Belli bir yaştan sonra hayatınıza birini almak zor oluyor mu?

25 yaşındayım ve artık hayatıma birini almakta çok zorlanıyorum. Ne eskisi gibi hevesim ne de sabrım kaldı. Sevgilim için dağları aşarım da gereksiz bir tartışma için iki dk sabredemez hale geldim. Çoğu kızın ise tek derdi karşımdakini nasıl sömürürüm. Ağzımızda yalana alışık değil, keza zaten yalan söyleyip birşeyler yapmaya çalışmak bana göre değil. Artık saçma sapan uğraşlar yerine yalnız kalmak ve biri geliyor ise gelsin kafasıyla yaşamak daha doğru geliyor.
Belli bir yaştan sonra hayatınıza birini almak zor oluyor mu?
Cevapla