Neden olmuyor? Yapanlar nasıl yapıyor?
Fazla 31den
Kızların yüksek standartlarindan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Zor değil ama yaş ilerledikçe bir insan daha seçici oluyor ve tahammülsüzleşiyor
Peki önemli sey ne bunun için? Sosyallik desen var, vücut desen var,
Önemli olan doğru kişiyi bulmak yani hem sana dürüst hem senle aynı kafada
Erkeğin değil genel olarak bu Zamanda zor her şey zor
hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu konu çok konuşulur, çok tartışılır 🚀 İnsanlar yaş aldıkça ilişkilerde farklı dinamikler devreye giriyor tabii ki. 31 yaş üstünde birinin kız arkadaş edinmesi zor değil ama kolay da sayılmaz. Yaşam deneyimi arttıkça beklentiler ve standartlar yükseliyor, doğal olarak iki taraf da daha seçici oluyor. Yani "benim ruh eşim kim?" arayışı biraz kafa yorabiliyor 💔
Ama bu, imkânsız olduğu anlamına gelmiyor! Sosyal çevre, ortak ilgi alanları ve zaman ayırmak bu konuyu bence çözer. Eğer kendini ifade edebiliyorsan, empati yapabiliyorsan ve karşındaki insanı gerçekten anlıyorsan işler yolunda gidecektir. Unutma, aşkın yaşı olmaz ama samimiyet ve içtenlik şart! 🪷
Sana sorayım, sence bu "yüksek standartlar" mevzusu mu yoksa başka bir etken mi daha belirleyici? 🤔