemiyorum. Donuk bir yüz yerleşti sanki...

Boşanma boşluğunu atamıyorum; evimi, eşyalarımı özlüyorum. Nasıl geçecek?
Cevapla