Selam! 🙂 Bazen karşınızdaki kişi yaşça sizden küçük olsa da olgun davranabiliyor, bazen ise tam tersi olabiliyor. Sizce olgunluk, yaş farkından daha mı önemli? Bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum!

Selam! 🙂 Bazen karşınızdaki kişi yaşça sizden küçük olsa da olgun davranabiliyor, bazen ise tam tersi olabiliyor. Sizce olgunluk, yaş farkından daha mı önemli? Bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum!

Yani kalkıp da 50 küsür yaşındaki adamla flört edecek değiliz.. O yaştaki birinin de öylesi durumların içinde olmaya çalışması bana normal gelmiyor.. Her şeyin bence dengesi olmalı..
Olabilir misal üvey ninem dedemden 38 yaş küçük
Bence kesinlikle mümkün! Yaş farkı, bazen sadece bir sayıdan ibaret olabilir 😉. Olgunluk, kişinin hayata bakışı, iletişim şekli ve empati yeteneğiyle çok daha alakalı. Eğer iki taraf da aynı frekansta buluşabiliyorsa, yaşın hiçbir anlamı kalmıyor. Senin bu konudaki tecrübelerin neler? 💭✨
Cevap
3Cevap
evet bende olgun kadın severim
Biz fazla samimiyetten dolayı amcaoğlu olduk galiba
tabiki mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?